Heippa tänne... Ei tartte vielä lisäillä mua listoille, oottelen vielä hetken, että mihin tämä tästä lähtee menemään. Muutama nimi näyttää tutulta tuolta himotestaajien ketjusta (hei vaan hei)
Yhdessä on ihmetelty viivoja ja meille taisi eilen tulla plussa kanssa. Katsotaan nyt miten pysyy matkassa, mutta jotain on tapahtunut ja kahdessa päivässä lähes näkymätön haamu muuttui vaaleaksi mutta selkeäksi plussaksi. Menkkojen alusta laskien tänään olisi rv4+3, mutta luulisin, että 4+1 on lähempänä. Odotan kuitenkin edelleen, että vuoto voisi alkaa. Luonto kun hoitaa yleensä asiat niin, että elinkelvottomat yksilöt karsiutuvat jo alkuvaiheessa ja niin alussa tässä ollaan. Tämä olisi mulle kolmas ja miehen kanssa toinen yhteinen lapsi. Edellinen tapaus on vasta reilu 9kk eli äkkiä tämä plussa tuli, käytännössä yk1.
Mä oikeesti neuvoisin jättämään sen himotestailun nyt tässä vaiheessa, kun plussat on kerran saatu, koska se on niin nähty, kuin paljon viivojen vahvuudet voi vaihdella a) testimerkin, b) vuorokaudenajan, c) pidätysajan ja d) tiesminkämuunsyyn takia
Plussa on plussa, ja jos vuotoa ei näy niin se tarkoittaa raskautta, eikös niin! En ajatelut myöskään lähteä labraan virallisiin testeihin, ellei nyt tule jotain vuotoja. Jos menkat pysyy poissa ja kotitestit on kertaalleen näyttäneet plussaa niin sitten vaan odottelemaan ihan rauhassa, miten asiat kehittyy.
Sen sijaan olen
omakustanteisen varhaisultran ehdoton kannattaja. Siihen asti nämä kaikki omat tarkkailut ja mittailut on kuitenkin vaan viitteitä siitä, että raskaus on alkanut, mutta kun syke on todistettavasti nähty, niin ollaan jo isosti voiton puolella sen suhteen, että se myös jatkuu. Varhaisultraa ei ole esim. Helsingissä tarjolla kaupungin puolesta, mutta tässä voi olla paljon paikkakuntakohtaisia eroja.
Hintaahan tuolle tutkimukselle tulee, mutta itsellä ei pokka riittäisi odottaa kuukausitolkulla sitä NP-seulontaa vain kuullakseni, että mitään elävää ei alakerran yksiössä asusta. Esim. Helsingin keskustan Femedassa tutkimuksen hinnaksi tulee n. 150e. En tiedä, kuinka kallis tai halpa se on verrattuna muihin alueen yksityisiin palveluntarjoajiin, veikkaan, että noissa summissa se joka tapauksessa liikkuu.
Varasin meille jo
VU ajan 18.6., jolloin on omien laskujen mukaan lähes 7 viikkoa täynnä (7+1 menkoista laskien). Edellisessä raskaudessa syke näkyi 6+ viikoilla. Jos nyt kesken menee ennen sitä, niin sitten perutaan tuo aika. Ja mä todellakin tiedän mistä puhun, kun puhun raskausajan hermoilusta
Nimim. just takana yks raskaus, jossa pelkäsin
hysteerisesti koko raskauden läpi jotain kamalaa ja täysin terve tyttö ja normaali raskaus. Tällä kertaa en aio kärsiä ja pelätä kaikkea, kun näihin asioihin ei voi pelkäämällä tai pelkäämättömyydellä vaikuttaa yhtään mitenkään! Onneksi on nämä palstat, missä näkee kaiken sen kirjon, mitä nämä elämää mullistavat vaiheet voi naiselle (ja koko perheelle) tuoda ja voi sitten kirjoitella niitä ajatuksiaan jos/kun niitä tulee.
Onnea matkaa kaikille, sitä tässä tarvitaan!