Miksi suomalaiset naiset rupsahtavat kovin nuorina?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Höpö höpö.

Tuo iltasanomien juttu on ihan ääriesimerkki. Miksi keski-ikäisen edes pitäisi näyttää teinitytöltä? Miksi nainen ei voi näyttää ikäiseltään? Kyllä mä haluan näyttää ikäiseltäni. Vaikka sanotaan, että nainen olisi 31vuotiaana, joidenkin tutkimusten mukaan 33 vuotiaana kauneimmillaan, niin ei pidä paikkaansa. Nainen on kauneimmillaan aina.

Mä olen aina kuullut ihmettelyä siitä, että suomalaiset naiset näyttävät niin nuorilta. Rupsahtaminen on väärä sana, mutta vähän mä kyllä komppaan sua. Suomalaiset naiset saattavat tehdä itsestään vanhemman näköisen esim hiusmallin, silmälasien tai meikin avulla.
Moni nainen on itseasiassa itseään nuoremman näköinen, mutta tyyli vanhentaan. Jos on muutama kilo ylimääräistä, niin tyyli vaihtuu heti johonkin elloksen trikootunika ja legginsit tai huonosti istuvat farkut lookiin, jotka itseasiassa vaan tuovat lisää kiloja.

Toisaalta kyllä suomalaiset naiset nykyään ihan kivasti pukeutuvat. Parhaiten pukeutuvat ehkä sellaiset 26-42 vuotiaat.
 
vierailija
Nuoret näyttävät nuorilta, ja keski-ikäiset keski-ikäisiltä. Miehet ja naiset. Tuo meuhkaaminen siitä, miltä pitäisi näyttää, on vaan kemianteollisuuden piilomainontaa. Että lykkääppä elimsitöösi tätäkin heikosti tutkittua kemikaalia, että susta tykättäisiin enemmän, kun näyttäisit toisenlaiselta mitä näyttäisit ilman kemikaaleja.

Ihminen on aina juuri oikeassa iässä, koska ikääntyminen on koko elämän pointti. Useimmat kuitenkin haluavat tulla vanhoiksi eivätkä kuolla nuorena.
 
Itse koen, että sellaiset näyttävät kaikkein viehättävimmiltä, jotka näyttävät ihan ikäisiltään (jopa ryppyineen ja uurteineen), mutta selkeästi huolehtivat itsestään. Ruokavaliostaan, riittävästä liikunnasta, vaatteista, kampauksesta ym.

En siis pidä botox- naamoista, implanteista, kiristyksistä tai muista vastaavista hötkötyksistä.
 
vierailija
Mutta Suomessakin alkaa olla kauhea, nuoruutta jäljittelevä nuorten naisten kuminaamajoukko :( Jenkeissähän naiset ovat jo suurimmaksi osaksi ihmisen irvikuvia ikuisen nuoruudentavoittelunsa takia. Leikkaukset ja pistokset kun näkyvät älyttöminä ilmeinä ja kummallisina vinoutumina ja patteina.

Japanilaiset vaikuttavat nuoremmilta ehkä rakenteensa ja kimittävän äänensä takia. Mutta kyllähän heistäkin yleisesti ottaen kasvoista näkee iän suunnilleen. Tässä linkatun lehtijutun mammasta on kuvia, joissa hän näyttää tosi nuorelta, mutta olen varma, että livenä ei hänestäkään kauheasti voi erehtyä.
 
vierailija
Onhan tuo japanitar melko nuoren näköinen, mutta miettikääpä sen päälle vaikka jakkupuku, niin vaikutelma muuttuu heti. Teinivaatteet ja keikistely taas puhuu nuoremman iän puolesta.
 
vierailija
Tuo linkin "uutinen" on oikeasti maksettu mainos, jonka Mika Seppänen on joutunut allekirjoittamaan, että se saataisiin näyttämään muultakin kuin täysin suoralta käännökseltä joltain ulkomaalaiselta nettisivustolta.
Tuolla "uutisella" ei ole rupsahtamisen kanssa mitään tekemistä, vaan tuo nainen on Japanin oma Anu S. joka sekin yrittää leipänsä tienata tissillä ja perseellä ja haukkumalla toisia naisia. Tuttu formaatti.
 
Syy on pitkässä talvessa ja pimeässä jaksossa. Hirveä vaiva pitää itsensä nuoren näköisenä, kun kaksikolmasosaa vuotta on kuitenkin pilkkopimeää ja kuljetaan pipoon ja kaulaliinaan kääriytyneinä. Ei maksa vaivaa.

Eri asia jossain ikuisen kesän maissa, jossa voi nuorekkaalla ulkonäöllään ihastuttaa ihmisiä kaiket päivät :cautious:
 
nykyajan justiina
Minä olen jo saanut lapseni. Minulla ei ole enää mitään tarvetta yrittää miellyttää miehiä esittämällä jotain teinibimboa, vaan voi keskittyä olemaan niin pahan näköinen, ettei kukaan ryppyile minulle tai lapsilleni.
 
vierailija
Ja käsittelemättömät kuvat. Itsestänikin saa tuollaisia teininaamakuvia kun tekee niistä yhtä valottuneita kuin tuon naisen kuvat :D Ja olen vanhempi
Juu eiku tässähän ei olla kuvia käsitelty mitenkään. Kuvat on otettu spontaanisti tilanteissa, joissa viisikymppinen japanilaisnainen muutenkin pyllistelisi pupuasussaan, kuten heillä on tapana tehdä esimerkiksi tiistaisin ennen kuin aloittavat ruuanlaiton.

Että minä ainakin uskon että tämä nainen vaan näyttää aina näin hehekältä. Enää puuttu tilitys siitä, kuinka hipiän salaisuus on positiivinen mieli, vedenjuonti, terveelliset elämäntavat ja kosteusvoiteen käyttö.
 
Noissa kuvissa ainakin näkyy photoshoppaus kauas. VOisiko hän laittaa täysin käsittelemättömän kuvan itsestään, ihan varmuuden vuoksi.
En minä ainakaan halua näyttää tuolta. :cautious:
 
vierailija
Johtuu meikkien käytöstä. Ne naiset, jotka eivät juuri meikkaa, pysyvät kauniina myös vanhana. Meikkaavat sisaret sen sijaan rupsahtavat ja jossain vaiheessa meikit eivät enää toimi.
 
vierailija
Syynä on alkoholi, suomessa juodan liikaa
Oisko tässäkin se syy?

 

Yhteistyössä