Alkoipas tämä päivä huonoissa merkeissä ikäviä uutisia lukiessa. Tämän pinon ylläpito on muuten mukavaa, mutta nimien poistaminen listasta on aina yhtä tuskaista. Voi kun voisitte kaikki pysyä mukana :heart: Voimia huonojen uutisia saaneille, elämää voi vain jatkaa eteenpäin. Vaikka elämä potkii joskus päähän, ei auta kuin potkia takaisin.
Helmihaave: Minun muistilapussani lukee kohdallasi vain "närästys?". Sen verran oli uutta tekstiä. Mutta muistaakseni kärsit pahoinvoinnista joka helpotti kahdella tyynyllä? Voi hyvinkin olla närästystä, pahenee yleensä huomattavasti makuulla ollessa, jolloin hapot "valuu" kurkkuun.
Firefox: Suuronnittelut, pysythän mukana, joohan?!?
Pojatx2: Vauvatarvikkeista -> ei ole vielä tullut mitään ylitsepääsemätöntä intoa. Tosin on niin heikko olokin ettei shoppailu kiinnosta senkään puoleen. Mutta kyllä se vielä iskee..
Sero: Siskollani oli alkuraskaudesta sellainen kohtausmainen kova kipu, kertoi että synnytyksen loppuvaihe koski yhtä kovaa. Neuvolasta oli sanottu että jos ei vuoda tai jatku pitkään niin ei hätää. Eli sinänsä ihan normaalia. Itselläni jatkuvia menkkakipuja, joista en ilman raskautta joutunut kärsimään käytännössä koskaan. Jesh..
KattiMaM: Kyllä minäkin jotain viivaa näin. Mutta testailehan toisella testillä huomenna niin pääset toivottavasti pinoutumaan!
Oma napa: Helsingin reissu heitetty eilen ja aika naattina olin kun kotiin päästiin. Nukuin miltei koko tulomatkan, tosin oli kellokin jo tämän päivän puolella. Nyt aamulla kostautuu, viestejä lukiessa tullut yltä jo kahdesti ja töissä ollaan..
Aika sekava olo, olen jotenkin niin väsynyt ja pahoinvoiva etten oikeasti jaksa huomioida pieniä nippailuja ja tuntemuksia. Kun pysyy jaloillaan ja pystyy syömään niin on enemmän kuin onnellinen. Nestedieetiksi menee elämä muutenkin, en pysty syömään kiinteätä ruokaa paljon mitään. Eilen Ikeassa söin 10 ranskalaista ja 4 lihapullaa -> tuli stoppi. Uusi motto siis onkin: vähän ja TOSI usein. Uhhuh, oispa jo viikonloppu niin voi MAATA kaikki päivät. Onneksi mulla on niin kultainen mies että ymmärtää. Tosin meidän talo on jo melkoinen sotkula, sille olisi pakko saada jotain tehtyä.
Zuh & Naatti, 6+5