Helsingin teinirikolliset pitävät Suomen oikeuslaitosta täysin pilkkanaan

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Onko oikeusprosessi sinulle jollakin tapaa vieras? Tyttöä epäillään murhanyrityksestä ja oikeus tekee päätöksen asiasta. Siihen ei keskustelupalstalla räksyttäminen vaikuta.
En mä yritä vaikuttaa tohon, kuten sä ehkä yrität vaikuttaa johonkin, kun tuli edes mieleen. Mutta et siis osaa vastata kysymykseen vai huomasit olevasi vääääääääärässä? Hah, no, ei ole ensimmäinen kerta.

I rest my case :D
 
En mä yritä vaikuttaa tohon, kuten sä ehkä yrität vaikuttaa johonkin, kun tuli edes mieleen. Mutta et siis osaa vastata kysymykseen vai huomasit olevasi vääääääääärässä? Hah, no, ei ole ensimmäinen kerta.

I rest my case
Oletko päihtynyt? Mistä sellainen henkilö, joka ei ole ollut paikan päällä, tietäisi yrittikö tyttö murhata vai ei? Et sinä, en minä. Tyttöä epäillään murhanyrityksestä ja oikeus tekee päätöksen.
 
vierailija
Oletko päihtynyt? Mistä sellainen henkilö, joka ei ole ollut paikan päällä, tietäisi yrittikö tyttö murhata vai ei? Et sinä, en minä. Tyttöä epäillään murhanyrityksestä ja oikeus tekee päätöksen.
Sä väitit, että yritti murhata:


Teini oli sattumalta ostanut veitsen, poisti sen pakkauksesta ja sattumalta yritti murhata poliisin. Uskottavaa
 

Yhteistyössä