Huomenta!
Jälleen huonosti nukuttu yö takana. Ei mitään supisteluihin viittaavaakaan, mutta koko yön sattui jonnekin ja sitten oli todella levoton olo, saattaisinkohan kuitenkin alitajunnassani jännittää tulevaa koitosta
Nyt olo on kyllä taas tosi hyvä, kummasti aamukahvi vaan auttaa
Illalla kävin hiihtelemässä ja niin hassulta kuin se kuulostaakin, niin hiihto on muuttunut koko ajan vaan helpommaksi ja helpommaksi. Juuri soitettiin neuvolasta, että vakkarikätilöni on sairaslomalla ja menen toiselle kätilölle tänään. Saa nähdä, mitä hän sanoo mun urheiluista
Mies totesi eilen illalla herkästi, että "saisi se vauva kyllä jo tulla". Tottahan hän, varsinkin nyt loppuraskaudesta, on ollut innoissaan ja odottavalla kannalla, mutta ei ole lainkaan hössöttänyt asiasta. Mutta nyt tuntuu, ettei mies meinaisi millään malttaa odottaa, kukapa meistä malttaisi :heart:
Tänään tosiaan neuvola ja taas se kurja vaaalla käyminen. Vaikka tiedänkin, että kaikki se paino (varmaan jotain 13 kg) on aika lailla tuossa masussa, niin silti ahdistaa ajatuskin vaaalle menemisestä.
Kuinka montaa "pelottaa" se tuleva painoprojekti? Toki mä tunnen itseni ja tiedän nauttivan jatkossakin urheilusta ihan jo urheilun mielessäkin, mutta mistä sitä tietää, kuinka sitä onnistuu sitten organisoimaan arkea niin, että pääsisi edes toisinaan lenkkipoluille?
Mahan laskeutumisesta: Vielä toissaviikolla masu oli todella alhaalla ja sf-mitta oli pienentynyt. Viime viikolla mitta oli taas kasvanut ja nyt tuntuu, että maha on taas noussut???
En tiedä sitten, voisiko vauveli olla jotenkin pylly pystyssä nyt, mutta mitäs jos se onkin päättänyt nousta takaisin ylös? Noh, eiköhän sekin tänään selviä...
Tulen sitten ilmoittelemaan neuvolakuulumisia!
Ikuisuudelle tsemmihali suppareiden kanssa, hyvää ne vain tekevät ja uskon kanssa niiden helpottavan tulevaa synnytystä (joten supparit tervetuloa tännekin päin!).
Jadel84: älä stressaa liikaa siitä vauvan painosta, mulle on sanottu, että ihan yhtä lailla sieltä punnaa reilu kolmekiloisen kuin nelikiloisenkin. Tarkoitti varmaan, että ihan yhtä he*^***sti sattuu molemmat, mutta ajatuksena ihan kiva
Niin joo ja sisätutkimuksista vielä! Teistä on nyt tainnut aikas moni saada sisätutkimuksen viime päivinä? Onko sen tehnyt kätilö? Mä haluaisin kanssa tietää, onko tuolla alakerrassa tapahtunut mitään ja ottaisin kanssa kyllä ihan mieluusti hieman kovemmankin käsittelyn siltä varalta, ettei mun rehkiminen ole saanut mitään aikaiseksi...
Nimbe ja poika 39+2