Terkkuja pitkästä aikaa! Hengissä ollaan, mutta on muka niin kiire, ettei tänne kerkeä... :ashamed: No, olen kirjoittanut kuulumisia blogiin (profiilissa osoite), sieltä saa lukea ketä kiinnostaa meidän reissailut =)
Ekaksi tosi paljon onnea
Kärppikselle!! :flower: :flower: :flower:
Ja super-isot jaksut
HM:lle ja Glow:lle! Mulla on tainnut olla meidän helminaperoiden huonoiten nukkuva höpönassu, niin että on tosi hyvin mielessä mitä käytte nyt läpi noiden omien kukkujienne kanssa :hug:
HM: voi ihan hyvin olla, että käyt vaan niin ylikierroksilla ja olet väsynyt, että vaikutat masentuneella vaikka et olisikaan. Mullahan oli ihan sama juttu silloin viime vuoden touko-kesäkuussa, kun oli unettomuutta, mutta psykologi sanoi heti, ettei se mitään masennusta ollut vaan ihan vain aitoa väsymystä. Sitten aloin tottua siihen väsymykseen enkä enää edes ajatellut koko asiaa, kun huomasin, että elämä on laiffii myös pätkäunilla. Tosi isot halit joka tapauksessa, hyvä että pääset myös puhumaan asiasta :hug:
Glow: himskutti kun ollaan kakkosasunnolla lomalla, ja kirjat ovat kotona :/ En muista ulkoa niitä kriisikausia, löytyisköhän jotain vanhoja pinoja lukemalla? Isot tsemppihalit sinne ja kiva kun ollaan taas kavereita
Meitin neiti on nyt ollut pian
viikon syömättä yöllä =) Onhan tää ollut aikamoista sirkusta tää meidän nukkuminen, mutta olen itse nyt tyytyväinen tähän ratkaisuun, että odotin näin kauan ennen vieroitusta. On nimittäin käynyt ilman kummempia itkuja, kun illalla on toivotettu hyvät yöt tissille ja yölläkin tyytyy siihen tietoon, että tissi nukkuu ja että aamulla saa taas. Pitkästä aikaa on tullutkin hiukan pidempiäkin unipätkiä, jippii!
Tosin kauhea
eroahdistus vaivaa, varsinkin kun ollaan täällä kakkoskodissa, vessaankaan ei pääse yksin. Mammaa huudetaan jatkuvasti. Mies käy täällä parin päivän välein, kun on töissä, eli käydään rannalla kahdestaan.
Matkat meni tosi hyvin, ekana päivänä oli autossa 4 tuntia hereillä, vain kerran pysähdyttiin välipalalle
Rosinante: ei meillä vielöä itse syödä, paitsi silloin tällöin, kun olen kärisvällisellä tuulella B)
Sanoista sen verran, että meillä tulee jo pieniä "lauseita" :heart: Esim. kun isä niistää, sanoo isä nenä. Muuten sanojen laskemisen lopetin jo pari kuukautta sitten, kun niitä oli yli 20. Joka päivä mut yllättää, tänään hiekkakin oli kuumaa, kauheasti adjektiiveja ei muuten ole, verbejä on muutama. Hassuin sana on ollut kainalo
Imettäessä koplasi mun kainaloa ja ymisi jotain ja heti oppi sanan, varmaan oli miettinyt jo kauan, että mikä ihme se on. Muutenkin ruumiinosat sanoo jo melkein kaikki suomeksi, italiaa hiukan vähemmän, kaksikielisiä sanoja alkaa kuitenkin jo olla ihan kiitettävästi. Yleensä esim. leivän sanoo italiaksi, mutta yksi päivä kun en kuullut kaupassa, että mitä sanoi, niin oikein karjui, että leipää
Italiassa kovasti ihmetellään typyn puhumista ja kieltämättä on tyttö melkoinen papupata, tullut äitiinsä
Terveiset lomailevalta Lentikseltä sekä Gretalta 16kk :heart: