*Helmikuun hurmaajat KESÄKUUSSA*

Mulla taisi tänään tulla täyteen 5+0, vaikka eilen väitin olevan vasta 4+5... :D

Ei vieläkään mitään varsinaisen suuria oireita, rinnat arat, etenkin nännit. Mahassa turvotusta ja aika usein nälkä. Etomista ei ole vielä ilmaantunut, enkä taida olla siitä pahoillani, kyllähän se vielä ehtii tulla :)
Varhaisultraa suunnittelin ottaa ennen juhannusta, jos saisi sinne torstaille, sitten olisi päiviä 6+6, onkohan se riittävä varhaisultraan?
 
Zuh
Tervetuloa uusille! Päivittelin teitä listaan, toivottavasti meni tiedot oikein kun silmät ristissä puolinukuksissa naputtelen!

Jakaranda: Ihan luomuna on meidän naatti saatu alulle. Ei onneksi tarvittu mitään apukeinoja, rankalta vaikuttaa kun etäältä on muutamaa tapausta seurannut.

Galluppeihin: Miehellä on ehdottomasti poikaolo, on aina tiennyt saavansa pojan. Vähän olenkin marmattanut että vois vähän tyttöäkin ajatella ettei mulle tule epäonnistunut olo jos tytön pukkaan maailmaan :D Tosin tähän aina itse sanon että kunhan on jompikumpi.

Ja mies haluaisi tietää kumpi tulee, tai siis hän mielestään tietysti tietää sen jo :p Itse en ehkä niinkään halua tietää, lähinnä sen takia jos arvio ei pidäkään paikkaansa. Sitten olet ns. varmana tehnyt esim. poikaa monta kuukautta ja tuleekin tyttö. Saattaisi olla vähän hölmö olo.. Mutta tästä on vielä keskustelut meneillään, päätöstä suuntaan tai toiseen ei olla vielä tehty.

Oma napa vain kipuilee ja oksennuttaa. Ei tästä oikeasti tule mitään kun joka aamu tunnin ajan pohtii selviääkö töihin vai ei. Vielä olen selvinnyt, lähinnä sen takia että jos olo tästä vielä pahenee niin ei tämän takia "viitsi" olla pois. Suapi nähdä, toivottavasti kävisi niin hyvin kuin muille ja ällötys häviäisi jo viikon sisällä!
Ja väsyttääääääh.. Eilen en oikeasti jaksanut tehdä muuta kuin maata sohvalla töitten jälkeen. On tosin aika kipeä olo flunssamielessäkin, niin peiton alla makoilu oli paras vaihtoehto. Onneks mies kiltisti laittoi ruokaa ja varovasti tuli silittelemään kun oli valmista ;)
 
Se yks oksu kerta riitti :whistle: sen jälkeen ei oo ollu huonoa oloa :D

Helmiläisen testi piti kahen ekan kohdallakin totta :D joten miks ei nytkin elikkä tyttö ois tulossa :heart: ei mulla mitään oloja suuntaan jos toiseen,kaikki otetaan ilolla vastaan mitä saadaan...

Kujis ja Möhkis 6+0 :heart:
 
Laitan näitä tietoja tänne, eli neljäs lapsi olisi kyseessä ja ikää mulla on 32v. Helmiäisen linkin mukaan meille olisi tyttö tulossa ja tarkastin myös olisiko kolme aikaisempaa mennyt oikein ja nehän olisi täsmännyt. Itsellä ei vielä ole mitään fiilistä kumpaa merkkiä on tulossa.
 
Huomenta,

tervetuloa uusille, Lilon kanssa ainakin samassa pinossa kuumeiltiinkin :wave:
Tuosta "laskurista".. mulla oli puolet menny pieleen, eli esikoinen oli "väärää" sorttia, samoin kuopus. :D Nyt näyttäs tyttöä, mutta mä epäilen kyl poikaa. Toisaalta taas finniongelma on niin massiivinen,että ei sitä tiiä vaikka oiskin tyttö tulossa :D

Ja haluan ehdottomasti tietää sukupuolen, aion mennä 4D-ultraan ihan jo sen takia. Viime raskaudessa oli epäilyä siitä,että vatsanpäälliset ei ole sulkeutunu normaalisti ja että suolet siis vatsan päällä,siksi mut lähetettiin Helsinkiin 4D:n ja siellä onneksi selkis et kaikki ok. Mutta oli niin hämmentävää, kun tää Tapio Kurki totesi että " terve poika tulossa". Ei yhtään varottanu,että nyt tulee sitten SE tieto :LOL: Mutta siis, musta on mukava saada "valmistautua" siihen sukupuoliasiaan,jotenkin vauvasta tulee silloin jo se lapsi omana persoonanaan,eikä pelkkä masukki. Äh, vaikea selittää :ashamed: Ekasta emme kuitenkaan edes kysyneet ja ymmärrän hyvin myös heitä,jotka haluaa pitää yllärinä :heart:

Öklötys on voimistunut ja alkaa iltapäivisin pahentuen iltaa kohden. Tänään piti tosin aamulla rynnätä vessaan yökkimään kun haistoin ensin paahtoleivän (mukamas pilaantunutta) ja sitten yököttävän astianpesukoneen löyhkän :x :x :x :x
Viikon päästä pitäs lähteä sukuloimaan enkä haluis vielä että paljastuu,mutta mitenhän tän salaisi.... :whistle:

ja tässä tää miunkin varmistus vielä..

http://www.aijaa.com/v.php?i=4310672.jpg

näkyykös? :heart:

Petite ja mimmi 5+4
 
Tulin varovasti kurkkimaan..

Plussasin keskiviikkona 3.6 dpo15 ja tänään tein vielä varmistus-testin, jos uskois vaikka paremmin :D
Oireita ei oo kovinkaan paljoa ja sen takia varmaan olo vielä niin epätodellinen :)

Katoin laskurilla ovulaatiosta lasketun ajan ja se olis sitten 9.2 eli nyt viikkoja 4+3 :heart:

Nyt vaan täytyy toivoa, että kaikki menee hyvin ja saadaan terve poika :D (helmiläisen testillä katoin, et poika olis tulossa ;) )

Varhaisultra houkuttais kovasti, mut täytyy nyt miettiä sitä vielä..

Hyviä vointeja kaikille!! :hug:
 
Zuh
Kujakatit: Hyvä että pääset vielä ainakin helpolla. Itselläni on usein yrittänyt päästä vikakautta ulos, mutta olen saanut pidäteltyä. Just tällä hetkellä on ihmeen hyvä olo, ehkä se johtuu lounasranskalaisista!

Helmiläisen taulukko: Upea taulukko, meillä ainakin veikkaus osuisi oikeaan, eli poikaan. Kurkkasin itseni ja sisarukseni ja KAIKKI kolme piti paikkansa, kuten myös siskoni lapsi.

Petite: Älä nyt noin hyvin perustele miksi kannattaisi selvittää sukupuoli, pelaat ihan jo mun miehen puolella :p Tuli heti semmonen olo että minäkin tahon... Hyvä varmistus oli :) Mulla onkin sitten äiti tulossa ilmeisesti yökylään 3 viikon päästä. Ei ollut vielä tarkoitus kertoa sille, mutta jos jaksan yhtä ahkerasti siivota kuin viime viikot niin on pakko kertoa perustelu meidän läävälle.. Ei se oikeasti läävä ole, mutta mun asteikolla on.

Oh, ihanan hyvä olo! Uskaltaako toivoakaan että olisi jo mennyt öklötykset ohi! Ruoka ei tosin maistu kovin mainiosti, Dumlet siitäkin edestä..

Sataa sataa ropisee.. pilipilipom... Ihan on sellainen olo että haluaisi mennä ulos seisomaan sateeseen ja työntää kieli piiiiiitkääänää ulos. Virkistäisi kovasti kun niin |O

Zuh & Naatti 5+6
 
Helmiläisen taulukon mukaan meille olisi tällä kertaa tulossa poika. Itsellä ei ole ainakaan vielä minkäänlaisia tuntemuksia kumpi on tulossa. Esikoisen kohdalla taulukko ainakin oli oikeassa.

Minulle iski ihan hirvittävä flunssa. Räkä valuu ja kurkku on kipeä. :snotty: :/
Jospa tämä pian menisi ohi. otenkin on edelleen tosi epätodellinen ja epäilevä olo, että onko sitä olleenkaan raskaana. Voi kun pääsis äkkiä ultraan että näkis onko siellä oikeasti joku kyydissä. Maanantaina onkin tarkoitus soitella neuvolaan.

randa ja hippunen 4+4 :heart:
 
miinajamanu mulla tullu tällä viikolla joka päivä, ruskeeta ja tänään punasta. normaalia on, kunhan ei ala kovasti verta vuotamaan.

tänään oli eka neuvola, kivasti meni. kaikki paineet, pissat ym. oli ok. saatiin luettavaa kotiin ja ollaanki nuihin jo vähän tutustuttu, tosi kiva et mieskin saa lukea raskausajasta, niin ehkä vähän ymmärtää mua. pari kertaa olen jo ehtiny tänään itkeä turhasta.. mielialat tosiaan vaihtelee laidasta laitaan ja koko ajan pissattaa.

eihän siellä mitään ultrattu.. sydänääniä koitettiin kuunnella mut ei kuulunu. se neuvolantäti mua kovasti varotteli et ei ne taida vielä nuilla meän laitteilla kuulua, mut välttämättä halusin et kokeillaan kuitenki :D ens viikolla pitäs päästä varhaisultraan, jossa sit varmistus laskettu aika ja raskaudenkesto.

tänään on väsyttäny tosi kovasti, päikkäritkin otin tavoista poiketen. ja kovasti on alavatsaa kourinu välillä, ja vertakin on vähän tullu.. :ashamed: koitan olla huolestumatta. kyllä se neuvolantätikin sano et niinkauan ku ei kuukautisia muistuta niin ei mitään syytä huoleen. onkohan nää sit jotain kohdunkasvukipuja, muistuttaa kuukautiskipuja mut ei ihan kuitenkaan =)
 
MIINAJAMANU: Toivottavasti vuoto loppuu. Tuollainen ruskea tuhru on akit ihan normaaliakin joskus

(.)

Tässä tämä mun testi tulos:


Päiväpissasta :eek: kp 24/26-27, eli ajoissapa tuli, ja aika näkyväkin vielä.
laskettuaika tosiaan ei voi heittää... kun isäntä ollu 2kk:tta pois ennen tärppiä :D

Oma olo on TURVONNUT! Siis maha pönöttää jo kauheesti illalla. Tosin, mullahan siitä viimeisestä raskaanaolosta ei ole kuin viitisen kuukautta.. kaipa se masu hakee vanhoihin asemiinsa.
Aamuisin on alkanut lievä heikotus, ja jatkuva pissahätä on ekan kerran ollut tänään :headwall: Kiva koittaa töissä piilotella ku ramppaa vessassa kokoajan tai näyttää ihan kuolleelta...

Isäntä lähtee laivalle kuun lopussa, ja tulee syyskuun lopulla :kieh: |O Kummasti noi ajat vaan pitenee kokoajan |O |O |O Pistää vihaksi!

Mä en ole edes neuvolaan soitellu vielä :ashamed:
Toivottavasti saan saman neukkutädin ku viimeksi, niin ymmärtäisi vähän taustoja.. saatan olla hermoheikko ainakin rakenneultraan asti :saint: :|

MARJUTTI: Mutta noita menkkamaisia jomotuksia myös, kuuluvat "taudin" kuvaan, ja ovat kait juuri niitä kohdun kasvukipuja/kannattimien kolotuksia tms..


T:Neiti, rv 5+.....3
 
heissan!
tulin fiilisteleen tänne teidän ketjuun,meidän helmikuinen tyllerö vm09 on nyt reilu 3kk :heart: hurjan äkkiä menny aika,vastahan sitä ite jännäs testi kourassa ja kuulosteli oireita :eek: oi niitä aikoja :heart:

onnea odotukseen kaikille ja paljon "tarrasukkia" matkaan!!

t.labello ja mytty neiti 3kk+
 
saanko liittyä mukaan?
Mittarissa on ikää 35-v ja viidettä on haaveiltu. Useita epäonnistumis raskauksia takana, viimeksi huhtikuussa. toukokuussa kävi täti kerran ja nyt olen tällä viikolla odotellut vaan onneksi ei ole näkynyt :saint:
Tänään sit varmistui raskaus veritestillä. viikot on 4+jotain eli ihan alussa mennään....toivottavasti piipiäinen pysyy kyydissä :heart: :heart: :heart: :heart:
 
Heipsan!

