Helmikuusta jännäilleet vol.2 :)

Perjantai 08.02.2008


Telma................kp?/?......................yk..............1.toiveissa

napsuneiti..........kp14/29-32.............yk17......1.toiveissa
Tuizu ...............kp24/24?......................yk2........... 1. Toiveissa
Katjuska-81......kp27/26-29..............yk14.......1.toiveissa
Kryss..................kp8/28....................yk13........1.Toiveissa
Miinaliina.............kp51/36.....................yk?.......2.toiveissa






Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva
Miss Eagle
Annie76
nanna81
 
no terve taas!!

meillä on ollu nyt tässä hiukkasen rahaongelmia, mutta tänään onneks kaikki ratkes ja oon niin onnellinen, iso kivi putos sydämeltä! ja näitä ku oon miettiny, ni osaatteko yhtään sanoo mitä ne terolutit yms. mitä yleensä alkuvaiheessa määrätään ni maksaa????

me ajateltiin juhlistaa tätä kaikkee ja ollaan sit lähössä käymään hieman kuppioloissa pitkästä aikaa! ku nyt mullaki on ns. varmat päivät, eli jos vaikka hieman huppelissa oonki, ni se ei vielä vaarantais sikiötä ,jos semmosta tässä kierrossa kehkeytys. ihana ku saa mussukan kanssa yhessä lähtee, meillä on aina ihan hurjan hauskaa ku lähetään kahestaan, samanlainen musiikkimaku yms. ni siellä me biletetään suomirockin tahtiin :D oon kyllä niin onnellinen myös siitä, että me pystytään lähtemään kahestaan liikenteeseen, entiset suhteet ollu semmosia että aina on tapeltu ja itketty, mutta tämän kanssa on harvoin semmosta, joskus kyllä tulee tunteet pintaan mutta se on kai suht. normaalia =)

mukavaa perjaintai iltaa ja muistakaa tytöt, että tää on se kierto!! mäkin oon sillä mielellä menossa, että seuraavaa kertaa ei tuu pitkään aikaan, ja se ei kyllä haittais!!!!! :flower:
 
Huomenta ja hyvää viikonloppua kaikille!

Kryss: Noista teroista en tiiä, mutta clomit makso ainakin täällä 59,92 e 20kpl. Onhan ne hintavia mutta jos toivottuun lopputulokseen pääsee niin eihän sitä voi mitata rahassa...

Mites Katjuskan olotila??
 
iltaa leidit,

Hauskaa iltaa Kryssille!!!!
Ja tosiaan Katjuskan olotiloja mäkin tulin kattelemaan.. mitkäs on fiilikset????

Me jäätiinkin kotiin. Ei viitsitä maksaa 200eur siitä reissusta ku tää mun nahka vaan pahenee ja kutisee nyt niin tautisesti. Ja muutenkin ollut vähän huono fiilis viikonloppuna. Ei oikein ole juhlafiilis kummallakaan ku on ollut pari ikävää tapahtumaa eilisen ja tän aamupäivän aikana. Mut eiköhän tää taas tästä lähde luistaan.

Käytiin äsken Amarillossa syömässä ja nyt sit aateltiin illalla olla vaan ja katsella leffa tässä kotona. olkan pöydälle ostin piristykseks 20tulppaania, 10 valkosta ja 10 lilaa.

Mitkäs on Nannan fiilikset? ootko jo kotiutunut tuonne naapuripalstalle?
 
Moikka!

Mulla tullu 2 päivää sellasta ruskeeta tuhruvuotoa pyyhkiessä enimmäkseen. Eli elättelen toivoa vielä. Huomen aamulla teen testin jos ei kunnon vuoto ala sitten samaan aikaan. Joten itekkin jännittelen tässä että mitä se huomenna näyttää. Tuo tuhruhan voi vaikka olla ihan alkuraskauden kiinnittymisvuotoa ( näin ainakin itelleni uskottelen )!!!

Palaan sitten huomenna infoamaan että miten tän naisen kävi!!!! Jännittää =)
 
Mites katjuska???

Harmi Napsu, että sulle tuli noin hirvee allergia! Toivottavasti se lähtee jo kohta vähenemään... Minkälainen olotila on muuten? Onko ovis lähellä? Miten muuten kasvattiko ne piikitykset sinun muniksia enemmän ku clomit? Tai siis oliko niiden vaikutuksessa jotain eroa?

Minun fiilikset on ihan hyvät, voisin syödä koko aika, turvottaa, olo on krapulainen koko aika ja hymyilyttää =) . Jotenki tuo, että noita oireita on alkanu tulla nyt selvemmin helpottaa ihan hirveesti omaa mieltä! Perjantaita nyt sitte jännityksellä odottaen... En mie voi oikeen vielä sanoa, että olisin kotiutunu tuonne. Pikkasen yrittänyt nyt alkaa kirjottelemaan enemmän, mutta tuntuu vielä jotenki niin oudolta ajatukselta koko homma kuitenki...

No niin nyt alko tekeen mieli Amarillon fajitaksia :D !
 
