Helmitaaperot ~toukokuussa 2010~

Glow
Merkkiä....
tissitakiainen sylissä.... miten ihmeessä vauvan saa juomaan pullosta??? tätä ei mitenkään :headwall: joskus olis tilanteita että sais pullo kelvata, vaan kun ei. Onni oppi tutin ja pullon käytön heti....
Onnilla ihan älytön uhma, hirveet pultit heti kun joku ei onnistu tms.
jaah, nyt on mentävä... :whistle: :wave:
 
HM:lle Onnea!! :heart: :heart: Pienet pojat on ihania!

Nessu, kiva kun saitte hoitaja-asiat järjestykseen!!

Meillä oli tänään tapaaminen Treella. Kivaa oli, 7 taaperoa ja mammaa paikalla. Aikas hulinaa oli lapsien kanssa, yhteiskuvaakin yritettiin, mutta joo... Reissu meni meillä hyvin; Axu nukkui molempiin suuntiin lähes koko matkan. Paluu matkalla satoi hetken vettä niin, että tais olla motarilla 10cm vettä ja meikäläisen hurjapäänkin piti nopeutta laskee ihan 80km/h :eek:

Mies läks eilen Tallinnan laivalle, palautu jopa ajoissa klo 18 tänään, ei siis jaksanut jatkoja... Nukkunut nyt jo klo 19-> ja poikanen 20.30->, joten mä vietän taas ihan omaa rauhaa ;)

Tuiskunen ja Alexi melkein 16kk :heart:
 
Kiitos vain kaikille eilisestä! :heart:
Oli mukavaa ja ihana seurata näiden touhojen touhuja. Ensialkuun oli tosi hulinaa ja äänivaroja tuli kokeilleeksi yksi jos toinenkin. :LOL:
Sitten ilmeisesti tuumivat, että täähän on kivaa ja puuhasivat yhdessä ja erikseen. Vielä kuitenkin enempi omiaan ääräten B) Pikkujouluissa varmaan jo sitten yhteisesti leikkiäkin löytyy.

Oli poikavoittoinen päivä, mutta tahtoa ja tarmoa löytyy tyttösistäkin eivätkä ollenkaan säikkyneet pikkuisia miehiä
IHania :heart:
 
Kiitos mukavasta tapaamisesta kaikille!! Oli tosi kiva nähdä teitä varsinkin kun meiltä jäi se aiempi tapaaminen väliin, kiitokset täältäkin Seranzulle ihanista ruuista ja Ketulle paikkajärjestelyistä!! Oli kyllä kiva seurata pienten menoa, kovasti touhusivat kaikenlaista :heart: Poikavoittoista oli väki tapaamisessa ja hyvin sujui yhteiselo Saralla ja Islallakin pikkumiesten joukossa =)

HM:lle ja koko perheelle onnea sylintäydeltä pojan syntymän johdosta! :heart:

Nyt jos menis syömään ja sit hetkeks pihaan kitkeen rikkaruohoja kun neiti päikyillä :)

Kareliini ja Sara 1v2kk+
 
Pitkästä aikaa täällä...

Kiitos mammoille miittingistä! Erityisesti Seranzulle ja Ketulle kun järkkäsitte eväät ja paikan :)
Meidän visiitti oli alkuun korvia koetteleva,enskerralla täytynee ottaa korvatulppia mukaan muille jaettavaksi... Pienestäkin neidistä voi lähteä yllättävän kova ääni :whistle:
Alun pienen hillittömyyden jälken leikit taaperoilla sujuivat kyllä varsin mallikkaasti,vaikka useimmilla tais päikyt painaa päälle... :)
Mä tyypillisesti hyvin järjestelmällisenä jätin yhtä jos toistakin kamaa jälkeeni lähtiessä, SUURKIITOS KETTU,kun otit talteen,ja pienen puhelinkonfferenssin päätteeksi löydettiin jopa perille unohtuneita kamoja hakemaan.. :ashamed: :whistle: :headwall: :D

harvapää tatuka ja vienoääninen Islaseni :heart:
 
Niin tosiaan mielettömän paljon onnea HM koko perhe. :heart: :heart: :heart:
Me naureskeltiin meetissä, että hyvin olisitte joutanu treffeille. perjantaina pääsitte kotiin sairaalasta ja lauantaina oli tapaaminen :LOL:
 
Pikku prinssi syntyi 25.5. klo 22.52. 3880 ja 51,5cm. 41+2 Niinkus fb kamut jo tietääkin :)
Nyt opetellaan arkea,onneksi on tuo isyyslomalainen apuna. Tänään olin ekaa kertaa yksin näitten kanssa, nin että molemmat hereillä, klup. Ihan hyvin se kuitenkin meni.
Tuskailen myös taas maidon riittävyyden kanssa..tai riittämättömyyden. Nania olen antanut 100-200ml/ pvä ja silti tissilläkin yötä-päivää.

Mulle tuli synnytyksen yhteydessä ihan armottoman kipeet peräpukamat, siis ei tälläisiä ollut ennen laitokselle menoa, ja vielä kätilö kehtas sanoa että "rouva ei nyt taida uskaltaa ponnistaa kunnolla kun on viime synnytyksessä revennyt niin pahasti "ja jumankauta peräsuolenikin olen puskenut pihalle ...loppuviimein poikanen tuli siis napanuora kaulan ympärillä ja hiukan väärässä kulmassa. Välilihan leikkauksen tekivät myös, 4 tikkiä paranemassa ja istuminen vaivalloista, silti tuo pukama osasto on nyt kaikkein kipein |O
Synnärillä josko oltiin 15.30 ja 2 cm auki silloin, niin eipä tuo pitkä synnytys ollut, mutta kipuja silti ihan mulle riittämiin.

Yhden illan bluesitkin koettu ja meni ihan itkuks,onneksi seuraava pvä oli jo taas ihan vastakohta, nyt pääsääntöisesti onnellinen, tarmokas ja silti pikkusen hukassa koko ajan ;)
Samaisena päivänä koin myös että laiminlyön niin tuon esikoisen kun vaan pikkuvauvan kanssa imuttelen..ihan karsea fiilis ja ihan itketti kun katselin kyljeltäni neitiä iltapalalla, mutta joo onneksi sekin meni ohi. On mulla yhä kova tarve heti kun poika ei ole tisiissä niin leikin, lueskelen tms tytön kanssa, ettei repuusi kokisi hyljätyksi :(
Onkohan tälläset fiilikset ihan normaaleja kun on useampi lapsi?

Vieraitakin on riittänyt neljät tsipaleet, nyt saa hetkeks olla taas ihan rauhoitettu alue, mutta onhan nää läheisimmät otettava vastaan.
Ei ole silti kiva olla kyljellään imettämässä koko ajan kun vieraita.

Seranzu Muutenhan mä olisin tullu miittiin, muttaku vieraat kutsui ittensä meille ni piti leipoa tuulihattuja ja macaroneja :LOL: ..just joo, ihan valmispullalla menty tai vieraat tuonu rotinoita.

Torstaina eka nla.

Jaahans, nythä se olis taas tissihommia. Yhtenä yönä helisin kun tissiteltiin melki koko yö, viimeyönä ihmettelin kun imas vaan muutaman tunnin välein vartin verran tissiä ja jatkoi unia. Viime yönä ei tarvittu siis edes nania :eek: Ikinä ei o hyvä, aina huoli jostain.

HM ja prinssi huomenna 1 vko ja sen isosisko pian 1v 4kk :heart:
 
HM onnea pikku prinssistä!
Pikaista paranemista perspuolelle.. ei oo kiva kun ei pysty istumaan.
Kyllä se asiaan taitaa kuulua tuo tunne että esikoista laiminlöisi jotenkin
kun vauvassa on paljolti kiinni. Musta ainakin tuntui juuri tuolta. Onneksi sulla isyyslomalainen siellä! Ihanaa vauvantuoksuista arkea teille! :heart:

Mä tässä oikein rupesin miettimään, millasta se oli 1v3kk sitten,
kun poika synty. Siis siitä kotielämästä. En pysty muistamaan juuri mitään.. :eek:
Paitsi sen että oli aivan armoton väsymys ja pää pyörällä..
Ja sitten tuli se räkätauti ja sairaalakeikka. Mutta näinkö
nopeasti kaiken unohtaa, tsiisus sentään.
Ja sekin että millanen kesä oli viimevuonna, lämmin vaiko eikö ja
mitähän ihmettä me ollaan puuhattu kun missään ei edes käyty.
Äitiysdementiaa vissiin pukkaa huolella.. mä olen tainnut
olla väsyneempi kun luulinkaan.

muistamaton iitukka ja vauhtiveikka 1v3kk
 

Yhteistyössä