Teretulemasta uusille.

Tänään sain sitten varattua ekan neuvola ajan.. 1.7 sitten ois :D liian kauan joutuu odottaa :whistle: nooooh,ehkä mie jaksan!
Muuten ei kummempaa tänne..mitään huonoja oloja ei vielä ole,mutta pientä menkkamaista maha jomottelua silloin tällöin..tällästä oli esikoisenkin kanssa,joten en ole huolissani. Kuuluu asiaan :)

helmiäisen testi ei pitänyt paikkaansa esikoisen kohdalla joten ei kai sitten kakkosenkaan ;)

Nyt unille..öitä kaikille! |O
 
Huomenta kaikille onnittelut uusille.
MiinaJaManu mikä sulla on tilanne, onko tuhruttelu jatkunut. Toivottavasti ihan asiaank uuluvaa tuhruttelua.
(.) itseäni huolettaa, kun etominen on jäänyt pois, vaikka kai oireet voi vaihdella päivittäinkin jonkinverran. Hyvin huomaa että tieto tuo tuskaa, aikaisempien raskauksien aikana meillä ei ollut iternettiä, joten en päässyt asioita tutkimaan netistä. Mutta eipä ollut tämmöistä huoltakaan kuin nyt :headwall: Rupean kohta kallistumaan sen varhaisultran kannalle niin saisi ainakin varmaa tietoa.
Lilo 5+1
 
Mua alkaa pelottamaan...
Olen nyt tehnyt kolme testiä tämän viikon aikan viimeisen tänä aamuna kierrolla noin. 32/30.. ja testin viiva on edellen haalea haamu. Eikä sen pitäis alkaa tummua päivä päivältä?????
 
Helmiäisen testin mukaan olisi poika tulossa...ja itsellänikin sellainen tunne kun tiiraan nyt kalenteria ja katson puuhapäivät ja ovispäivän.... :D No pahoinvointi yleensä kertoo mulle onko tyttö vai poika tulossa....tytöiltä oksennan aamulla, päivällä, illalla, yöllä.....pojilta vain aamulla aamusapet tulee ulos ja sit voi taas syödä. Ihan alussa on elloa oloa koko ajan myös pojilta, mutta ei tartte kuitenkaan päivällä oksentaa. Pahoinvointi alkaa varmaan taas jossain vaiheessa....
 
SENNI: Mikä testi kyseessä? Kannattaa kokeilla toista testiä, mielestäni joissain testeissä tulee aina ns. haamu eikä tummene, Toinen testi voi näyttää vahvana?
ja on mahdollista että hormonitkin nousee hitaasti. Mulla 4 haamua tullut, ja kaikissa olin todellakin raskaana. Tsemppiä!

Lähden parturissa käymään, suunnitellaan mitä tukalleni teen :)
samalla vähän prätkäilee <3 :heart:
Olo oikein hyvä ja mahaturvotuskin hävinny taas aamuksi :)

T:Neiti, rv 5+4
 
MiinaJaManu Mikä on tilanne? Tarrasukkia sinne :hug: Monellahan on tuhruttelua joten toivottavasti ei hätää!

Coitus anteeksi lyhennös :ashamed: tervetuloa mukaan :flower: Mulla tytöstä oksu lensi kaaressa ja pojasta tuli vain huonoa oloa. Saattaa olla että mulla muuttuu tuo olo useempaan kertaan...viimeistään sitten synnytyksessä varmistuu :)


Senni Mullakin tuli mieleen että jos et oo kokeillut niin kokeile jollain toisella merkillä.
Saisitko kuvaa siitä haamusta tänne? Olen kyllä joskus kuullut että jotkut ihmiset eivät saa kuin haaleita viivoja vaikka siis ihan norm. raskaus. Eikös täällä odotuspuolella ollut joku ketju jossa kerran jo plussanneelta oli viiva kadonnut kokonaan, ja muistaaneeksi kaikki päättyi hyvin, eli oli raskaana vaikka testi ei enään näyttänyt! Tarrasukkia ja toivotaan parasta :hug:

Tänne ei mitään uutta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja senni11:
Mua alkaa pelottamaan...
Olen nyt tehnyt kolme testiä tämän viikon aikan viimeisen tänä aamuna kierrolla noin. 32/30.. ja testin viiva on edellen haalea haamu. Eikä sen pitäis alkaa tummua päivä päivältä?????
Minäkin tein maanantaista lähtien monta testiä ja kokoajan oli hailakka haamu (mun mielestä ainakin ne oli haamuja. En ole aiemmin tuolla testillä tehnyt ja muissa testeissä viiva on vahvempi). eilen soitin sit sairaalaan ja kysyin et saisinko labrakokeisiin lähetteen et asia varmistuisi. Kävin verikokeissa ja hcg arvo oli 94. Ja mun järjen mukaan jos testin herkkyyn on 25 jotain yksikköä niin eikös sen olis pitänyt näyttää ihan kunnon viivaa eikä mitään haaamua?
Onko vaan niin et toisissa testeissä viiva ei vaan ole tummempi vaikka olisit kuinka raskaana?
Mulla viikot ihan alussa jotain 4+ jotain. La ehkä 8.2?
Eli mun tietoihin voi laittaa tuon la 8.2, muutetaan sitä jos tarttee....
Mutta kun raskauslaskuri antaa la ajaksi 10.2 kun lasketaan 28 kierron mukaan, niin laitetaan mieluummin se...luulen et se pitää enemmän tällä kertaa paikkansa...(puputus päiväämme kun muistelen :heart: :heart: :heart: )

Eli mun la 10.2
 
Huomenta,

mulla alko eilen iltapäivällä kanssa tuhruilu :| sitä edelleen jatkuu,eilen jo pari tippaa vertakin mutta sitten taas pelkkää ruskeeta limavuotoa. Etsiskelin tietoa kohdunulkoisista raskauksista ja täytyy nyt tarkkailla,ettei tule toispuoleisia kipuja, lähinnä kai jomotusta ja särkyä. Viiltelyjä mulla on etenkin vasemmalla,mutta ne oon lukenu normaaleiksi.

Näin sitä on paniikissa,vaikka jo neljä onnistunutta raskautta takana,mutta jokainen tosiaan on oma,uniikki rupeamansa ja äiti aina yhtä huolissaan vaikka olis jo sata lasta.


Mukavaa lauantaipäivää!!

Petite ja mimmi 5+5

ps. mun oli pakko kaivaa jalkaan yhet ihanat äippähousut kun turvotuksen vuoksi ei menny enää farkut jalkaan... Onko teillä muilla jo vastaavia käytössä?
 
Petite: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: Yuhruttelu ei vielä tarkoita mitään, voi olla normaalia, mulla oli kanssa yhdessä raskaudessa ja toisessa oli kunnon vuotoa ja silti raskaus meni loppuun asti hyvin. Tarrasukkia kovasti matkaasi nyt.
ku:ssa on kovat kivut kyllä, mullakin oli niin kovat että tuntu et taju lähtee, pyörryinkin, mutta onneksi olin jo sairaalassa baareilla....
 
Huomenta vaan kaikille!

Täällä on onneksi muitakin stressiherkkiä ja paniikin omaavia kun minä :D

Mä oon lähinnä huolissani kun ei ole niitä oireita juurikaan muuta kun raskaustesti. Ei tarvinnut edes viimeyönä käydä ylimääräistä kertaa vessassa.. :/
Turvotusta on, mutta sekin on vähän laantunut, rinnat tai oikeastaan nännit on onneksi edelleen kipeät ;)

Odottakaas kun tulen valittamaan parin viikon päästä kun oksennan 24/7..

Ens viikolla ajattelin tilata varhaisultran, otan ennen juhannusta, jos vaan saan ajan, jos siellä selviää että on väärässä paikkaa tai muuten jotain "vikaa" niin sitten voi vetää kunnon kännit. Sitten neuvola-ajan varaukseen vasta, oon noin 101% varma että täällä on neuvola heinäkuun kiinni ja aika menee elokuulle, mutta onko senkään sitten väliä?
En oo jaksanut vielä selvittää..
 

Yhteistyössä