Onpa Katjuskalla jännät hetket käsillä, toivotaan että se nyt olisi tärppi käynyt! :) Jännityksellä seurailen tilannetta...
Muutenkin oon täällä käyny sillon tällön lukemassa teijän juttuja, mutta en oo sitten pahemmin viittinyt kirjotella mitään, kun tuntuu että tänne kuumeilupuolelle ei kauhiasti kehtaa näitä raskauspelkoja ja muuta ruikuttaa...

Kovasti silti mua kiinnostaa teijän kaikkien tilanne, että mitä kullekin milloinkin kuuluupi!Pidän peukkuja hirmusesti joka-ikiselle.+++++++++ :whistle:

Huomenna on mun eka neuvola ja saa sitten nähä selviääkö siellä mitään uutta. Kovin on oireetonta tää mun olo edelleen, pikkasen rinnat kipeet ja janottaa aikalailla mutta eipä juuri muuta. Öllötystä ei edelleenkään ja tänään mennään jo rv 9+3. Käväisi jo mielessä, että hankin semmosen kotidopplerin, jotta pääsen ihan kotioloissa sydänääniä kuuntelemaan...Noh, ehkä se jää vielä harkintaan kuitenkin...

:heart: Annie & kullanmurunen
 
Katjuska, miten kävi??????? Mä niin pidän peukkuja että kävi tosi tosi hyvin... jännittää ....

Annie ja Nanna mua ei ainakaan haittaa että kerrotte raskausjuttuja tässä pinossa!!!! Mielelläni mä niitä ja teidän kuulumisia luen. Ja vielä jos Katjuskakin saa sen plussan ni meitä ei enää montaa o tätä pinoa pystyssä pitämässä. Joten vierailkaa ihmeessä!!!

Nanna, mulla on tod näk oikealla puolella, munasarjan ulkopuolella kysta. En tiedä onko se sitten aina se "luultu" follikkeli tuolla oikealla puolella. Se kun on kokoluokaltaan just se 15, joka siellä on näkynyt usein ku oon ultrassa kp15 tai 16 käynyt. Mut nyt oli vasemmalla puolella päiviin nähden ihan oikean kokoinen folli, joten toivo elää että se sieltä puolelta nyt sitten irtois.

Eilen jo peittoja vähän heiluteltiin, niin että mulla oli toppi päällä ni jäi suurin osa näpyistä piiloon. Mua ne ehkä enemmänkin häiritsee kuitenkaan ku miestä.. Ja tänään sain tikkuun kaks viivaa, joten tänään ja huomenna jos sais vielä saman tehtyä =))

Muuten alkaa olo vähän tasaantumaan niiden pistosten jälkeen, ei ole itku ihan niin herkässä enää. Onneks.
 
Heips! :wave:
Rohkaisin mieleni ja ajattelin kirjoittaa pitkästä aikaa =)
Jos saisin liittyä taas tähän tuttuun ihanaan porukkaan, niin olisin onnellinen :D
Tosin kp=? kun ei ole vielä menkat alkanut...
Olenkin lueskellut koko vuoden teidän kuulumisia niin "hyvässä kuin pahassakin".
 
Maanantai 11.02.2008


Telma................kp?/?......................yk..............1.toiveissa

napsuneiti..........kp17/29-32.............yk17......1.toiveissa
Tuizu ...............kp24/24?......................yk2........... 1. Toiveissa
Katjuska-81......kp2/26-29..............yk14.......1.toiveissa
Kryss..................kp11/28....................yk13........1.Toiveissa
Miinaliina.............kp54/36.....................yk?.......2.toiveissa
Papana03...........kp ?............................yk?.......?.toiveissa






Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva
Miss Eagle
Annie76
nanna81
 
Heipparallaan naiset!

Kiitos lohduttavista haleista. Eilen oli taas se perinteinen kp 1 ja jotenkin se päivä on sellanen että tekis mieli hirttää joku kun kiukuttaa eli on parempi pysyä poissa ihmisten ilmoilta ja täältä palstalta =)
No tänään jo olo paljon parempi vaikka ketuttaa toki vieläkin. Mä olin jotenkin niin varma että tää olis ollu se oikee kierto mut paskat. no ehkä joskus.
Turha puida sen enempää. Uuteen kiertoon taas häntä pystyssä ja hymy korvissa ( jotenkin )!!!

Papana tervetuloa takasin tänne. Meitä onkin täällä niin vähän että kiva kun tulet mukaan!
Vaikka tosi kiva kun Annie, Rinkinki ja Nanna käy meitä täällä moikkaamassa ;) Mun puolesta kans saa toki täällä jutella myös raskauden etenemisistä jne...

Napsulla tosiaan tärkeet päivät nyt siellä makuuhuoneen puolella. Nyt vaan peitot heilumaan vimmatusti jos vaikka se plussa tulis sulle tästä kierrosta ja ei tarvis enää jatkaa hoitoja!

