*Helmikuun hurmaajat KESÄKUUSSA*

Turvotusta löytää täältäkin :x Tavallisia housuja ei vois enää edes kuvitella laittavansa päälle :headwall:
Lisäksi tuo ruokahalu on aika vaihteleva... Lähinnä kaikki kylmä menee alas, mutta lämmin ruoka tekee pahaa...

Lisäksi tämä väsymys vaan jatkuu. Tänäänkin vetäisin 2 tunnin unet ja jatkaakin olis voinut vaikka kuinka pitkään :ashamed: Ennen jos nukuin päikkärit niin illalla ei ollut mitään asiaa nukkumaan ennen puoltayötä - nyt voisin vaan nukkua... :kieh:

 
Mä jo osittain kauhulla ootan noita väsymyksiä ja etomisia. Toivottavasti pääsisin yhtä "helpolla" kun esikoisen odotuksessakin kun ei tarvinnu kertaakaan käydä oksentamassa. Väsymys olikin sitte jotain ihan hirveetä.
 
Täällä myös turvottaa. Varsinkin iltaisin tuo vatsa on valtava. Mieskin sitä tässä ihmetteli, että kun kuitenkin syön melko pieniä määriä, niin miten voi olla vatsa noin täynnä. Kädet ja jalat on onneks vielä ilman turvotusta. Loppuraskaudessa olen nimittäin mestari kerään nestettä! :ashamed: :( Tällähetkellä löytyy tuolta vaatekaapista tasan kahdet housut, joissa on mukava olla. Vatsa on sellainen pömppä!

Täällä on tänään nukuttu noin 4 tuntia päikkäreitä. En ole nukkunut yhteenmenoon, mutta nukkunut olen kuitenkin. Taas vois uinahtaa. |O
 
Mulla ollut koko päivän etova olo :x mutta yksiltä päikkäreiltä kun heräsin, olo oli hyvä ja teki kauheast imieli mansikkahyytelöä (ei siis hyytelöä vaan jäädykettä =) ) joten vatkasin kerman ja sekoitin joukkoon vaniljarahkaa ja mansikkasurvosta ja laitoin pakkaseen...nyt kun se olis valmista niin ihan oksettaa...ei tee yhtään mieli...arvatkaa onko lapset tyytyväisiä kun äiti loihtii vaikka mitä mielihalujensa mukaan vaan ei sit syökään niitä...aamupäivällä tein oopperaleivän jonka sai sit poika syödä :saint:
Mitähän tästä oikeesti tulee?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Petite:
arvatkaas,mitä hömppää just tilasin.... no sen sukupuolitestin USAsta. :LOL: Tuli kyl postareiden kanssa aika kalliiksi,mutta onneksi noi on dollareina ni kurssi on euron hyväksi aika hyvin. =) Otan tän kyl aika lailla tsoukkina,tuli vaan sellanen hetken mielijohde... :whistle:



:LOL: :LOL:
Mä kans esittelin sen miehelle, ja oon tullut siihen tulokseen et tilaan kans!
Paljonko tuli maksamaan postareiden kanssa? Eihän näitä nyt vakavissaan voi ottaa, mutta aattelin kokeilla mitä näyttää.

neiti-81 täällä pidetään peukut pystyssä ens ultraan! Kuulostaa enemmän normaalilta kuin epänormaalilta että heittoa tulee juuri oviksesta, eiköhän se ole sitä! :)
 
siiiiiis ääk.mun on pakko kirjoittaa tänne teille.en ole plussannu(vielä)mutta paniikki on jo päällä. nyt on siis 5 vko täyttynyt tasan edellisistä menkoista, menkkoja ei näy ja 1 testi näytti kp 34 miinusta...mutta kun lueskelin teidän juttuja, ootte plussannu jo ennemmin!!!!tästä syystä haluan uskoa että raskaana olen :heart: nyt en saa unta, vaikka pari tuntia jo pyöriskelin sängyssä. tää raskaushommeli mietityttää :D nyt on jo viikon verran tuntunut siltä, että veri valuisi solkenaan, mutta kun kurkistan, niin kuiva ku beduiinin sandaali!!!! :LOL: en ymmärrä. paitti tänään toi valkkari on lisääntynyt...heh, hassua kuinka näin yksityiskohtaisesti pystyy täälä tuntemattomille kirjoitella...no,maanantaina posti tuo meikäläiselle raskaustestejä, toivottavasti siihen mennessä ei punasta näy.merkit kyllä viittaa siihen että voisin olla raskaana: tissit arat, pissattaa jatkuvasti ja jatkuva menkkakipu.
pari päivää on huipannu ja väsy on kamala mutta uni ei tuu :LOL: no,palaillaan rakkaat kanssasisaret! :heart:
 
mirna unenpöpperöissäni yritin lukea sun juttuasi ja en oikeesti tajua miten kummassa olet jaksanut odottaa viisi(!) viikkoa menkkoja?!? Ilman että olet testannut kuin kerran? Mä olisin ollut jo hermoheikko ja testaillut kymmeniä kertoja, ihan niin kuin teinkin vaikka menkat ei ollut edes myöhässä :D (ahaa nyt kun silmät on vähän paremmin auenneet ja luen uudestaa niin sulla siis viisi viikkoa edellisistä menkoista, eli ne on kaksi viikkoa myöhässä? Sit jo vähän paremmin ymmärrän sua =) (vaikkakin itse olisin silti testaillut jo monet kerrat =) Luulin siis et sulla viisi viikkoa menkat olleet jo myöhässä.

Mutta oikein paljon tervetuloa toivottavasti sulle plussa napsahtaa, ainakin selkeä sellainen tulee jos on tullakseen. Oireet ainakin kuulostaa kovin lupaavilta :D

Develly, hienosti osasit, mä en osannut kun yritin siellä käydä....mikä olis pitänyt täyttää? siis sain ton kuvan sinne, mutta miten sen koodit saa kopioitua, siis mistä?

Kauhean pahaolo jatkuu edelleen.....

äitily30voi harmi kun olet tulossa kipeäksi, pikaista parantumista! :hug:
 
Huomenta,

oon pitkästä aikaa ihan into pinkeenä täällä,joten sori jos en nyt oikein kommentoi muiden tekstejä,teen sen kyllä huomenna :ashamed:
Meillä huomenna hääpäivä,jo 13 vuotta soudettu ja huovattu yhdessä...joten juhlitaan sitä tänään kun miehellä työpäivä kuitenkin huomenna. Ollaan juuri lähdössä Loviisaan ja Porvooseen päiväseltään, rakastan vanhoja puutaloja ja kaikkea vanhaa ja romanttista,joten yritetään muutama sisustusputiikkikin katsasta,jos ovat auki tänään :heart:

Testistä... tilasin täältä http://www.intelligender.com:80/
ja siitä tuli samantien kaikki vahvistukset,nyt vaan odotellaan postia... voi testata jo 10:n viikon täytyttyä,yritän kyl sitten odottaa vielä paria viikkoa. Tuli maksamaan reilut 60dollaria,eli mitäs toi ny on euroissa.. oisko reilut 40e. Voi olla et on ihan HUUHAATA, mutta kyllä miestä eilen nauratti kun kerroin. On tosiaan kanssa vähän epäluuloinen... :LOL:


Mukavaa päivää,nyt kone kii ja pylly autonpenkkiin :wave:

Petite ja mimmi 7+6, iiiiiiik huomenna poksuu :heart:
 
P.S se mun tekemä jäädyke oli muuten ihanaa: kylmää, raikasta eikä yhtään liian makeaa (mansikan oma makeus vain maistui). Ajattelinkin et noita vois tehdä lisääkin, eri makuja ja ei tietenkään aina tartte kermaan tehdä vaan voi laittaa vaikka marja/hedelmä sosetta vaan muottiin tai vuokaan. Pahaanoloon mulla ainakin helpotusta tuo kylmä, mutta jäätelö on monesti liian äklöä, joskus itse pakastin sokeroimatonta mehua ja niitä imeskelin sitten.
 


6 viikkoinen :heart:

Sympatiat edelleen kaikille pahoinvoiville. Itselläni ei ole kramppeja lukuun ottamatta juurikaan oireita. Ehkä lievää etovaa oloa välillä ja liitokset pikkuisen juilii. Se jumalaton väsymyskään ei ole vielä alkanut!

Onko teille tulossa tyttö vai poika kiinalaisen kalenterin mukaan?
http://www.thebump.com/calculators/ChineseGenderChart.aspx
*muoks - meille olisi tulossa tyttö - mitä tukee tämä jumalaton kiukkuisuus, mikä minulla on :/*

Terkuin P123
 
Alkuperäinen kirjoittaja piipiäinen:
P.S se mun tekemä jäädyke oli muuten ihanaa: kylmää, raikasta eikä yhtään liian makeaa (mansikan oma makeus vain maistui). Ajattelinkin et noita vois tehdä lisääkin, eri makuja ja ei tietenkään aina tartte kermaan tehdä vaan voi laittaa vaikka marja/hedelmä sosetta vaan muottiin tai vuokaan. Pahaanoloon mulla ainakin helpotusta tuo kylmä, mutta jäätelö on monesti liian äklöä, joskus itse pakastin sokeroimatonta mehua ja niitä imeskelin sitten.

Kuulostaa ihanalta - ohjetta kehiin, kiitos!

Niin ja saisiko sen kerhon salasanan jostakin myös, kiitos :)

P123
 
P123 Ihqu pikkuinen siellä taas kuvassa :heart: :heart: :heart:
Kiinalaisten mukaan poika olis tulossa :D

Nyt juhannuksen kunniaksi tein vähän herkullisemman version:
kuohukerman vatkasin vaahdoksi ja joukkoon lisäsin yhden purkin vaniljan makuista rahkaa sekä tuoreet mansikat tein sauvasekoittimella soseeksi ja soseen lisäsin vaahtoon. Itse en lisännyt sokeria kun ei kauheasti tee mieli makeaa, sellaista ällöä. Tuli oikein hyvää :p
sitten vaan pakkaseen hyytelö/jäädyke/silikonivuokaan
 
Oli taas niin pahaolo, mutta ajattelin väkisin vääntää hyvän aamupalan: keitin kaurapuuroa, paahdoin leipää ja päälle juustoa, salaatinlehteä, kurkkua ja tomaattia ja kahvit.....söin lautasellisen ja kolme leipää vaan pahaolo vaan jatkuu. (muistelin et aikaisemmin pahaolo johtui väsymyksestä ja nälästä, vähänkin kun tuli nälän tunne niin tuli oksettava olo), Nyt on siis maha täysi vaan oksettava olo on silti :/ Pitää vissiin lähteä nukkumaan :saint:
 
mervi-elina, oo ihan tyytyväinen vaan ettei oo mitää oireita. Niitä kerkii kuitenkin olemaan vielä sen about 35vkoa :D Mä vaan koitan nauttia siit et voi syödä aika vapaasti mitä vaan ilman et ällöttää :D
 
Hei taas pitkästä aikaa :wave:

Minulla ruskehtavaa vuotoa edelleen,mutta luulen sen olevan sitä hyytynyttä verta,mikä siellä ultrassa näkyi,kipuja ei ole.
Etovaa oloa on ollut välillä enemmän ja välillä häviää kokonaan. Rinnat on vähäsen kipeät.
Ja turvotusta :whistle: eilenkin oltiin anoppilassa illalla,niin anoppi jo katsoi,mutta ei sanonut mitään :D parempi niin... :saint:

Rv on joku 6+ menossa nyt,tarkentuu sit seuraavassa ultrassa,joka on 30.6 ja eka neuvola 3.7 :heart:
 
Annien parempi tietty näin, ettei ole kipuja tai pahoinvointia. Jotenkin vaan kummastuttaa, että yhtenä aamuna saa miettiä päänsä puhki, että mitä sitä pystyy pistään kurkusta alas ja sitten taas ei ole mitään oireita. Rinnat on kyllä arat! :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja mervi-elina:
Taas on ihan oireeton aamu. Just tällaset hetket tekee ihan epäilevän olon, että oikeasti olisin raskaana. :headwall:

P123 minulle tuo laskuri veikkaa tyttöä. :heart:
Mikäli tuolla vatsassa mitään elämää on. :'(
Älä nyt huoli oireettomuutta - yritä nauttia siitä. Jos en itse tietäisi olevani raskaana, en sitä olotilastani tajuaisikaan. Niin oireeton minäkin olen.

Sitähän tämä raskaus on - niin tai näin niin aina väärinpäin :LOL:

Terkuin P123
 

Yhteistyössä