Helsingin sää tänään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Ollaan tulossa Helsinkiin illaksi, ja Tavastialle keikalle. Nyt on pukeutumisongelma - kuinka kylmä siellä on? Siis ulkona, ei siellä Tavastialla :D Sisällä tulee hiki kyllä. Tarkenenko jos lähden hameella & lyhythihaisella ja otan ohuen takin mukaan? Vai pitääkö suosiolla vetää pitkät housut jalkaan?

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Oikeasti. Google.

Joo mutta kun ei ne astetiedot juurikaan auta, varsinkaan Helsingissä kun siellä tuntuu että on aina kylmempi mitä mittari näyttää. Käytän Googlea melkein muutaman tunnin päivittäin työni takia, että älä sinä tule mulla suuta soittamaan :D

Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:
Lämmintä on, mutta sataa.
Mulla oli aamulla T-paita ja hame kun lähdin duuniin. Hyvin pärjäs.
Illaksi ottaisin villatakin tms. mukaan.

Ok, kiitos. Juu otan illaksi takin joka tapauksessa, eli eiköhän sitä tule hameella lähdettyä sit kuitenkin. Jäädään sinne yöksi mutten viitsisi pakata hirveästi vaatetta mukaan, joten siksikin kyselin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Ok, kiitos. Juu otan illaksi takin joka tapauksessa, eli eiköhän sitä tule hameella lähdettyä sit kuitenkin. Jäädään sinne yöksi mutten viitsisi pakata hirveästi vaatetta mukaan, joten siksikin kyselin.

Hyvin pärjäät varmasti!

Hauskaa keikkaa :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Hyvin pärjäät varmasti!

Hauskaa keikkaa :)

Kiitti! :)

Yhteistyössä