Rytmistä Meillä tyttö on virkeimmillään joka ilta noin klo: 22-24, ennen puolta yötä ei ole mitään toivoa saada tyttöä unille ja päästä itsekin nukkumaan. Muuten mitään rytmiä ei ole, päiviä tuntuu rytmittävän tytön mahavaivat. :ashamed: Viime yönä nukuttiin pätkissä 4h ja muun ajan rauhoittelin tyttöä olohuoneessa. Tänään ainoa rauhallinen hetki oli puolen tunnin vaunulenkki, muuten mennyt koko päivä itkiessä. Nyt tyttö nukkuu sylissä, mutta herää jos siirrän sylistä pois.
Nukutan tytön yleensä syliin/yöllä viereen, ja siirrän sen jälkeen muualle nukkumaan. Muualle kuin syliin ei tyttö ole koskaan nukahtanut. Jos tytön hereillä ollessaan laittaa sänkyynsä, tulee vain kauhea itku.
krisu onko jekovit vesipohjainen? Olen kokeillut gefilus d-vitamiinia, mutta se tuntuu vaan pahentavan mahavaivoja.
Mulla on jälkivuoto nyt 2,5 viikossa melkein loppunut, mutta käsittääkseni voi jatkua vaikka 6 viikkoa ja on ihan normaalia.
Nukutan tytön yleensä syliin/yöllä viereen, ja siirrän sen jälkeen muualle nukkumaan. Muualle kuin syliin ei tyttö ole koskaan nukahtanut. Jos tytön hereillä ollessaan laittaa sänkyynsä, tulee vain kauhea itku.
krisu onko jekovit vesipohjainen? Olen kokeillut gefilus d-vitamiinia, mutta se tuntuu vaan pahentavan mahavaivoja.
Mulla on jälkivuoto nyt 2,5 viikossa melkein loppunut, mutta käsittääkseni voi jatkua vaikka 6 viikkoa ja on ihan normaalia.