Matamimimmi Sitä mäkin ihmettelin,mutta kaipa se niin vaan menee täällä,menen sitten sinne hammaslääkäriin kun neuvolassa siitä mainitaan että pitäisi mennä.
Pähkämö Meillä kanssa poika on pidemmän aikaa alkanut aina hymyilee taikka nauramaan aina ihan kunnolla kun näkee uutistenlukijan (meille käy kuka vaan
) se luulee että uutistenlukija puhuu ja hymyilee hälle
Mä kiellän yleensä jos tekee jotain kiellettyä vaan sanomalla ei,ei se sitä välttämättä ymmärrä,mutta oppii sitten mitä sana tarkoittaa jossainvaiheessa kun osaa yhdistää sanan ja sen että aina sitten otan pois siitä tilanteesta.
Huh poika onneksi näköjään nyt vihdoin nukahti,oli vähän vastaan taistelemista,oli selvästi ihan väsynyt,mutta vastaan piti laittaa.Viime yönä heräsin 3.30 kun toinen vaan juttelee ja harjottelee konttausasentoa,nukahdin siihen sitten uudelleen ja heräsin 4.00 kun vielä jätkä touhuilee sängyssä,sitten tulikin pojalle jo nälkä,söi ja nukahti onneksi.
Mies tuossa just laitto viestin että ajatteli pyytää siskonsa tänne hoitaa poikaa lauantaina että päästäisiin kahestaan jonnekkin.Olisihan se kiva,mutta se lisä univelka ei houkuttele yhtään asiaa,mä kun en osaa nukkua sitten jos tiedostan että poika on kotona vaikka tiedän että se osaisi nukkua,olisi kiva kerrankin nukkua 9 asti kun kerta jos hoitajakin olisi,mutta sama se on vaikka mies sanoisi joskus et nuku vaan että hän on pojan kanssa,mä en vaan osaa nukkua ja tuntuu jo nyt että on univelkaa ihan sikana.Jotenkin on alkanut oma jaksaminenkin hiipua,kai se on tää vanhuus
Joku puhui tosta lasten ikäerosta,mulla oli ensimmäisten poikien välillä aikalailla tasan 2 vuotta ja se meni mun mielestä aika kivuttomasti ja todella hyvät leikkikaverit on nyt kun on sitä ikäeroa vaan se 2 vuotta,en mä sitä tuntenu muistaakseni ainakaan raskaaksi ajaksi.
Toisaalta nyt kun ovat isommat lapset isompia niin kyllä niistä on apua ja ovat omatoimisia,mutta sitten on se vähän kun tuntuu että on niin joka suuntaa kaikkee hoitamista ja menemistä,on eskariin vienti aina tiettyyn aikaan,on koulut,läksyt ym ja paljon muuta enemmän mun mielestä periaatteessa vaatii tämä kun vaan pikkusten viihdyttäminen ja leikittäminen ja silloin sai tehä mitä milloinkin halusi mihin kellonaikaa,sai päättää aivan itse kuin päivät toimisi ja sitäpaitsi on pienillä aika pieni omatahto vielä isompiin verrattuna
nyt on sitä erilaista vastuuta ja kiirettä.Tämähän toki on vaan mun mielipide ja näin olen itse kokenut asian.
Nyt hetkeksi lukemaan 7-päivää,kun mulla noita on tossa pinossa varmaan 10 kun en ole ehtinyt lukemaan,mutta silti joka viikko pakko ostaa.saapahan tietää juorut vaikkakin vähän jälkijunassa
Ainiin,meillä on opittu menee mahalta selälleenkin,tosin voi olla että on aina ollut vahinko kun on ollu niin pölmistynyt ilme sen jälkeen.