Kävin neuvolassa. Kaikki ihan ok. Joten nyt vaan odotellaan.
Anoppi soitteli eilen ja hirvee utelu et joko,eikö vielä,no mikäs nyt ku ei,onko kaikki hyvin..Teki mieli lyödä luuri korvaan. Ja vaikka kerroin et ei nyt taasen tunnu siltä et poika tahtois tulla pihalle ni eikös tää anoppi vaan jatka et tuntuuko et menee viikonloppuun tai mahdollisesti jopa siitä yli :headwall:
Mä oon kans "luopunu" stressaamisesta synnytyksen alkamisen suhteen. Vauva syntyy sit ku on siihen valmis. Vaikka seisoisin päälläni laulaen hoosiannaa naapurin katolla,saisin korkeintaan hullun maineen ja lähetteen hoitoon
Mieskin on alkanu ärsyttämään jatkuvalla hokemisella laitokselle lähtemisestä. Mä tokaisinki sille et piän jalat ristis ihan kiusallanikin. Kuhan seki vaan ymmärtäis et tää ei oo mun käsissäni. Tosin,edellinen synnytys oli niin hätänen et reppana pelkää et homma on pahimmas tapaukses ohi ennenku pääsen laitokselle tai et hän ei kerkeä mukaan.
Ja niinku joku jo tällä palstalla mainitsikin äidin iästä odotuksen suhteen. Mulla on kans ollu täs raskaudes pelkoja enempi ku aiemmis. Sitä kuulostelee tuntemuksia ja oireita ihan eri taval ku ennen. Vaik täs nyt missään riskisynnyttäjäiässä vielä olla ni silti.
No joo,päivä kerrallaan kohti suurta tuntematonta synnytystä..kaikki aikanaan =)
Tsemppiä muille mahakkaille ja isosti haleja ja onnitteluja tuoreille vauvaantuneille :flower: :heart:
HubaG & hyvin yksiössään viihtyvä alivuokralainen 39+2 :heart: :heart: :heart: