Iltaa mammat, täällä palattu sairaalasta kotiin.
ONNEA ONNEA kaikille vaavin myös saaneille ja onnea paljon myös teille jotka vielä olette omaanne menossa hakemaan!!!
Kirjoittelen kyljelläni,koska en voi juurikaan istua, repes paikat sen verta pahasti että kuroivat kasaan reippaan tunnin kun itse pikku prinsessa oli pihalla. Siitä tarkemmin myöhemmin... En voi muuta sanoa kuin että synnyttäminen on KOVA laji!!!
Koko arvio meni siis liki kilolla metsään eli arvio oli 3600g ja neiti painoi 2730g, 48 cm. On niin simpsakka, mutta tosi terhakka ja virkeä. Syntyi siis 13.2. 6.15. eli rv 41+1. ( Toukka kertoilikin uutiset silloin )
Aloiteltiin tänään kotona olo tissillä, sitten 3 tuntia unta ja
3 tuntia tissiä!!!!
Siis mulla tuli jo äitiä ikävä, itelläkin oli jo karsee nälkä ja välil oli pakko pitää pika paussii ja käydä pikaa veskissä jne..likka vaan hamus ja hamus ja kitisi jos ei ollu tissi suussa..eli kaivoin lopulta tuttelit kehiin ja annoin palaa 25 ml jolloin pikku prinsessa tipahti kuin unipiikin saanut, oli aika herkkis
ELI maitoa ei sit kuitenkaan tule tarpeiks ja ei voi painaa enää nappia että saisko tilkan lisämaitoa...
Muuten meillä menee hianosti typyn kanssa, niin suloinen, niin hellyyttävä :heart:
Noin muuten olen aivan alavireessä eli juuri mitä pelkäsin kun hormonihurmio laskee. Eka ku tultiin ni itkin himassa ja vitutti kun mies ei olu tehny sitä ja tätä jne... Itkin myös kun oli saatu onnitteluita jne...hoh hoh. Nyt nukkuu ja pian tuhisko taitaakin herää yösyöminkeihin.
Kaikkea hyvää kaikille Teille :heart: