Raskaana olijoille voimia, oli raskauden vaihe mikä tahansa :hug:
Ja voimia kaikille tylsistyneille :hug: Tosin musta olisi ihana välillä vähän tylsistyä, mutta kun en ehdi.
Tänään sentään otettiin päikkärit kaikki kolme ja pyjamassa keikailin klo 16 saakka, kun oli niin hutera olo, tasi virustauti tarttua muhunkin.
Seranzu: :kieh: anopeille :kieh: Joo, varmaan noita itkupotkuraivareita tulee myöhemmälläkin iällä, olin itse vaan niin hyväntuulinen kersana, että mun vanhemmat ei sellaisia muista mulla olleen lainkaan, siskolla kylläkin. Saas nähdä miten Greta
Toisaalta oli ihana kuulla, että melkein kaikki ovat tulleet het kerrasta tokalla kertaa raskaaksi, toisaalta nyt tuli kauheat paineet (
almaa )
Nyt kyl sitten huomasin, että ovis taisikin olla oikeasti pari päivää myöhemmin, ja enää ei sitten intouduttu yrittämään vahinkolasta
Kummasti vaan oli kovin intohimoista menoa silloin, kun ensin päätettiin jättää asia kohtalon haltuun
Kyllä me tässä joku päivä puhuttiin, että kummankin ois kiva saada levätä tässä välissä, niin että kyllä pariin vuoteen ei aiota yrittää. Mutta saahan sitä haaveilla :saint: Mulla ois oikeasti tässä pari projektia sunnitteilla ihan työuraakin ajatellen, niin että helpottaisi, jos ainakin vuoden ehtisi nauttia "vapaa-ajasta" ennen uutta vauvaa, eli näillä näkymin Greta menee tarhaan 3v, eli ehkä sitten
Gretalla ei ollut enää tänään kuumetta ja antibiootti näyttää purevan myös silmätulehdukseen. Lisäksi täällä Italiassa kurkku- nenä- ja korvaoireita hoidetaan sellaisella laitteella, joka höyryttää lääkkeen tuonne hengitysteihin. Samanlaista laitetta en ole Suomessa edes nähnyt, täällä taas niitä käytetään sekä aikuisilla että lapsilla. Suomessa on vissiin sellainen astia, johon voi laittaa kuumaa vettä ja sitten kasvot siihen, muta tää on oikein sähköllä käyvä kone ja sellainen "happinaamari", josta sitten hengitetään lääkehöyryjä. me hyvin epäilevästi annettiin sitä Gretalle, kun aateltiin, että vetää siitä herneen nenäänsä, mutta kiltisti istuu sylissä ja hengittelee
Silmätipatkin saadaan laitettua ilman ongelmia
Ihme vekara.
Siis noita uusia sanoja tulee nyt suunnilleen joka päivä. Jostain luinkin, että kun siihen makuun pääsee, niin kauheeta vauhtia niitä tulee, mutta siltikin katson suu auki, kun tyttö osoittelee ja toistelee.
Ostin muuten tytölle Hello Kitty -dvd:n kun en löytänyt teletappeja, mutta eihän se telkusta mitään perusta. Puoli minsaa jaksoi seistä telkun edessä Kittylle mölisemässä ja sitten alkoi "lukea" kirjaa.
Samanlainen nörtti kuin äitinsä B)
Nyt on taas sellainen söpöliinikausi menossa, mun tekisi vain mieli pussailla tyttöä, kun on niin ihana :heart: Kaupassakin vaan ihmettelin, että kuinka mulla voi olla noin ihana vaaveli (vauva tää mulle vielä on). Nautitaan nyt, ennen kuin uhma pukkaa kunnolla päälle
Hyveli yöteli,
Lentis ja syötävän suloinen Greetuliini 1v. :heart: