*Helmikuun hurmaajat KESÄKUUSSA*

Täällä yksi helmivauvaa odottava :wave:
la näillänäkymin 2.2.2010, plussasin jo kp 23/26-27 :eek: päiväpissasta :eek:
La ei voi heittää ainakaan paljoa, koska mies ollut 2 kk reissussa, enkä vielä neitsellisesti sikiä tietääkseni :whistle:

olen siis 27 vee 2 tytön (04 ja 05) äiti, 15.12.2008 syntyi meille rv 18+5 pieni enkelityttö raskaan päätöksen jälkeen (geneettinen keskeytys--> lapsiveden puutos, sikiön massiivinen turvotus , mitään toivoa ei annettu) Lopullinen lausunto oli turnerinsyndrooma, joka selvisi siis keskeytyksen jälkeen vasta.

Nyt kuitenkin, jännäillään, josko tämä pieni ihme olisi loppuun asti mukana, terveenä, ja saataisiin ihan kotiin asti. Aika paljon jännittää kaikki jutut nyt... :| Joulukuinen oli henkisesti hirveän vaikea paikka, mies oli vielä silloin reissun päällä 10 vkoa ja piti kaikki käydä yksin läpi :ashamed:

Ainoina raskausoireina on ihan uusia, muista raskauksista tuntemattomia oireita kuten : poskien kuumotus, kipeät rinnat ja himo hillosipuleihin :eek: saa nähdä, enteileekö nyt sitten poikaa vai onko vaan muuten erilainen odotus :p

T:Neiti, rv 5 tasan..
 
uusi ilmoittautuu joukkoon :wave:

Ekan testin tein lauantaina silloin oli kp 29/33..en ollut uskoa silmiäni kun niin selkee plussa tuli ja heti :eek: toisen testin sitten tein eilen ja kai se täytyy uskoa,että totta se on :) :heart:
Jotenkin vaan edelleen kokoajan odottaa,että kyllä ne menkat alkaa jne... noooh,ehkä se tästä :D

Olen 26-vuotias 10/07 syntyneen tytön äiti. Perheeseen kuuluu myös isi ja kaksi koiraa.
Lasketuksi ajaksi sain kahdenlaisii tuloksii eri laskureilla eli joko 5.2 tai 10.2. se sitten varmistunee aikanaan ultrassa :)

-dejavuu & papu-
 
tervetuloa uudet :wave: kyllä se tämäkin pino tästä kasvaa ja vilkastuu =)

voi että jännitän perjantain neuvolakäyntiä. nyt tuli vaan mieleen et ultraako ne ekassa neuvolassa? vai saanko jonku erillisen ajan varhaisultraan? koko ajan olen olettanu et samalla käynnillä katotaan minkä kokonen papunen mun masusta löytyy, ku siis raskausviikoista ei ole varmaa tietoa... :/
 
Täällä on paljon uusia, mukavaa =)

Omaan oloon ei kummempia, kaikki on hyvin! Eka neuvola varattu ja se on ennen juhannusta jo 16.6. Varhaisultra on ensi viikon torstaina jolloin viikkoja 6+3. Toivon niin, että :heart: näkyy jo.

mimmi 5+2

 
Zuh
Uusille tervetuloa! Neiti-81: toivotaan että pienoinen pysyy mukana ja terveenä loppuun asti!

Sero: mulla on viikot 5+5 eikä paljon mitään oireita. Vähän etoo välillä ja heikottaa sekä haukottaa, siinäpä se. Ja tissit on vähän arat välillä. Eilen just mietin että oonkohan normaalistikin niin väsynyt ja ongelmavatsan omaava, etten ihan vähästä hetkahda :D 1,5 vee väännetty palkkatyön ohella remonttia, niin väsymys on jo vähän kroonista, sekä vatsa kiukuttelee joka tapauksessa harva se päivä. Katsellaan.. siskolla alkoi ylöstulo vasta viikolla 7.

Olotilassa ei siis muutosta, haukottaa vain ja ei tee enää yhtään mieli karkkia. Tuli sitä tosin pari viikkoa vedettyä siihen malliin ettei yhtään haittaa ;)
 
Nyt on sit pönttöäki jouduttu halailemaan :x just ku ehin tonne tammikuisiin kirjottamaan ettei oo viel tarvinnu vaik etoo ni samantien iski :x mut nyt kyl tuntuukin jo hiukka paremmalta :)

Tervetuloa uusille :wave:
 
Uskaltaakohan tänne jo ilmoittautua. Eli ensimmäisen haalean plussan sain lauantaina ja LA olisi laskureiden mukaan 5.2.2010. Eli meneillään olisi 4+5. Pientä etomista on ollut mutta ei ainakaan vielä ole tarvinnut pyttyä päivystää.
 
Huippausta mullakin on ollut satunnaisesti, sellaista oloa että keinuu jotenkin, ja on vähän ulkopuolinen olo :)

Ei kai saisi valittaa siitä ettei tee pahaa, mut kai sitä jotenkin toivoo jotain konkreettisia oireita siitä että oikeasti on raskaana. Mä oon ainakin niin faktaihminen että tarvin faktoja pöytään että uskon!
Mä vaan rukoilen että tämä pysyy sisällä, että pääsen pois töistä.. anteeksi oon itsekäs! Oon aina sitä sanonut, että teen lapsen kun työkuviot ketuttaa, nyt on tällä viikolla tullut mitta NIIIIN täyteen, että olen valmis kääntämään sivua ja olen onnellinen että uusi sopimus on määräaikainen, tulee tehtyä jotain uusien unelmien eteen sen jälkeen kun lapset on tehty :) Ja saa edes hiukan rahaa liitosta sen jälkeen kun äitiyspäiväraha loppuu.. :p
 
Minäkin liittyisin joukkoonne :D

Siirryn tuolta pikkukakkosen haaveilijoista tänne.En vieläkään ole oikeen käsittänyt et olen raskaana.Kuitenkin olemme jo yrittäneet pikkukakkosta viime kesästä.Olen tosi onnellinen mutta pelottaa paljon km.Olen kokenut yhden varhaisen km:n,ennen ku aloin odottamaan esikoista.

Olen 28v. ja asumme perheen kanssa Oulussa.Tyttö on syntynyt 2007.
La:ksi sain 4.2 ja viikot ois tänään tasan 5+0.
Odotan kauhuissani jo pahoinvointia,ku edellisessä raskaudessa oksensin vielä rv19. :/
Oireita on nyt ollut: rasittava väsymys,huimaus,vessassa ravaaminen,palelu ja kova nälkä koko ajan.Niin ja jano.

-Nennu ja itunen 5+0 :heart:
 
Mulla alkoi sitten eilen iltapäivällä kunnolla se ällötys, yöksi helpotti ja nyt on taas. Ei tee mieli syödä mitään,mut sitten on kuitenkin nälkä. Ei onneksi vielä pönttöä tarvinnu halata,mutta kyllä tää taitaa siihen suuntaan mennä. Ja tää finniongelma on kyl ihan kaamea, mulla on jo kaulakin niissä :x

Mutta ihana huomata,et oireita on, tuntuu todellisemmalta. :heart:
mukavaa päivänjatkoa!

Petite ja mimmi 5+3
 
Nennu tervetuloa :wave: ja onnea plussasta :heart:

Täällä taas tänään parempi aamu,johtuiskohan siitä et söin tooosi tuhdin iltapalan,et piisas kyllä energiaa viel aamukski :D Nyt vaivaa toi huimaus,parempi istuaki täs sohval ni ei käy mitää ;) hyvä syy olla tekemättä mitään :whistle:

Kujis ja Möhkis 5+6
 
Zuh
YÖh, yöh, yöh.. siinä kaikki mitä tän naisen päässä tällä hetkellä liikkuu..

Kujakatit: Vai aloittelit saniteettitilojen puolella :) Meillä töissä on ihana tilanne kun vessa on n. 30m päässä lukitun oven takana, eli jos tulee äkkilähtö niin on pirun pitkä matka ja vielä pitäisi muistaa ottaa avaimetkin mukaan ettei jää ulos..

Petite: Mulla alkoi leuka kukkimaan heti pillereiden lopettamisen jälkeen. Ihan käsittämätöntä, en oikeasti tiedä edes mitä tolle pitäisi tehdä kun olen aina ollut niitä onnellisia joille tulee 4 näppylää vuodessa. Ärh..

Uusille tervetuloa!

Mietiskelin tässä että yökkäileekö meistä kovinkaan moni töissä? Kuulostaa niin hyvältä kun on syy olla tekemättä mitään, mutta entäskun ei voi olla tekemättä? Jotenkin en ole vielä päässyt ihan sinuiksi sen kanssa miten huono olo oikeasti pitäisi olla että voi jäädä sairaslomalle. Väsymys on ainakin melkoinen, tänään ulkona kävellessä piti pitää päätä alhaalla kun satoi kaatamalla.. huomasin aina välillä että silmät vaan meni kiinni ja kävelin sokkona pitkin katuja. Ei mua nukuta.. ei.. Mies alkaa jo vähän huolestumaan ja on sitä mieltä että pitäisi jäädä kotiin, muttakun en minä kipeä ole, nukun vain kävellessäni ja pidättelen :x koko ajan!
 
Varovaisin mielin minäkin liittyisin joukkoonne. Juuri äsken tein testin ja plussaahan se näytti. Tai oikeastaan aavistuksen verran haalemapaa, mutta en kuitenkaan sanoisi sitä haamuksi.
Ise olen 24 vuotias ja perheestä löytyy kolmikymppinen mies. (ja pari kissaa sekä koira)
Esikois tyttö syntyi 1/07. Sitä ennen kerkesi olla kaksi keskenmenoa. Mutta silloin tulin raskaaksi ihan luomuna. Tällä kertaa piti ottaa avuksi clomifen. Raskaus laskurilla sain lasketuksi ajaksi 7.2 :heart:
Hirveän tarkkaan en ole kereenyt lukea teidän kirjoituksia vielä. :ashamed: Onko teidän raskaudet alkaneet luomuna vai onko täällä muita jotka ovat saaneet jonkinlaista apua raskautumiseen?
Pahaa oloa ei minulla ole vielä ollut, mutta ei sitä juurikaan ollut esikonkaan aikaan. Rinnat ovat olleet hiukkasen arat mutta siinä kaikki. Toisaalta olisi kiva jos olisi enemmän oireita, se tekisi tästä raskaudesta enemmän toden tuntuista.
 
Tervetuloa kaikille uusille plussalaisille :)
Täällä on pari päivää vierähdellyt kohtalisen yökötyksen parissa, onneks ei ole vielä tarvinnut pyttyä halailla.
Niin ja laskureiden mukaan laskettu aika olis 10.2.2010.
:heart: :heart:

senni
 
Katotaan, osaanko liittää tän päiväisestä testistä kuvaa..
Eli nyt olisi siis viikkoja 4+5. Oli pakko testata. Päiväpissasta siis tehty :)




Oho, yllätin itseni, sain sen oikein tuohon suoraan näkymään!
 
Sero Jee samalla testailtiin :)
Eiköhän me jo uskota plussiin....munkin mies varmaan toimittais mut jonnekkin lataamoon huilaamaan jos tietäis että mä tänne kuvia testeistä pistän...meinasin jo päästä tuosta testihulluudesta, yksi eikä kaksi riitä...pitää tehä kokoajan ja katsoo vahvistuuko viiva....ja se ei ymmärrä muuta kuin sen että viiva ku viiva=raskaana ja että ihan yksi riittää.... :LOL:

Tässä mun kuva






Sero viikoista en tiiä varmaksi luulisin 7+jotain...voi olla toki 6+jotain????
Noi laskurit kun laskee viime vierailusta ja antaa tuon saman LA kun sulla.
Sain varattua varhaisultrankin :D :D

Pistetäänkö Galluppia pystyyn
1) Poika- vai tyttöolo ja voi vastata vaikka ei ole mitään oloja =)
2) Otatteko selville kumpi olisi tulossa?