Jeps...palaillaan ihanat palstailijakamut
 
voi ei Katjuska, en osaa sanoa mitään lohduttavaa. tuntuu että kaikki fraasit on jo käytetty. Mut ei se auta kun tosiaan siirtää katseet uuteen kiertoon ja uuteen yritykseen.

meillä ei o peitot la jälkeen heiluneet. Ollu vähän ongelmia sukulaisten kanssa ja mieli maassa niiden asioiden takia. lisäksi oma olo menee vaan kurjemmaksi näiden ihottumien takia. En tiedä pitäiskö huomenna vaan hakeutua sinne allergiasairaalaan päivystykseen, ilman lähetettä. Lähete on kyllä vetämässä, mutta en tiedä koska sieltä se aika tulee. Pitäis tulla 7 päivän sisällä, mut en tiiä kauanko jaksan. Nyt nää kuumottaa ja on ihan tulipunasia nää läiskät. Paras olo on ku on ilman vaatteita tai ihan puuvillaisissa vaan. Suihkun jälkeen vois itkua vääntää.

Mut eiköhän tää tästä.
 
No moi taas!

Joo tätähän tää tuntuu olevan kuukaudesta toiseen. Joka kerta tippuu vaan niin pirun korkeelta. Pitäis olla vaan kuvittelematta kaikkii oireita :LOL:

On kyllä tosi pahankuulosta tuo sun allergia. Jos menee olo sietämättömäksi niin sit meet sinne päivystykseen. tosin 7 päivää on aika lyhyt aika joten jos jaksat vaan venata ni oota.
Sulla on kans ihan järettömän paljon kaikkee inhottavaa tapahtunu viime aikoina. Oliskohan jo plussan aika, koska eihän toi huono tuuri voi ikuisuuksiin jatkuu! ;)
 
Tiistai 12.02.2008


Telma................kp?/?......................yk...............1.toiveissa

napsuneiti..........kp18/29-32................yk17......1.toiveissa
Tuizu ...............kp25/24?......................yk2........1. Toiveissa
Katjuska-81......kp3/26-29....................yk15......1.toiveissa
Kryss..................kp12/28......................yk14......1.Toiveissa
Miinaliina.............kp55/36.....................yk?.........2.toiveissa
Papana03...........kp ?............................yk...........?.toiveissa





Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva
Miss Eagle
Annie76
nanna81
 
Katjuska-81:Kiitos :hug: kiva juttu!

ON: Lämpöjä aloin taas huvikseni mittailemaan, ja niiden mukaan olis ovis vähän niinkun menny...??? :eek: ??? Niin ja tottakai sittemmin alkanu kuvitteleen oireita itelleni
:LOL: No mutta yhtä en kuvittele, sitä poskien kuumotus/helotusta, joka on nyt viidettä päivää poskilla. Sit oottelen oonko kipeeks tulos vaiko se parempi vaihtoehto...
 
Iltaa!

Joo sekaan saa toki tulla. Miten sulle muuten Papana kävi eli kummankos sinä olet saanut tytön vai pojan?
Plussaamisestasi on jo niin kauan aikaa että ei muista! Sä tulit nyt sitten " toiseen aaltoon" mukaan =)

Mikäs on Napsuneidin olo? Onko ihottuman kanssa yhtään helpompaa? harmillista :ashamed:

Jokos Tuizu olet ajatellu testailla vai missä mennään?

 
Papanalle tervetuloa joukkoon!!!!

Mä olin tänään siellä allergiasairaalassa päivystyslähetteellä loppujenlopuks ku tuntu että nahka palaa irti. Lääkärin mielestä hyvä että menin. Otti koepalan yhdestä näpystä, valokuvat koko kropasta, verinäytteitä, nielunäytteen ja anto vahvan kortisonikuurin sisäisesti ja ulkoisesti. Jep.

Noh, tässä kuussa ei tartte piinailla ku ei o juuri mitään tapahtunut sillä saralla.

Ja [/b]Papanalle pidän peukkuja, jospa se oliskin merkki jostain ihka ihanasta =))))
 
Mahtava juttu että menit sinne ja sait nyt sitten kuurin siihen =) No ens kierrossa sitten alotatte taas kunnon yrityksen jos ei tässä kierrossa tuu sitten ylläriä :) Niinhän se taitaa mennä että silloin ku sitä vähiten odottaa niin se yleensä just tapahtuu... :heart:
 
Niin no, periaatteessa kai mahkuja olis ku la pusuteltiin ja su tuli kaks viivaa ovistikkuun, mut kaiken tän keskellä.. en jaksa vaan uskoa.

Ja muutenkin on ollu murheita. Anoppi ymmärsi mun puheita IHAN väärin ja nyt on verisesti mulle loukkaantunut ja mulla sinne porttikielto. Ja oikeesti kun mä oon sellanen ihminen että en koskaan tahallisesti pahota kenenkään mieltä. Mielummin itse käännän toisen posken jne.. mut hän halusi ymmärtää väärin ja kans teki niin. On vaan kurja mieli siitäkin tän kaiken keskellä.

Olis kiva joskus taas kirjotella tännekkin ilosia juttuja.

Mut kyl se tästä.
 

Yhteistyössä