Helmikuusta -07 jännäilleet vol.3 :)

heissan,

jotenkin on jäänyt vähän tämä palstailu, anteeks!

paikat on ihan hellänä kun eilen tein koko talon lumityöt, ja tossa on jonkun verran tota pihaa ja mäkee mitä putsailla. Ja tänään ollaan menossa hydrospinningiin.. huh.. en oo ennen käynyt ja mennään miehen kans kokeileen. Saa nähdä kuinka rankkaa on ja tuleeko sit mentyä vielä toisenkin kerran.

Kierrosta en tosiaan tiiä, jotenkin tuntuu että on venymässä, limoista päätellen.. sori.. Nyt on vissiin joku kp24 ja jos nyt vasta on ovis ni tää menee taas lähelle 40 tää kierto. great, great, great.. no ei auta kun ootella mitä tuleman pitää.

mites Katjuska? Sulla alkaa kohta oleen jo kierto täynnä..

Kivaa sunnuntaita!
 
Heipähei minunkin puolesta piiiitkästä aikaa ja hyvää tätä vuotta 2009! Mulla on meinannu jäähä tämä palstailu ihan tyystin kun on ollut päivät issekseen tuon tytsyn kanssa. Tuntuu että ei enää kädet riitä koneella kirjottelulle. Mutta nytpäs pääsin kurkkaamaan tänne pikaseen. Toivon hirmusesti tsemppiä tälle vuodelle Katjuska ja napsu että nyt kohtapuoliin tärppää! Niin me kaikki uskotaan!

:heart: terveisin Annie ja Karla nyt 4,5 kk
 
Moro!

Mulla joo kans vähän vähemmälle jääny kirjotteleminen...koittanu olla ressailematta taas.

Kierto tosiaan lähenee loppuaan ja tässä kierrossa ei oo myöskään tuhruja tullu niinku ei viime kerrallakaan. Pitäiskö vetää johtopäätös et ne johtu vaan kovasta stressistä tän asian suhteen, kun nyt on kuitenkin yrittäny olla miettimättä ja ottanu rennommin.

Tänää kävin verikokeissa ja ens maanantaina olis sit aika sairaalassa=)

ai napsu alottanu uuden elämän? tekee kyl hyvää, vaik toi spinning ei mua kauheesti innosta.
Mä kävin eilen luistelemassa monen vuoden jälkeen...kyllä sitä pystyssä pysy ja rupes se sit luistamaan kun vähän aikaa harjotteli!!!

Menee aika kyl tosi nopeesti ku Annien pikkunenkin jo kohta puol vuotias=) Vau!

Mutta palaan paremmalla ajalla taas...nyt töistä nopeesti kirjottelen!
 
Moikka!
Täällä on kans yritetty alottaa uutta liikunnalisempaa elämää =) ... Nyt ollaan käyty reilun tunnin lenkeillä pojan kans päiviste ja sitte vielä koirien kans lenkit iltaste. Vielä kun sais kunnolla nuo ressut opetettua vaunujen kans kulkeen niin vois neki ottaa päivälläki mukaan.
Minkälaista se hydrospinnig oli Napsu? Pitäis vissiin vielä joku tuommonen vastaava harrastus itelle hommata tuohon lenkkeilyn lisäksi.. Kuntonyrkkeilystä olisin kovasti kiinnostunut, mutta en ainakaan vielä ol nähnyt täällä alkavia kursseja alotteleville. Lisäks jooga kiinnosti, mutta oli aika hintavia alkeiskursseja ainaki yhdellä seuralla. Pitää vielä katella josko tuota muuallaki järjestettäis.

Pari viikkoa sitte tuli muuten sitte lopulta ne ekat menkat ja nyt jännityksellä odotan, että tuleeko seuraavat ajallaan vai venyykö nämä kierrot kovinki pitkiksi.

Tuleppas Katjuska sitte kertoilemaan mitä sielä lekurissa päätettiin!
 
Heipsis!

