Helmikuusta -07 jännäilleet vol.3 :)

No voi ei.. just meinasin tulla tänne laittaan sulle peukkuja.. Et JOSPA sää saisitkin vuoden vikan plussan..

Ei taida paljon auttaa lause, että niin kauan ku ei oo hanat auki on toivoo.. I Know.. noh, mä liityn joukkoon tummaan joko huomenna tai tällä viikolla kuitenkin.

Alotetaan sit nääs uus vuos yhdessä. Tassu tassussa ja saadaankin sit ennen kesää vielä ne omat plussat! Sovittu :hug: .

 
Hyvää Uutta Vuotta!!!

Toivottavasti Katjuskan täti olis kuitenkin päättänyt peruuttaa tulonsa.. Se olis paras uudenvuoden lahja kyllä =).

).( kp32 menossa ja huomiselle oon ounastellut kp1:stä.. saa nähdä pitääkö paikkansa. Toiv. ei ainakaan kierto veny siihen 37 niinkun viimeks sen inssin jälkeen. Ei millään jaksais piinailla noin pitkään. Jos ei tätiä näy, käyn pe ostaan testin ja la voisin kuvitella sen tekeväni, sillon olis kp35.. mut luulen ettei niin pitkälle taaskaan tartte miettiä.

Eilen oli ihan järkky hedari. Nukuinkin sit melkein 2h "päiväunet" ja heräsin klo 19.. oli sit niin hullun paha olo sen jälkeen. Joutu taipuun nestemäiseen buranaan ja sit jäi vaan vähän huonohko olo, ja tietty meni yöunet ku niin pitkään nukuin siinä alkuillasta. Eli väsy on nyt.

Illalla tulee kummipoika 2kk perheensä kera meille. Jihaa.. pääsee hoiteleen vauvaa. Toisaalta ihan kivaa, toisaalta nostaa vaan tän oman kyvyttömyyden pintaan. Vähän kaksjakonen fiilis siis. Mut pitää koittaa tsemppaa nyt vaan.

Mut palataan viimeistään ensi vuonna :LOL:
 
Moikka!

Joo eiköhän huomenna oo viimeistään kp1. Tänää vielä ei kunnon vuotoa mutta enemmän tulee jo!!!

Hyvää Uutta vuotta ja toivotaan että sulla napsu ei täti tule ja testin saat tehä, joka näyttää plussaa=) Peukut sulle pystyssä=)

 
No mut on sullakin vielä toivoa!!! *Valaa toivonrippeitä Katjuskaan*..

En jaksa omallakaan kohdalla uskoa moiseen onneen. Jotenkin sitä silmissä siintää että plussa sitten siitä ivf-hoidosta (toivottavasti ei tartte pettyä.. vois olla kova kolaus).

 
Hyvää uutta vuotta!

Tulin taas pikaseen kirjottamaan kun töissä olen! Mulla on menossa kp 2 eli täti yllätti eilen illalla, niinkun vähän ajattelinkin! No onneks on tiedossa ne hoidot ja sitten se rentouttava loma :heart:

Mikäs tilanne Napsu sulla? Sulle pidän peukkuja kovasti :heart:
 
Halit Katjuska. En oikein osaa mitenkään muuten lohduttaa kun tiedän että ei mikään oikeesti lohduta kuitenkaan. Nää parit ekat päivät menee mulla ainakin ihan kestoketutuksessa ja itkua nieleskellessä. Vaikka kuka koittais miten lohduttaa, ni eipä se auta.

ihana auringonpaiste.. on mielikin vähän pirteempi kun monena muuna päivänä. Ja kohta lähden kampaajalle.. ihguu!!

Joo, no sama se käy mulle kun sulle. Eilen illalla jo särki masua niin että otin buranan ku menin nukkumaan. Luulin että yöllä aukee hanat, mut ei vielä oo auki, särkee edelleen. Kp on tänään 34, ja odottelinkin että kierto venyy sen inssikierron jälkeen. Sillonhan se jäikin vaan 27 päivään.

Ihan hitusen hitusesti jo tuhruttaakin, joten kyllä ne hanakset varmaan tänään tai huomenna aukenee. Ajattelin IHAN varmuuden vuoks ostaa testin prismasta, mut veikkaan ettei tartte käyttää.

Teillä on se ihana loma odottelemassa.. voi olispa meilläkin. Mut normiarkea on tiedossa vaan sinne huhtikuun 27 pvään saakka, sit on se suunnittelukäynti. Ajatukset on ihan siinä, kuten oon sanonutkin, että jospa se ivf sitten sen plussan toisi.

