Heh, sillä aikaa kun kirjauduin tänne niin poika oli saanut napattua mun mynthon-askin sohvapöydällä ja mutusteli sitä mielissään. Ei kuitenkaan saanut pastillia suuhun, olis varmasti ollu hyvä ilme.
Minä oon miettiny häiritteekö tuo liikkeellelähtö pojan yöunia, kun heräilee levottomana monta kertaa yössä, eikä millään alkaisi nukkumaan omassa sängyssä, vaikka ennen on kyllä nukkunut mukisematta siellä. Mutta kun luki teidän juttuja, niin voisi olla täälläkin noita kasvukipuja. Ainakin sylissä poika tuntuu tosi pitkälle ja 70 senttiset vaatteet alkavat olla pieniä. Seuraava neuvola on vasta marraskuun alussa niin ei ihan heti saa virallista mittaakaan. :|
Minäkin pyöritän täällä yksinäni tätä huushollia, kun mies on päivät töissä ja illat ja viikonloput rakentaa taloa. Mutta kestän sen, kun tiedän että yhteiseksi hyväksi mies noita hommia tekee. Ja nähdäänhän me kuitenkin siinä välissä kun mies syö töitten jälkeen ennen ku lähtee raksalle ja taas illalla ennen nukkumaanmenoa.
Ilman huumorintajua ei varmaan tätä jaksaiskaan.
Päivärytmiä meillä ei nykyään enää oikein ole. Välillä oli melko tarkkakin rytmi, mutta nyt tuo liikkeellelähtö/kasvukivut häirittee päiväunia niin ne on sitten miten sattuu, ja kun ne on miten sattuu niin sitten on ruoka-ajatkin. Mutta pääsääntöisesti syödään 10.00, 12.00, 16.00 ja 19.30. Siinä välissä sitten joko yhdet pitkät päikkärit tai useammat 30 min. päikkärit. Herätään 7-9 välillä ja nukkumaan aletaan 20-22 välillä.
Haa, olipa hyvä että oon alkanu aina välillä ottamaan kopion tästä kirjotuksestani, kun nyt taas välillä painoin jotain ja sivu vaihtu ja teksti oli hävinny...
Meillä on uus läppäri, ja aina kun kirjotan niin kädet osuu tuohon läppärin hiirijuttuun ja sitten saattaa tapahtua vaikka mitä mielenkiintoista. :x
Nyt pojalla oli kädessä laatikosta ongittu tulitikkuaski, joten jospa lopetan palstailun tähän ja menen leikkimään poitsen kanssa. B)