Kuulostaa siltä että kaikki on alottaneet uuden kevyemmän elämän. mä koitin kans sitä heti tammikuun alusta mutta nyt viime aikoina on vähän päässy jo rempsahtamaan=)
Matkaan on enää aikaa 1,5 viikkoa joten lopputsemppi pitäis ottaa nyt kyllä että voi hyvällä omalla tunnolla reissussa nauttia...vaikka tulee siellä nautittua ihan ilman kevyempää elämääkin....eli reissua kovasti täällä odotetaan B)

Minä tosiaan joo kävin maanantai aamuna niissä verikokeissa...heh.
Menin terkkulaan jo puol 8 aikaa et oon varmasti hyvissä ajoin enkä myöhästyis töistä kauheesti. No sainkin vuoronumeron 2 ja pian pääsinkin sitten labraan sisään. No siinä sit rupes tökkimään...se tätsy sano ensin et ne oli laittanu jotenkin väärin sen lähetteen. Mun piti mennä verikokeisiin mutta se lähete sisälsi 2 verikoetta ja yhen virtsakokeen. no mä olin käyny tietty vessassa 7 aikaa ja virtsanäytteeseen pitää olla tunti että sen voi ottaa.
Sain siis verikokeet otatettua mutta jouduin jäädä odottelemaan että se tunti tulee täyteen...no onneks 8 aikaa pääsin tekee sen ja olin jo puol 9 mais töissä.
Et sellanen labrakäynti mulla.
Tulokset saan tietää kai sitten ens maanantaina siellä lääkärikäynnillä sairaalassa. Nii multa otettiin siis kokonaisverenkuva, kilpirauhastesti ja klamydia.

Taitaa taas tästä tulla romaani mutta koittakaa jaksaa.... :)

Nii huomenna on mulla kp 28/28...eikä ainakaan vielä edes tuhruta mutta sehän nyt ei sano vielä mitään etteikö se aamulla alkais...mutta toivossa on hyvä elää!!!!! :heart:

Mitäs Napsu? Sulla meinaa kierto taas venyä vai? Toivotaan ettei menis kauheen pitkäks.

Voi kun saatais nyt plussat tässä kierrossa niin ei tarvis enää kärvistellä.

Mutta taidan mennä kattoo Lipstick Junglee...vai miten se nyt sit kirjotetaan=)

Illanjatkoja!
 
Huomenta kaikille!!!

Kiva että pääset Nanna taas liittyyn meidän joukkoon =). Toivotaan että kakkosta ei tosiaan tartte yritellä niin kauan kun ykköstä. Mitenkäs teidän vauva-arki sujuu? Onko kaikki mennyt hyvin? Saatko öisin nukkua kunnolla? Oletko viihtynyt kotona?

Hydrospinning oli kivaa.. ei niin läähpuuh liikuntaa kun moni muu. Ja sellasesta en tykkää. Kyllä tuossakin syke nousi ja jalat oli makaronia kun nousi altaasta ylös. Mennään huomenna uudelleen =).

Hyvä Katjuska et nyt on näytteet otettu!! Toivotaan että niissä ei olis mitään häikkää vaan että kaikki olis kunnossa. Vai toisaalta mä oon jo alkanut aatteleen että helpointa olis toisaalta ku olis jotain pientä häikkää vaiks kilpirauhasarvoissa ni sen vois hoitaa lääkkeillä.. Kun taas näin kun ei mitään vikaa ole ni mistä sitä tietää voidaanko mitään sit "hoitaa kuntoon", eli oikeesti saada sitä lasta..

Mulla on vissiin kp27 tänään ja ei oo ees tissit kipeenä vielä. Eli en todella tiedä venyykö tää kierto ihan sikana ja ne kipeytyy vasta kohta, vai onkohan sit kenties ovuloimaton kierto eikä ne siks oo kipeet vai mikä ihme nyt on.

Ja mä oon joo koittanut tiukasti olla viimeset 2vko laihkarilla ja paino on jumankauta pudonnut vaan 100g.. oli jo -2kg, mut on noussut siihen melkein takasin ja arvatkaa ottaako aivosta ja rankasti. Eilen sit repsahdin ja söin n. 100kcal yli peruskulutuksen, mut tänään taas takas ruodussa. En tiedä johtuuko tosta laihkarista vai mistä mut oon ihan sika väsy, menin eilen 10 jälkeen nukkumaan ja sain nukuttua 7.5h, mut unettaa ihan älyttömästi. Mut eiköhän tää tästä...

Toivottavasti sää Katjuska saat tulla kertoon hyviä uutisia, ettei ne alkaneetkaan... vähänkö se olis siistii.. Ja jospa mää pääsisin sit odottajien seuraan siitä hoidosta viimestään. En jaksa omalla kohdalla muuhun enää uskoa.

Mut kivaa päivää!!!
 
Huomenta!
Juu olen viihtynyt ihan hyvin täällä, tosin aina sillon tällön pitää ottaa ja lähteä yksin käymään jossain niin taas jaksaa monta päivää =) . Yöt menee nykyään melkein kokonaan nukkuessa. Poju löysi rytminsä noin viikko sitte ja vetelee sikeitä 23-9. Saattaa herätä kerran syömään joskus 5-6 välillä, mutta monesti nukkunut nyt ilman syöntiäki. Nyt vain kovasti murehdin jo sitä kun pitäis palata töihin kesäkuun lopulla. Haluais niin kovasti jäädä kotiin vielä muutamaksi kuukaudeksi, mutta se ei oikeen olis mahdollista. Kotihoidontuki on kovin pieni, eikä täällä ainakaan vielä ole kuntalisää ja kun tuo asuntolaina pitäis hoitaa kuitenki. Saa nyt nähdä kuin nuo korot laskevat seuraavaan korontarkistukseen mennessä ja tehdä sitte lopullinen päätös.

Hui Katjuska!!! Miltä näyttää tänään tilanne? Matkaki tosiaan alkaa olla jo lähellä! Voi kun olis kiva päästä taas itsekki jossain käymään..

Napsu: Onko sulla joku tietty laihkari minkä mukaan meet, vai tarkkailetko muuten vain noita kulutuksia yms? Mie alotin huvikseni tuolla kiloklubissa kun näytti olevan ilmanenki. Sieltä on kyllä saanu ihan kivasti lisäpotkua tähän touhuun.
 
No siellä Kiloklubissa minäkin... puuh.. oon syönyt jonkun 1300 - 1500kaloria päivälle ja mur mur... eipä toimi. Ehkä se on nestettä kuitenkin osittain joka junnaa..? Ootko sä saanu miten hyvin tippumaan? Onko sulla vielä vauvakiloja jäljellä? Paljonko sulle niitä tuli yhteensä muuten?

Mä en meinaa tänä aamuna kyllä herätä ollenkaan ja paleltaakin niin vietävästi. Saa nähdä mikä lunssa on iskemässä vai onko muuten vaan tällänen "höntti" olo. Ei tartte ku pikkusen liikahtaa ni pulssi nousee varmaan yli sadan. Jotenkin huono olo.. plaah. Noh, onneks enää 2 herätystä ja on viikonloppu =) .

Mietin että uskaltaisinko joku päivä testata, ihan huvikseen, vai odottelenko johonkin saakka.. Se vaan nyt ihmetyttää ku ei oo noi rinnukset YHTÄÄN kipeenä. On ne aina tässä vaiheessa jo alkaneet edes pikkusen aristaan. Et mahtaako tää kierto venyä miten pitkäksi..?

Noh, nyt saapi taas loppua ruikutus ja pitää ottaa itteensä niskasta kiinni =). Välillä vaan on näitä päiviä.
 
