Tervetuloa uudet odottajat mukaan, kiva kuulla kuulumisia myös sivummalla seuranneista!
ippe, näppyä on nassu täynnä niinkun 15-kesäisellä! Nää ei oo sellasia valkopäisiks mätäpaiseiks muuttuvia finnejä, vaan sellasia kestofinnejä mitkä pitäs käydä jossain kosmetologilla puhdistuttamassa pois. Eivät tunnu irtoovan sitten millään kotikonsteilla pois.
Raskausoireet on alkaneet helpottamaan, eilen oli eka päivä kun olo tuntu ihan normaalilta. (Mihin häviää tästä kursori?! MUR! ) Se lievä kuvotus ja pahoinvointi mitä on ollu, on poissa kokonaan ja kaikki ruoka maittaa vähän liiankin hyvin.
Lihaa voisin syödä nyt vaikka miten paljon ja minkälaista! :vampire: Mutta
väsymys on jotain uskomatonta, ei tää näin paha oo vielä ollu! Tänään olin aamuvuorossa kolmen kesäsijaisen kanssa, ja kotiinpäästyäni koin että on pakko ummistaa silmät. Heräsin viideltä miehen puhelinsoittoon (kesti 20 min) ja sammuin samantien takas. Heräilin tossa kasin maissa. Eli 15-20 kevyet päiväunet. Hups! |O Vieläkin väsyttää.
Töissä en ole itse kertonut vielä kenellekään ultran jälkeen joka oli maanantaina. Tietäähän ne kaikki siellä asiasta, mutta multa itseltäni eivät tosiaan ole kuulleet mitään koko raskaudesta, eivätkä taida ihan hetkeen saadakaan tietää :$
Jännä seurata, millasia vinkkailuja alkaa sadella kun eivät uskalla kuitenkaan kysyä suoraan ku viimeks yllärionnitteluista olin niiiiin vihanen.
ON vähän lisää. Ultra oli siis maanantaina, ja sieltä masusta löytyikin sitten yksi pienenpieni vilkas asukas!! :heart: Vatsan päältä kätilö löysi kans kaiun vauvasta, mutta näky vähän heikosti. Kohtu on vähän ylempänä kun mistä kätilö ekana etti. Se kyl heti katto siitä kohtaa mistä näytin, että siinä on jotaki tuntemuksia aina. Sitten alakautta ultratessa näkykin heti kun pikkuinen vilkutteli kovasti ja potkiutui ja heitti mukkia! Itkut pääsi, mieskin oli tosi helpottunut ja onnellinen! Nyt voi alkaa oikeesti odottamaan!
Niskaturvotus oli 1,5 mm ja kaikki riskit pienenpienet. Pikkuisella näky reisiluut ja pikkuiset sievät jalatkin ja pikkuiset kädet sormineen! :heart: :heart: Mä oon ihan myyty jo nyt!
LA ei muuttunut. Uä:n antamat viikot vastaa suoraan menkkojen mukaan viikkoja, mutta entisillä luvuilla mennään. En ole tainnut nätä entisiä lukuja vielä kertoakaan, eli neuvolan mukaan
LA on 3.2.2011 ja sairaala TAYS
Hyvää vointia kaikille, meen jääkaapin kautta nukkuu!
ilutiak ja 12+4 (neuvolan viikot)