Ei meidän auta ku pitää pinoa pinnalla vaan. toiv saadaan kohta uusintakierrokselle lähteviä mukaan :heart:
 
jee jee.. kp1 kolkuttelee. Joko tänään tai huomenna se sitten on. Niin paljon jo turhuttaa että hanat aukee kohta.

En tiiä, jotenkin sitä taas niin tiesi tän jo etukäteen, mutta silti ottaa aivosta ihan kympillä. Ei tästä tuu mitään. Nyt on sit kai seuraavaks yk28 jesh jesh jesh... Mahtaakohan siihen uskaltaa toivoaan laskee siihen ivf-hoitoonkaan..? En tiiä, ei itketä tällä kertaa mutta ottaa rankasti aivosta.

Pitäis aatella että uus vuos ja uus parempi elämä alkaa nyt. Olis syytäkin. Lihonutkin oon tässä joulun aikaan, joten sekin lisää kiukkua ja laskee mielialaa. Noh, kyllä tästäkin suosta noustaan. I know. Mut saa sitä aina päivän, kaks rypee.. eiks niin?
 
Sulle kans iso hali napsu! Ollaan nyt sit ainakin samassa kohtaa kiertoa menossa!

Saa tosiaan rypeä muutaman päivän mutta vaan muutaman...kyllä me ne plussat tänä vuonna vielä otetaan =)

Sulla viimeistään sit IVF:ssä ja mä toivon että saan hoitojen alkaessa!!!

 
joo, toivotaan.. ei oo kp1 vielä tänään. ruskeeta tuhrua vaan, mut aika reilusti.
eli huomenna sitten.

Jospa olis lippu sit taas jo vähän korkeemmalla.. ehkä.. toivotaan.
Ja kyllä me ne plussat saadaan ja vuonna 2009!!!! ihan pakkohan se on!
 
Toivon paljon onnea teille vuodelle 2009! :flower: Ja etenkin niitä kauan kaivattuja vaaveja. :heart:
Suuren suuret halit teille kummallekin!!!

Meillä poitsu täytti jo 6kk ja mitat on huimat 70cm ja 10kg! :D Yöt edelleen menee miten menee eli aika pätkä unta on nukuttu. Kummasti kai siihenkin tottuu. Näin jälkeen päin ku miettii, niin oon ihan "tyytyväinen" siihen, että en tullu heti raskaaks, ku alettiin yrittämään vaan se vei aikansa. Meinaan oisin varmaan ollu ihan helisemässä niin pienellä ikäerolla oleviin lapsiin... :ashamed: Vaikka kyllä mä nytkin oon ollu välillä aivan loppu... :snotty: Mut siis tuntuu siltä, et näin oli tarkotettu.
 
Kiitos Rinkinki. Samoin sulle, jaksamisia pienten kanssa siellä!

Mä oon sun kans samaa mieltä että kaikella on tarkotuksensa, myös siis mun ja Napsun raskautumisilla. Kyllä se sieltä tulee mutta vielä vaan ei oo ollu meijän aika!
Tosin koettelee hermoja vaan aikas paljon, joten eiköhän pian kuitenkin alkais olee se aika ettei tarvis enää kovin pitkään ootella!

Iso poika sulla jo on, Rinkinki! Eli hyvin syödään ja voidaan =)

Mä taidan lähtee nyt ilahduttamaan / lohduttamaan itteäni alennusmyynteihin joten palaillaan taasen!

Piristävää viikonloppua!
 
heippa,

Ja tosiaan kiitos Rinkinki täältäkin!! On sulla jo "iso pieni mies" =). Paljonko teillä nyt olikaan lapsilla ikäeroa? Toivotaan että saatte pian alkaa nukkumaan vähän pidemmissäkin pätkissä. ON varmaan tosi raskasta jos ei yhtäkään kunnon yötä saa nukuttua.. voin vaan kuvitella.

Mitäs katjuska löysi alesta? mä en oo vielä uskaltautunut sinne ollenkaan.. Kengät kyllä tarttisin. Ja jos en oikeesti kohta ala laihtumaan ni isompia vaatteita. Weettu.. pitää tosiaan ottaa itseensä niskasta kiinni. Hankalaa.

Mä oon ollut tänään ihmeen pirteellä tuulella, ollaan oltu ulkona melkein koko päivä. Vatsaa kyllä särkee, en viiti kärsiä vaan buranalla itteeni lääkitsen.. Oon miettinyt sitäkin että mistä ihmeestä tää voi oikeesti olla kiinni..? Ei kai oikeesti enää tuuristakaan? Syytä kun ei oo löytynyt, ni kai se sit on kiinni siitä hedelmöittymisestä? Kiinnittymisestä? Eli jotenkin alkaa pelottaan että tuottaako se ivf myöskään tulosta..

No joo.. Seuraavaks saunan lämmittämiseen ja nauttiin lauantai-illasta. Hauskaa viikkiksen jatkoa!
 
Lauantai 3.1.2009


napsuneiti..........kp1/30-32................yk28......1.toiveissa
Katjuska-81......kp3/26-29....................yk27......1.toiveissa

Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva
Miss Eagle
Annie76
nanna81
Telma
Tuizu
Kryss


Meni toivottavasti päivitykset oikein...
 
Napsu muksuilla on ikäeroa 2v2kk. Silleen hyvä ikäero, et tyttö oppi just veikan syntymän aikoihin kuivaks ja on jo tosi omatoiminen. Jos ikäeroa ois tullu se 1,5v. ni ois se ollu rumbaa, kahelle vaihtaa vaippoja ja 1,5v. kuitenki on vielä ihan vauva. :)
Toki toisille se pieni ikäero sopii, mut tosiaan oon kyllä ihan tyytyväinen vähän isompaan ikäeroon.
 
Hyvää Loppiaista!

En sit löytäny mitään alennusmyynneistä. Takin olisin tarvinu mut kun ei löydy sellasta mitä haluu ni taitaa jäädä tältä talvelta ostamatta!

Joo olishan tuo aika rumba jos kaks vaippaikästä olis samaan aikaan. Vaikka sama juttuhan se tietty on kun sais kaksosetkin tai kolmoset. Siinä sitä vasta oliskin=)

Aika oikeilta näytti ainakin nuo sun tekemät päivitykset,Napsu. Jotenkin sitä ei osaa ees kuvitella et mitä toi kp 27 tarkottaaa...se on pitkä aika ja piinallinen sellanen!
Nyt sit tää vuos täytyy jo olla se meijän vuos.
Toi sun "kysymys / pohdinta" että mistä tää voi olla kiinni ku ei tärppää, on sellanen kysymys mitä mäkin olen ajatellu. Samalla tietty kauhistellu että mitähän sieltä hoidoista sitten ilmeneekään. Mutta se on vaan ihme mikä sitten joskus tapahtuu, mutta koska??
Luulis nyt että teilläkin viimeistään se ivf auttaa kun ei tosiaan oo mitään suurempaa syytä raskautumiselle. Uskon siihen!!!!

Mutta nyt kattomaan metsoloita!

 
Perjantai 9.1.2009


napsuneiti..........kp7/30-32................yk28......1.toiveissa
Katjuska-81......kp9/26-29....................yk27......1.toiveissa

Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva
Miss Eagle
Annie76
nanna81
Telma
Tuizu
Kryss
 
Morjens!

Tulin vaan kurkkaamaan olisko jotain kirjotuksia mutta eipä ollut. No tuossa ainakin päivitetty listaus meistä=)

Alkaa ovispäivät lähennellä jo joten ens viikolla sit taas hommiin ;)

Mutta taidan laittaa konen kiinni ja mennä nukkumaan...väsyttää kovin!
 
Moikka!!

joo, ei oo tullut hirmusti täällä käytyä. oon koittanut vähän olla erossa koko netistä, pientä taukoa..

Mä aattelin tän kierron mennä kuten viimeks, ilman tikkuja ja päivien laskemista. puputellaan ku siltä tuntuu.

Meillä oli eilen parisuhdepäivä =). Käytiin yhdessä kaupoilla, tehtiin Raclettea ja katteltiin illalla leffoja ja käytiin saunassa. Oli tosi mukava päivä. Tänään sain jopa miehen imuroimaan ja itte järkkäilin muuten. Nyt pitäis lähtee leffoja palauttaan ja koiran kanssa lenkille.

Katjuskalla ainakin matka lähenee kovin.. vähänkö olis ihanaa ku olis jotain tollasta mitä odottaa! Saatte nauttia laatu-ajasta oikein urakalla. Toivottavasti osuu hyvät päivät reissulle, ellei tietty plussaa tuu jo nyt :) .

Kivaa sunnuntaita!!!
 
Lapsettomuuden tuskaa, osa 15..

huoh.. pakko purkaa johonkin. Eilen käväsi yksi vanha työkaveri tuolla meillä töissä. Hän tietää kyllä varsin hyvin tästä meidän lapsettomuustaustasta.

Kuinka ollakkaan, alkoi niin iloisesti taputtelemaan mun mahaa ja kyseli että "no joko täällä vauvaa kasvatellaan", iloinen hymy naamalla. oikeesti. Ympärillä oli pari tiimillistä kolleegoja, joista osa tietää mutta suurin osa ei. Kuitenkin kaikki hiljeni ja jäi varmaan oottamaan mun vastausta.

Koitin jotenkin änkyttää vaan, että ei siellä mitään kasvatella.. on muuten vaan kasvanut ja lähdin punaisena, kyyneleet silmissä veskiin. Jep jep.

Ok, oon mä ehkä vähän pehmee, mut en suinkaan vielä lihava, tai ehkä mä nään itteni vaan vähän liian hoikkana sit jos pitää kerran kysellä että olenko raskaana. Ilmeisesti siis siltä ainakin näytän.. huoh.

Töistä suoraan sitten kummipojan juhlissa käväsemään ja kuinka ollakkaan.. me oltiin ainoita joilla ei lapsia ole. Jotenkin taas NIIN selvästi tajusin sen oman tyhjän sylin. Kotimatka menikin sitten kyynelehtiessä ja miettiessä että Mikä ihmeen tarkoitus tällä on???????? Voi kun joku voisi kertoa sen mulle, ni ehkä tää olisi vähän helpompaa. Ehkä.

Kiitos kun jaksoit lukea!!!

 
Keskiviikko 14.1.2009


napsuneiti..........kp12/30-32................yk28......1.toiveissa
Katjuska-81......kp14/26-29....................yk27......1.toiveissa

Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva
Miss Eagle
Annie76
nanna81
Telma
Tuizu
Kryss
 
Napsu :hug: . Ei kait se sinun työkaveri pyöristymistä meinannu, jospa hän ajatteli kun tiesi teidän yrityksestä, että varmaan on jo tärpänny. Tosi ikävä tilanne kyllä sinulle :/ , ei varmaan ehtiny ajatella kaveri mitä meni möläytteleemään.
Ei sillä varmasti mitään tarkotusta ole että ei ole vielä tärpänny, jostain ihmeellisestä ja epäoikeudenmukaisesta syystä niin vain on käyny, mutta mutta uskon 100% varmasti, että vielä se teillä molemmilla tulee se toinenki tilanne eteen. Jos ei aiemmin niin sitte siinä IVF:ssä viimeistään. Olipa tuolla odottajissa semmosiakin joilla oli pitkä lapsettomuus ja hoidot takana ja sitten yhtäkkiä luomuna olikin tärpänny! Tämä naisen keho on niin kummallinen kapistus.
Toivottavasti sain nyt sain nyt asian jollain tavalla ulostuotua ymmärrettävästi :ashamed: .
 
Moikka!

Voi sua Napsu. On aika ajattelematonta käytöstä siltä sun ex työkaverilta. Ei varmaan ajatellu mitä suustaan päästi mutta on varmaan hävettänyt häntäkin sen jälkeen.
Olisin kyllä ite kans loukkaantunu samalla tavalla kun säkin. Hyvä et purkasit tilanteen tänne meijän kanssa niin ei jää vaivaamaan.

Mä en myöskään tässä kierrossa tikuttanu ovista ollenkaan. Tärkeet päivät tuli kyllä hyödynnettyä=)

Meillä se matka tosiaan lähestyy kovaa vauhtia ja helmikuun alussa pitäis ottaa malaria lääke ekan kerran. En vaan nyt oikeen tiiä kun siinä lääkkeessä sanotaan että ei raskaana olevilla tai raskaaksi yrittäville. No pitää kysyä mitä mieltä ovat siellä sairaalassa kun 2.2. sinne mennää!

Hyvää viikonloppua!



 
sunnuntaita,

taas alkaa oleen viikonloppu ohi =(. Eilen tuli käytyä kaupoilla kaverin kanssa ja tänään lenkillä ja vanhemmat kävi kylässä. Perjantaina leivoin bebe leivoksia ja hyviä tuli =).

ens viikolle ei kummempia suunnitelmia. Uimassa ajattelin käydä joku päivä. Ovishetket taitaa olla käsillä, mut vähän kiree tunnelma kotona, ni en tiiä tuleeko hyödynnettyä. Ei jaksa vaan ressata mistään vauva-asioista enää. Kesällä sit.. on tätä ressattu jo ihan tarpeeks.
 
Heips!

Joo ei sitä enää jaksa kauheesti ressailla näitten juttujen kanssa. Tosin välillä tulee kyllä väkisinkin=)

Ihanaa...Bebe leivoksii...varmaan hyviä!!! täytyis kokeilla itekkin joskus!

Mä kävin kans sunnuntaina uimassa ja eilen lenkillä joten on ainakin yritetty liikkua säännöllisesti. Pakko yrittää=)

Mutta kivaa tiistaita
 

Yhteistyössä