Kiitos vastauksista, enköhän itsekin sitten uskalla antaa vettä ihan suoraan hanasta. Täytyy huomenna kokeilla, mitä mieltä tyttö on nokkamukista. Edellisen kerran kun kokeiltiin, tyttö oli lähinnä ihmeissään ja pyöritteli mukia tis miten päin käsissään, mutta ei saanut suuhun maitoa oikeastaan ollenkaan.
tehilla tiedän, mitä tarkoitat! Oon itsekin huvittuneena kuunnellut, kun lohduton itku on melkein loppu ja tyttö nyyhkii enää surkean oloisena ja viimeiset nyyhkäykset kuulostaa siltä, että "no hoksashan se vihdoin, mitä olin vailla".
sarina mukava kuulla teidän onnistuneesta reissusta! Meilläkin tyttö tykkää tosi paljon ja ikään kuin laulaa musiikin mukana. Ensi viikolla alkaakin muskari.
mervi-elina hieno juttu, että unikoulu pienen takapakin jälkeen taas tuottaa tulosta! Me ollaan pari kertaa kokeiltu, että syötettäis iltamaito/-velli ennen hammaspesu, mutta tyttö virkistyy monesti niin paljon, ettei nukahtamisesta tule enää mitään. Joten mennään ensin hammaspesulle, sitten tyttö saa maidon sylissä ja sänkyyn siirrettäessä vähintäänkin avaa silmät, monesti pysyy hereillä syömisenkin ajan.
Meilläkin oli viime yö oikein kunnon
liskojen yö. Tyttö heräili jatkuvasti ja itkeskeli ja aamu alkoi klo: 5.48. Olin itse vielä aivan poikki lyhyen ja katkonaisen yön jäljiltä ja koko aamupäivän tuntui siltä, ettei päivä lähde ikinä käyntiin! Sitten käytiin kaupoilla ja sekä tyttö että minä ja mies tultiin kaikki paremmalla tuulelle. Mutta olipahan yö, toivottavasti ei ihan heti tule samanlaista! Muutenkin tyttö on nyt alkanut herätä ensimmäisen kerran jo klo: 22.30, kun ennen heräsi ensimmäisen kerran vasta klo: 3-5 aamyöllä.
Tein juuri 15 pilttipurkkia soseita pakkaseen, riittää taas hetkeksi. Hedelmäsoseet annan tuoreista hedelmistä tai purkista, mutt pakkasessa siis lounaa ja päivälliset. Ollaan nyt jonkin aikaa annettu myös iltapuuro, mikä maistuu vaihtelevalla menestyksellä.
Mitäs teidän vauvat tykkää hampaiden pesusta? Meillä tyttö tönöttää suu auki ja tyytyväisenä odottaa, että harjaus suoritetaan. Harvemmin edes pureskelee harjaa, ja selvästi nauttii touhusta! Sympaattinen näky, kun pienen tytön pienen pieniä hampaita harjataan. :heart:
Onnea myös kaikille uusista taidoista ja suuret onnittelut kaikille vuorollaan puolivuotispäivän johdosta! Meillä tulee puoli vuotta täyteen ensi viikon torstaina. Ihan hurjan nopeasti aika menee.