Helmikuusta-07 plussaa odottaneet :)

nelHM..................7.2.2008 (käyn.31.1).......3.lapsi
rinkinki.................1.7.2008.........................2.lapsi
Annie76..............12.9.2008........................1.lapsi
Miss Eagle..................2008........................1.lapsi
nanna81..............1.10.2008.......................1.lapsi
Tuizu...................16.1.2009........................1.lapsi

SYNTYNEET:
nelHM..................31.1.2008 poika, 3590g, 50cm
rinkinki................28.6.2008 poika, 3310g, 52cm

Tässäpä ois tämmönen pino meille. Ilmotelkaa lasketutajat, niin voisin laittaa ne tähän ekaan viestiin. =)

Moikka

Keräiletkös sitä meidän entistä jengiä kasaan vai mites =) ? Toivottavasti lista on pitkä ja pian!!

Mä voin ilmottautua, mutta kauaa en tässä pinossa enää ole, kun taidan jakautua lähiaikoina :whistle: ;) . Mutta jos haet samaa jengiä, mitä kuumeilijoissa oli, ni ilmottaudun toki!

:heart: nelli&pulla-poika la 7.2 (luvattu käynnistys 31.1 ) 3.lapsiNyt rv38+2

Huomenta!
Siirrettiin likka isojen sänkyyn, niin hän pätti herätä jo kuudelta. Mä oon ihan silmät ristissä...

nelli tosiaan tarkotus on kerätä toi kuumeilu porukka kasaan, kun on niin hyvä porukka meillä ollu koko ajan. =) Ja tuttu! :D
Sullahan on h-hetki ihan lähellä. :eek: Kyllä aika vaan menee nopeesti. Anteeks utelu, mut mikä on syynä käynnistykseen?

rinkinki ja vaavi 17+5

Huomenta

Lupailivat käynnistellä samoistä syistä, kun ton kakkosenki aikoinaan: Oon aika vaivanen, vaikee raskaus jne. KYSissä raja 39+0, TAYSissa se oli 38+0, joten viimeks oli jo näillä viikoilla vauva sylissä =) . Meen torsati aamuna polille ja sieltä pitäs vissiin osastolle sit jäädä. Mutta tokik toivon, että käynnistys itelleen nyt ennen sitä..Paljon on merkkejä, mutta tökstöks :headwall: , ei ota tapahtuakseen :kieh: .

Tuun varmasti seuraamaan tätä palstaa pitkään ja toivon niin tuolta kuumeilijoista kaikki tänne!

:heart: nelli&pulla 38+3

Heips, myös Annie tässä ilmoittautuu mukaan eli alussa mennään vielä meilläkin mutta jos nyt rohkeasti ilmoitellaan tämä eräpäivä eli LA 12.9.08.
Ultrassa käyty rv7+1 ja syke siellä vilkkui... :)

Onneksi olkoon Annielle hyvistä ultra kuulumisista! Kyllähän se niin on, että suurin osa niistä raskauksista joissa on todettu elävä vauva päätyy normaaliin synnytykseen. Vaikka välillä kyllä, kun lukee näitä juttuja ei todellakaan tunnu siltä.. :/ Sikspä ei kannattaskaan lukea mitään kauhu kertomuksia.

Missä vaiheessa olette ottaneet neuvolaan yhteyttä? ´
Itse mietiskelen että pitäiskö sitä jo soitella niin kuulis mihin asti menee eka vastaanotto. Aion varata jo ihan oman mielenterveyden vuoksi yksityiseltäki alkuraskaskauden ultran. Jospa sielä näkis että kaikki on ainaki oikeilla paikoillaan.

nanna Mä soitin neuvolaan heti seuraavana päivänä. Sain eka ajan rv10+0. Kävin kyllä sillon äitipolilla rv6+4, kun oli ne pirunmoiset selkäsäryt ja sanovat siellä, että tuulimuna on ja odota vaan vuotoja. Soitin sit yksityiselle ultraa ja sieltä sano, että ei kannata ennen kun rv8 on täynnä tulla, jotta näkee sykkeen ym kunnolla. No kävin rv8+0 yksityisellä ja siellä se sykki. Helpotti kyllä. En mitenkään ois jaksanu odottaa np-ultraan asti, vaikka ei ois mitää ongelmia ollukkaan. On se vaan nii toivottu se plussa, että siitä haluaa varmistuksen mielenrauhalleen, että se todellakin totta on! Mut kantsii varmaa sinne rv8 tienoille vasta varata sitä yksityistä.

Auts auts..supistaa....JEEEE :attn: B)

:heart: nelli&pulla-poju 38+4

Heipsis kaikki. Mitenkä voitte? Nellille peukkuja tulevaan, on jo melkoisen lähellä! :heart: =)
Mulla on ollut kyllä niin oireetonta tää olo, että ainoo oire mikä muistuttaa raskaudesta, on kohtuullisen kovat rintapakotukset...oon ootelllu että milloin se yletön pahoinvointi alkaa...??

Varasin juuri ekan neuvolakäynnin ja se on sitten 11.2, jolloin taitaa olla rv 10 vai 11 jo. Tosi mukavan kuulonen terkkari siellä vastaili, joten ainakaan ei mikään hirmu siellä vastassa...;)

:heart: Annie&pikkuruinen rv 7+4

Minä sitte soitin tänään sinne neuvolaan jo. Saapa sen sitte peruttua jos semmonen tarve tulee. Sain ajan tuonne 25.2. Varasin lisäksi myös alkuraskauden ultraan ykstyiselle ajan. Se on jo ens viikolla. Ajoissahan tuo on ja tuskin vielä mitään kummempaa näkyy, mutta jos ainaki sais sille varmistuksen ettei ole ku.
Mitään oireita ei vielä kummemmin ole, en tiiä pitäiskö ollakkaan kyllä tuon vatsakivun lisäksi. Hienoista kuvostusta on havaittavissa välillä, mutta menee ohi kun syö jotain.

Ei se pahoinvointi ala välttämättä ollenkaan eikä siitäkään kannata olla huolissaan. Mulla on ollu kumpiki raskaus suht oireeton. Menkkamaisia oireita oli lähinnä esikon odotusaikana. Väsymys on ainoo ihan hirvee oire... Tänäänki oon ollu ihan silmät ristissä koko päivän. Alkaa jo pikkuhiljaa ärsyttään tosissaan.
nanna hyvä että oot valmistautunu siihen, et ultrassa ei välttis näy ainakaan sykettä. Mä kävin sillon rv7+ ja sillon näky pikkunen alkio ja sykekin.
Ei nyt oikeen pää pelaa, joten kirjottelen taas paremmalla ajalla.
Illan jatkot! :wave:

rinkinki ja vaavi 17+6

Minä ilmottaudun mukaan myös!! :wave:

Kylläpä aika on mennyt nopeasti kun Nelli jo pian jakautuu! Onnea vaan kovasti matkaan sinulle ja pikkuiselle!! :flower: :heart: :flower:

Mulla oli Perjantaina eka neuvola ja maanantaina 4.2 menen yksityiselle ultraan. Mitään varmaa laskettua aikaa en vielä tiedä, kun tuo mun kierto on ollut niiiin piiiitkä ja epäsäännöllinen, mutta elo-syyskuunvaihteessa pitäisi olla. Kerron sit heti ultran jälkeen! =)
Minä olen säästynyt (ainakin toistaiseksi :saint: ) pahemmilta oireilta. Joulukuusta ja tammikuun puoliväliin kärsin kyllä tosi voimakkaasta väsymyksestä, mutta tällähetkellä ei ole kuin lievää rintojen pakotusta.. Kauhulla odotan kokoajan miten sit ison mahan kanssa pärjään kun mulla on tuo selkä tosi huono. :( No mitäpä sitä tulevaa tautia etukäteen sairastaa! ;)

Toivottavasti saataisiin pian nuo loputkin kuumeilijat meidän kanssa tänne odottajiin! Niin ja Annielle onnittelut ultra uutisista!! :heart: :heart:

Miss Eagle ja nappula 9+5 (menkkojen mukaan..)

Heips!

Piti tulla nyt tännekkin kirjottelemaan ku nykysin tulee käytyä lukemas sekä vauvakuumeen ja odotusaikojen puolelta meijän pinot =)

Nellille tsemppiä tulevaan koitokseen ja koita jaksaa. Oon sen verran vakoillu sun kirjotuksii että tukalaa on sulla ollu. No ei ole kauaa enää, kohta sulla vauva sylissä :heart:

Kiitos katjuska! Juu, ei ole mikään helppo raskaus todellakaan ollut, mahtaa jäädä viimeseks..ainakin isännän mukaan, ei kestä enää raskauksia ja mun kärsimyksiä ja valitusta :whistle: :/ . Loppu häämöttää, toivottavasti kaikki menee hyvin! Torstaina pitäisi siis viimestään alkaa tapahtua. Edelleen toivon, että käynnistys itelleen, mutta turha toivo taitaa olla :headwall:

:heart: nelli&pulla 38+5

Heippa, tulin kurkkaamaan onko jo Nellillä uutisia...hirmusesti onnea koitokseen :heart:
Kiva kun Katjuska pyörähdät täälläkin, jospa kohta saisit sinäkin siirtyä kokonaan tänne puolelle :saint:
Omassa olossa ei ole muutosta tapahtunut...ei öllötä eikä ällötä ja väsymystäkään en oo juurikaan huomannu. Ennen aina kun kuulin raskaana olevien puheita, niin mietin miten sitä pahaa oloa pystyy kestämään ja huonolla tuurilla vielä sen täydet 9 kuukautta :eek: On ollut kyllä todella iloinen yllätys huomata että omalla kohdalla ainakin tähän asti ei tämä raskaus ole huonoja oloja aiheuttanut. Toivon vaan että kaikki olisi hyvin ja pikkuinen sinnittelisi loppuun asti...
Oletteko huomanneet vielä mitään masun muutoksia? Jos ei nyt vielä sentään maha muuten kasva niin ainakin turvoksissa?? :whistle:

Nellille paljon paljon tsemppiä synnytykseen :heart:. Huomennahan se lähtö sulla oli!!

Mä koitan kovasti päästä tähän pinoon teijän kanssa kirjottelemaan...ja perässä vedän sitten myös muut jotka vielä plussaa odottaa =)

Paljon onnea Nellille ja koko perheelle :heart: !

Miss Eagle: Puhuit niistä vanhoista kupongeista mitä olit saanu neuvolasta... Mulle tuli eilen postissa omasta neuvolasta varman samanmoinen. Olisko että niitä ei ole tehty sen 2006 jälkeen tai sitte meän neuvoloissa on vain niin paljo vanhoja varastossa =) ...

Paljon paljon onnea Nellin perheelle ! Mahtava juttu! =) :heart:
Tänne ei erikoisempia. Mulla on vapaa päivä ja siivoilla pitäis. Nyt vaan ekaks meinaan syödä, kun alkaa heikottaan jo...
Pitäs ottaa välittäjiin yhteyttä, et sais tän kämpän myyntiin. Ostetaan omakotitalo. =) Se on jo oikeastaan meille varattu ja muutto on sit, ku päästään tästä vanhasta luukusta eroon.
Palaan taas paremmalla ajalla! :wave:

Yhteistyössä