help..kainalo kipeä :/

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onko kipu siellä sisemmällä vai ihossa? Oletko vasta vaihtanut deodoranttimerkkiä? Mulle tosin tuli patti (jonka tietenkin diagnosoin rintasyövän etäpesäkkeeksi), kun vaihdoin deodoranttia. Se etäpesäke hävisi parissa päivässä.
 
se tuntuu enemmän kyllä siinä iholla, semmosta ilkeetä pistävää kipua o.O joku aika sitten oli toinen kainalo lievästi samanlainen, mutta ei tällästä sentään :P

dödön laittamisen jälkeen kyllä alkoi vasta tuntumaan, liekö se sitten olisikin syy :/

aattelin jo vaikka mitä kauheeta mutta ehkäpä se selittyisikin tolla dödöllä :)
 

Similar threads

V
Viestiä
6
Luettu
1K
Aihe vapaa
"vilivilpertti"
V
K
Viestiä
7
Luettu
2K
?
V
Viestiä
3
Luettu
1K
Aihe vapaa
vierailija
V

Yhteistyössä