Mulla paino nousi 10kg raskausaikana, ja suurin osa jäi synnärille. Loput raskauskilot tippuki sitte kuukaudessa. Nää mitä nyt tiputan on semmosia kivoja kiloja jotka kerty jo kun yritettiin sitä vuvaa. Varsinki niiden clomien aikana tuntu että kun pullan söi niin kilo oli lisää painoa. Varmaan oli ihan omassa ruokavaliossa se vika kyllä. Nämä onki sitte niitä vaikeimpia tiputettavia. Viikon verran oon nyt sinne kirjannu noita syömisiä ja liikkumisia. Ja 1kg on tippunu, tosin se saattaa olla sitte niitä nesteitä jotka on lähteny, toisaalta oon nyt lenkkeilly ja muutenki liikkunu paljon viikon aikana. Jotenki oli jääny raskausaikana (ja ehkä jo vähän sitä ennenki) se liikkuminen ihan nollaan.

Onpa kyllä sinullaki jännitävät hetket sielä =) ! Minä testien suurkuluttajana kyllä varmasti testaisin jo :D .
 
Aika vähän sulla sit paino nousi kyllä.. Toivotaan että tärppää se toinen nyt nopeemmin ja sun ei tartte sit miettiä sitä töihin paluuta =)!! On se varmaan kurjaa ajatella että niinkin pienen joutuis hoitoon viemään. Mut tosiasia on se että eipä sitä sillä muutamalla satasella oikein lainoja maksella.. tylsää kyllä, että tavallaan "pakotetaan" laittamaan lapsi hoitoon ja menemään töihin.

En tiiä on meilläkään mitään kuntalisää, en oo perehtynyt vielä siihen asiaan. Pitäiskin kattella jostain netistä.

Joo, on mulla kaks testiä kotona ja mietin kyl et uskaltaiskohan sitä kokeilla näkyykö mitään. Muttakun luulen ettei kuitenkaan.. Ainahan sitä on jotain "oiretta" ollu tän 2,5v aikana ja aina ne on tosiaankin olleet kuvitteellisia. Mut voishan sitä ehkä harkita että jos lauantaina.. se olis meinaan kp29. Mut yleensähän mulla on kierrot yli sen 30, joten enpä tiiä olisko sekin liian aikasin vielä.

Mut jotenkaan ei oo ihan "oma olo". tietty voi johtua vaan ihan täysin jostain muustakin =).

Onko teillä muuten ihan kunnolla jo yritys nyt sit käynnissä? Ovistikkuja jne..? On kyllä kiva saada sut takas tähän pinoon!!!
 
Ei nyt voi sanoa, että ihan kunnolla olis. Mies ei vielä varmaan olis siihen valmis :D . Mutta tämmöstä tjottailua nyt muutama kuukausi ainaki. Tai siis jos meän historian ottaa huomioon niin eipä se tjottailu kyllä varmaan tuota mitään tuloksia, mutta ainahan sitä saa toivoa. Kattoopi sitte vähän myöhemmin alkaako niitä ovistikkuja kattelemaan yms. Jotenki on kyllä semmonen tunne, että se reilu vuos tässä taas katellaan kunnes saapi ne clomit käyttöön ja sitte ehkä olis jotain oikeita mahdollisuuksia...

Kyllähän se sillon kp29 vois jo näkyäkki jos on näkyäkseen! Onko sulla mitä testejä sielä? Kuinka herkkiä? Oispa kyllä mukava alku tälle vuodelle jos nyt sitte päästäis hautaamaan tää pino ja siirtymään vaikka sinne kerhon puolelle. Vaikka mikseipä sitä vois siirtyä vaikka nytki =) ...
 
Heips,

Tulin pikaseen päivittämään! ei oo siis menkoista vielä merkkejä mutta tänää kuitenkin vasta 28/28 joten jos ei nyt parin päivän aikana merkkejä menkoista tule niin sitten testaan=)

Mäkin kirjauduin kiloklubiin jo joulukuussa mutta nyt on jääny laittamatta kalorit sinne!
Pitäis ryhdistäytyy!

Mutta pidän teijät ajantasalla!!!
 
On mulla yleensä ollu aika tasan kp28...Jänskättää =)

Järki sanoo kyllä et nyt pitäis kyllä painaa jarrua kun tulee tiputtua tod.näk huomen korkeelta ja kovaa mutta mieli tekee taas kuvitelmii!!!
Olispa tää nyt kuitenkin sitä mitä tahtoo!
Mitään oireita ei kyllä ole että vois kuvitella edes raskautuneen...joten se vähän kyllä jarruttaa sitä mielikuvitusta=)
 
mut jospa se oireettomuus onkin yks oire =)!!
Mä ainakin peukutan sille ihan kympillä!!!

Lois vähän toivoa ja valoa itsellekkin jos sä saisit plussan, samoilla yrityskierroilla kun mennään kuitenkin.

Jänskättää kovin sun puolesta!
 
Piti tulla heti aamusta kertomaan että vielä ei näy menkkoja mutta edelleenkään en usko tähän ja luulen et ne tulee vielä. Kuitenkin vasta kp29...mutta jänskättää!!
Täytyy ainakin asennoituu näin ettei pety niin paljoo sitten...=)

 
Huomenta!
Just tulin kattelemaan, että onko kuulumisia! Huh, jännittää ihan hirveesti Katjuska sinun puolesta!!! Voi kunpa nyt olis... Kuinka pitkään meinaat pantata ennen sitä testin tekoa??

Miltäs Napsulla näyttää??

Tänään onki sitte enää vajaa kaks vuotta jäljellä siihen 30 merkkipaaluun :| .
 
onnea Nanna!!! Miten meinaatte juhlistaa synttäriä?

Katjuska... wooohoooo!!! Ooo... jospa se tosiaan oliskin sitä! Aatteles, sehän vaikuttaa tosi lupaavalta. Ja Nannan tavoin kysyn, että koska meinaat testata???? Jänskättää sun puolesta kyllä aika hirmusesti!

(.) Mitäs tänne.. kp28 eikä tisut oo kipeet vieläkään. Edelleen väsyttää ja sormet on aivan jäässä, kahdesta pitkähihaisesta paidasta huolimatta. Mut en jaksa uskoa omalla kohdalla enää luomuplussaan ja mielessä kummittelee vaan se että kuinka hirmu pitkälle tää kierto venyy.. Kp18 sain ovistestiin melko vahvan viivan, mut ei ollut vielä plussa.. ja kuinka ollakkaan se oli ainukainen testi. Joten luulisin kyllä että ovis on ollut joskus muutaman päivän päästä tuosta. JOten kierron ei pitäisi ihan älypitkäksi venyä. Mut lämmöt ei oo eilen eikä toissapäivänä olleet yhtään koholla, joten jospa en vaan oo ovuloinutkaan. En tiiä.

mut Katjuskalle pidän peukut ja varpaat ja kaikki mahdolliset ulokkeet pystyssä =)!
 
Kiitos mut ei nyt vielä innostuta..mua vähän pelottaa et täs käy viel huonosti ku näin innostutaan!
Ja napsu...pidä vaan toinen peukalo ja varvas pystyssä...jos pitää molemmat ni se kuulemma tietää huonoo onnee =)
Sen takii meillä ei oo varmaan tärpänny :LOL:

Mutta katotaan miten käy...olis kyllä jymy ylläri!

Kohta pääsen parturiin...ihanaa sekin!

Testaan ehkä vasta viikonloppuna jos maltan ootella!
 
Olipas hyvä tietää tuo varvas ja peukku juttu! Nyt siis toispuoleisesti kävellään jonku aikaa :LOL: . Vai viikonloppuun asti meinaat viivytellä...

Napsullaki kyllä noi oireet on tosi lupaavan kuulosia. Jos oot vain kp18 testannu niin onhan se ovis saattanu olla jo vaikka kp16? Eikös ne viivat kuitenki pari päivää säily melkein tasapaksuina..
 
Niin joo.. aivan.. totta.. Mä vähän mietin että jos la aamulla testais, ku sattuu oleen kaks liuskatestiä kaapissa. Melkein kyllä voin vetoa lyödä tuloksesta, mutta... aina se toivo jaksaa nostaa päätään kuitenkin.

tuu Katjuska taas heti huomen raportoimaan!! Onko sulla mitään oireen tapaisiakaan?

Sovitaan et mä pidän sulle yhet peukut ja varpaat pystyssä, ni pidä sä mulle. Varmuuden vuoks =). Ja Nannahan voi pitää molemmille =). Hih.

Nyt pitää töistä lähtee kotiin et kerkeen sinne Hydrospinningiin =).
Mut tuun illalla vielä kurkkaan onko uutisia...

jos vaikka Katjuska kuitenkin päättäis jo testailla =)!
 
Oi voi, kylmät väreet menee... :heart: Pidän kans peukun ja varpaan pystyssä! :D Voi kunpa tulis ihania uutisia. :heart: Kummaltakin tietysti!!!

Meil poitsu tuli 7kk eilen ja nyt oon jättäny yösyötöt pois. Aamulla viiden jälkeen syö ekan kerran. Muuten kyllä tunnin välein itkeskelee ja pitää tuttia antaa ja käsi, että rauhottuu. Joten aikamoista univelkaa kertyy... |O Noo, kai sitä joskus kymmenen vuoden päästä saa taas nukkua. =)
 
Huomenta!

Tulin kattoon onko Katjuskalta jo uutisia. 9 alkaa palaveri ja pääsen vasta puolen päivän jälkeen seuraavaks kurkkaamaan, ellen ihan salaa puhelimella palaverist =).

Rinkinki, kiitos peukuista. Onpa teillä jo iso poitsu.. 7kk =). Koskas liityt uudelleen tähän meitin pinoon? Heh.

(.) ei uutta auringon alla. Tisut ei oo kipeenä (paitsi nännit... auts) ja tänään kp29. Valkkaria ei oo kyllä yhtään. Jotenkin luulen etten vaan oo ovuloinut, enkä kyllä jaksa uskoa plussaankaan, puputtelua oli tässä kierrossa meinaan vaan kp9 jakp10 sekä kp 18 vai oliko se 19.. eli enpä mitenkään jaksa uskoa että vois noin vähäisillä pupuilla tärpätä. Sen jälkeen on kyllä harrastetu pupuilut olleet jo auttamattomasti myöhässä. Mut joo...

Kivaa päivää ja toivottavasti saan tulla lukeen hyviä uutisia myöhemmin =) !

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
 
Huomenta...tai aamupäivää!!!

Vielä ei mitään uutta...ei menkkoja enkä oo uskaltanu testaillakkaan=)

Katotaan nyt...juilintaa on mutta ei mitään muuta!! Alkaa kyllä jänskättää sikanaan myös itteään mut ku ei tahtois pettyä jos testin tekee..mut ehkä viikonloppuna :heart:
 
Huomenta!

Mie en vissiin pääse vkl tänne vakoilemaan kun ollaan reissussa, mutta pitää pitää niitä peukkuja sitte maanantaihin saakka =) . Tuo juilintahan saattaa olla oire siinä ilosemmassaki uutisessa. Minulla kesti menkkakivut aika pitkään alkuraskaudessa.

Ja Napsullaki edelleen hyvällä mallilla!! Oikeesti nyt kyllä jännittää aivan hirveesti teidän molempien puolesta!!

:wave: Rinkinki! Huh ku tuo aika tosiaan kuluu, meilläki tuo poika jo yli 4kk nyt. Toivottavasti pääsette pian kunnolla yöt nukkumaan... On se kyllä tosiaan raskasta jos koko aika heräilee. Mie alotin tuon pojan kans kiinteet tosiaan tuossa reilun 3kk ikäsenä ja nyt ollaan tällä viikolla nukuttu pitkiä yöunia. Tiiä sitte olisko niillä ollu vaikutusta vai ei. Päivisten poika ei kyllä meinaa nukkua millään minuuttiakaan.
 

Yhteistyössä