Huoh,piti kommentoida enempikin mut nyt kun aloin kirjottaa,en enää muista mitään...
Mut
Merve,kyl sitär ytmiksi voi sanoo ja se tosiaan helpottaa hurjasti kun pystyy hiukan ennakoimaan miten päivä menee ja vauvakin tykkää rytmistä
Nelli,Hienoa se lastasta pääsy! Aika myöhään teillä mahavaivat alkaneet...ettei vaan oo mitään allergiaa...? Esikoinen huus iltasin mahaa ja ikävä sanoo et siihen ei kyllä auttanut mikään...samoten tämän ipanan ilmavaivoihin ei ei oo mitään muutosta tullu,söin tai olin syömättä...Tosin huuto alko esikon kohalla jo laitoksella ja oli 2,5kk mennessä pitkälti ohi,siis iltahuuto,maha vaivas sit muuten vielä lähelle 1v ikää. Mutta suklaa,ruisleipä,kaalit,sipuli,pähkinät kai ne yleisimmät mitä vältellään...yleisesti ne mitkä tekee itsellekkin ilmavaivoja. Ylenpalttinen herkuttelu varmaan vois olla sellanen mikä saattaas maitoon vaikuttaa. Sit voi aina kokeilla sitä maidotonta jos pahaks äityy,eli pariviikkoa ilman mitään maitotuotteita,siis maitoproteiiniakaan. Sit vaan pitää sit huolehtii kalsiumin saannista.
Mut kuten sanottu,meillä autto vaan aika..tippojakin kokeiltiin mut meillä meni vaan pahemmaks vaivat niistä.Vyöhyketerapia antoi pientä helpotusta vaivoihin
Jaksamista kipuilujen kans,se ei oo kivaa kuultavaa se pienen itku:'(
VaniljaRose,Kiva kuulla teistä... Tuntus vauvoilla olevan tapana olla noita nukahtamisongelmia...mikähän siinä on. Esikoisen kans tapeltiin melkein 8kk asti,kun just väsymykseltään huus aina,eikä mikää kelvannu...eka koliikki huuto sitten toi|O Aksel ei kiukkua jos saa tissiä lupsia mut kyllä silläkin se lopullinen simahtaminen kestää aika tovin.
Minnis,Huoli on sydäntäraastavaa kun joutuu miettimään mikä pientä vaivaa,toivottavasti saatte lääkkeistä nyt apua ja syyn ja ratkaisun ongelmiin pikaisesti:hug:
Kevätvaatteet,Mulla on vanhasta äippäpakkauksesta kotosin oleva ns.vanupuku minkä laitan sitten kun mennään enempi plussan puolelle ja samoten mulla on kevyesti topattu fleecepuku... en lähtis ostaan mitään välikausihaalaria välttämättä,joku fleecehaalari ajaa varmasti asian kun pieni köllii vielä vaunuissa ja siellä pussissa.
Meillä tänään se
lääkärineuvola,antavat sitten kai sen
rotarokotteenkin...onko kellään tullut oireita siitä? Kyllä tota painoo näyttäs tulleen ihan kivasti kotivaakan mukaan,pituutta paha arvailla....
Repa ja Aksel huomena 2kk