Pikku prinssi syntyi 25.5. klo 22.52. 3880 ja 51,5cm. 41+2 Niinkus fb kamut jo tietääkin
Nyt opetellaan arkea,onneksi on tuo isyyslomalainen apuna. Tänään olin ekaa kertaa yksin näitten kanssa, nin että molemmat hereillä, klup. Ihan hyvin se kuitenkin meni.
Tuskailen myös taas maidon riittävyyden kanssa..tai riittämättömyyden. Nania olen antanut 100-200ml/ pvä ja silti tissilläkin yötä-päivää.
Mulle tuli synnytyksen yhteydessä ihan armottoman kipeet peräpukamat, siis ei tälläisiä ollut ennen laitokselle menoa, ja vielä kätilö kehtas sanoa että "rouva ei nyt taida uskaltaa ponnistaa kunnolla kun on viime synnytyksessä revennyt niin pahasti "ja jumankauta peräsuolenikin olen puskenut pihalle ...loppuviimein poikanen tuli siis napanuora kaulan ympärillä ja hiukan väärässä kulmassa. Välilihan leikkauksen tekivät myös, 4 tikkiä paranemassa ja istuminen vaivalloista, silti tuo pukama osasto on nyt kaikkein kipein |O
Synnärillä josko oltiin 15.30 ja 2 cm auki silloin, niin eipä tuo pitkä synnytys ollut, mutta kipuja silti ihan mulle riittämiin.
Yhden illan bluesitkin koettu ja meni ihan itkuks,onneksi seuraava pvä oli jo taas ihan vastakohta, nyt pääsääntöisesti onnellinen, tarmokas ja silti pikkusen hukassa koko ajan
Samaisena päivänä koin myös että laiminlyön niin tuon esikoisen kun vaan pikkuvauvan kanssa imuttelen..ihan karsea fiilis ja ihan itketti kun katselin kyljeltäni neitiä iltapalalla, mutta joo onneksi sekin meni ohi. On mulla yhä kova tarve heti kun poika ei ole tisiissä niin leikin, lueskelen tms tytön kanssa, ettei repuusi kokisi hyljätyksi
Onkohan tälläset fiilikset ihan normaaleja kun on useampi lapsi?
Vieraitakin on riittänyt neljät tsipaleet, nyt saa hetkeks olla taas ihan rauhoitettu alue, mutta onhan nää läheisimmät otettava vastaan.
Ei ole silti kiva olla kyljellään imettämässä koko ajan kun vieraita.
Seranzu Muutenhan mä olisin tullu miittiin, muttaku vieraat kutsui ittensä meille ni piti leipoa tuulihattuja ja macaroneja
..just joo, ihan valmispullalla menty tai vieraat tuonu rotinoita.
Torstaina eka nla.
Jaahans, nythä se olis taas tissihommia. Yhtenä yönä helisin kun tissiteltiin melki koko yö, viimeyönä ihmettelin kun imas vaan muutaman tunnin välein vartin verran tissiä ja jatkoi unia. Viime yönä ei tarvittu siis edes nania
Ikinä ei o hyvä, aina huoli jostain.
HM ja prinssi huomenna 1 vko ja sen isosisko pian 1v 4kk :heart: