Helsingin teinirikolliset pitävät Suomen oikeuslaitosta täysin pilkkanaan

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Senhän on ollut pakko mennä sinne murhaamaan, jos se on aikonut murhata. Eli eipä sulla ole kuin spekulaatio... Aika moni normaali ihminen kantaa. Minä joka kerran, kun olen uuden ostanut, ei sitä kukaan muukaan kotiin vie.
Teini oli sattumalta ostanut veitsen, poisti sen pakkauksesta ja sattumalta yritti murhata poliisin. Uskottavaa :D
 
vierailija
Joskus mietin, että tällainen jatkuva linkkien kysely ja tietämätöntä esittäminen on pelkkää trollailua. Tämä teinitytön murhayritys poliisia kohti on niin poikkeuksellinen ja paljon uutisoitu, että pitää tietää.
niin, et väitäkkään et olis muista jutuista puhuttu, sehän se ongelma onkin.
Vieras kyseli muita tapauksia mut te väitätte et kyseli tästä, tuo juupas eipäs oliko tarkoitus murhata- keskustelu tulee vasta tän jälkeen.

ja juu, tiedän et jankkaat tähänkin taas jotain vastaan ja käännät puheen sivuun, niinkuin aina.
 
niin, et väitäkkään et olis muista jutuista puhuttu, sehän se ongelma onkin.
Vieras kyseli muita tapauksia mut te väitätte et kyseli tästä, tuo juupas eipäs oliko tarkoitus murhata- keskustelu tulee vasta tän jälkeen.

ja juu, tiedän et jankkaat tähänkin taas jotain vastaan ja käännät puheen sivuun, niinkuin aina.
Kommentoin tähän viestiin:

"En löytänyt yhtään uutista joissa teinityttöä epäiltäisiin poliisin murhayrityksestä."
 
vierailija
Kommentoin tähän viestiin:

"En löytänyt yhtään uutista joissa teinityttöä epäiltäisiin poliisin murhayrityksestä."
niin
Se oli vastaus toiseen viestiin, ja siinä oli useampi viesti vaihdettu kahden palstailijan kesken. Luetko sä näitä ketjuja ollenkaan vai nappaatko kiinni asiayhteydestä irrotettuun lauseeseen?
Aamulla jo kopioin samaan viestiin sulle sen vuoropuhelun
 
niin
Se oli vastaus toiseen viestiin, ja siinä oli useampi viesti vaihdettu kahden palstailijan kesken. Luetko sä näitä ketjuja ollenkaan vai nappaatko kiinni asiayhteydestä irrotettuun lauseeseen?
Aamulla jo kopioin samaan viestiin sulle sen vuoropuhelun
Kommentoin viestejä, jotka kiinnostavat minua. Tuo ei myöskään ollut osa mitään lainausta.
 

Yhteistyössä