1)mulla on poikaolo...tai ei se ole poikaolo vaan katsoin kiinalaisesta kalenterista
http://www.geocities.com/huuhaat/testi2.html
(noi edelliset osunut ihan nappiin niin miksi ei tämäkin) :LOL:

2)Ja KYLLÄ otan selville, edelliset olen jännäillyt synnytykseen asti..

 
Jospa sitä minäkin liittyisin tänne :wave:
Kolmatta odotellaan ja oireina ei ole ollut kuin rintojen aristus ja tietysti vatsan turvotus,varsinkin iltaisin. :D
Viikkoja menkkojen mukaan joku 8+,mutta en usko olevani vielä niin pitkällä,koska kierto tosi epäsäännöllinen.
Eka neuvola juhannusviikolla :heart: :heart:
Minäkään en uskonut eka testiin,vaan tein varmuuden vuoksi neljä :whistle: :xmas:
http://www.aijaa.com/v.php?i=4308394.jpg
 
Helmiläinen: Eikös se sitten aikanaan selviä koska se laskettuaika on kun pääset sinne tarkempiin tutkimuksiin :) Pääasia että pysyisi sisällä tarvittavan ajan!

Mä en tiedä kumpi olo mulla on, mutta mies kerran huomautti että puhun siihen tyyliin että poika sieltä on jossain vaiheessa tulossa :) Tyttöä kyllä enempi toivoisin.. ehkä :)
Ollaan miehen kanssa leikkimielellä naureskeltu että sieltä syntyy vaaleahiuksinen kierosilmäinen poika.. en tiiä mistä se sitten mieleen tuli, mut se on meidän sellainen inside-juttu! Toivottavasti en loukannut ketään tuolla :ashamed:
En osaa vielä sanoa otanko selville, kuitenkin olen niin pessimisti etten luota siihen mitä siellä sanotaan. Jos vahingossa vehkeet näkyy niin ok, mut en usko että tunteja käytetään siihen että löytyisikö tieto kumpi on tulossa :)
 
Minäkin haluaisin mukaan. Testasin tänään ja sain mahtavan paksun plussan. Viimeksi raskaus päättyi pienen enkelin syntymään rv 18 lokakuussa 2008. Nyt siis mennään varovasti päivä kerrallaan. La olis joko 7.2 tai 9.2 noi laskurin antaa eri päiviä ja kiertokin on ollut hieman venyvää sorttia viime aikoina, joten katsotaan la sitten ekan ultran jälkeen.

omenaruusu...32v....KOKS......kolmas
 
heipä hei
Täällä edelleen pienellä etomisella selvitty. Sekin pysyy kohtuudessa kun syö kokoajan :LOL: Muuten olen yrittänyt ottaa ihan rennosti, jotenkin vaan tulee stressattua ja pelättyä keskenmenoja ja tuulimunia. Varhaisultraa olen miettinyt ja vielä kahdenvaiheilla olen siitä. Onnittelut uusille plussanneille.
Lilo 5+0
 
B) Mukavaa huomenta kaikille ja onnea uusille! Taitaa nuo aurinkolasit olla tarpeettomat tänään...

GALLUP: tyttöolo ja aion selvittää sukupuolen jos vaan näkyy... Viimeksi pojusta näky niin ettei paljo tarvinnu arvailla ;)

Pientä kuvotusta ollut ja nyt ei maistunut aamupala lainkaan, tai pari tomaattia meni kyllä ja kahvia.. terveellistä! Mutta puurot tai muut ei nyt... :$ Ja ajatus pätkii ihanasti, maidot mene tiskikaappiin yms. Mieheltä tuli eilen kommentttia et rinnat on muuttuneet eri näkösiksi, kuulemma oli myönteinen juttu :heart: Mites muilla päivä on alkanut?
 

Yhteistyössä