Täältä reissun päältä kuulumisia kertoilen
Ollaan siis miehen sukulaisissa täällä pohjosessa ja jippijaijei porojakin olen jo pääsyt bongaamaan..
*juntti kun olen,niin ne aina on hienoa nähtävää.. :ashame: *
Tulo matka meni tosi hyvin,Pihla oli kun vanha reissaaja. 8 jälkeen pysähdyttiin syömään ja vaihtamaan Pihlalle yövaatteet ja jatkettiin 9 aikaa matkaa jolloin neiti kävin hyvin nätisti autoon yöunille
Perille päästiin n. 2 aikaan yöllä ja sänkyyn siirtyminen meni muitta mutkitta ja uni jatkui melkein samointein
10pistettä ja papukaijamerkki meiän pikkuselle siis
<3
Oma olo on kuin sotanorsulla, maha on ihan pinkeä heti ylävatsasta asti ja tänään tuo miehen mummo tokaisikin että oletpas sinä kasvanu ,vai ootko rouvittunu? Ei oikeen tienny itkistö vai nauraisko
Tissit painaa varmaan valehtelematta 1,5kg kappale ja on kivikovat ja helevetin arat... Pierut raikaa vähäväliä ja olo on kaikkea muuta kun jollainlailla hehkeä ja seksikäs
Vettä pitäis juoda litra tolkulla mutta eipä vaan tuu juotua,sekin auttais tähän pöhöön..:/
Aika juoksee siivillä, lauantaina on jo 13+0 ja sitten voikin varmaan varovasti jo huokasta isoimman huolen pois
Koirista meillä on 2,5vuotias whippet uros ja sen kanssa on Pihlan synnyttyä opittu ihan hyvin liikkumaan vaunujen kanssa
Meillä puolen vaihto menee sanoilla "yli" kun mennään tien yli ja "reuna" kun pitää mennä tien sivussa
Meillä ei ole käytössä fleksiä vaan normi hihna ja koiran olen opettanut kulkemaan vierellä,EI vaunujen edellä koska oon sitä mieltä että ihmiset on koiran yläpuolella kaikessa. Oli ne sitten vauvoja tai aikuisia
Rappusissa on opeteltu taita joka on ollut kullan arvoinen,varsinkin sillon ku asuttiin viellä kerrostalossa. Koira tulee ovista ja rappusista aina perässä, ei tarvi miettiä kaatuuko lapsi sylissä koiran päälle tai kompuroiko kauppakassejen kanssa koiraan.
Ööh, ei tässä varmaan nyt enempiä jaksa ruveta lörpöttelemään
Niin siis vaatteet ,lähinnä housut alkaa olemaan täälläkin melko niukkoja jo vyötärön kohdalla,verkkarit menee mutta tuulihousut on jo ikävät päällä..:/ Kaapissa odottaa 2 äitishousut ja muutakin vaatetta mitä on jääny Pihlan odotus ajalta
Eipä kai muuta.
Millanen ja alien 12+3