Onpas paljon tullut tekstiä. Eilen meinasin kirjoitella, mutta se sitten unohtu muiden kiireiden keskellä. Mulla on ollu su ja ma tosi huonoja päiviä. Eilen supisteli suurimman osan työpäivästä tosi inhottavasti. Su taas paineen tunne alapäässä oli jotain järkkyä. Tuo paineentunne onkin jo kuukauden vaivannut, mutta ei onneks joka päivä. Onko muilla tätä ongelmaa? Mulla pahimmat on seisominen, pöntöllä istuminen ja pönnääminen sekä kyykyssä oleminen. Tuntuu, että alapäässä keilapallo on tulossa haarojen välistä ulos ja repeen kahtia
huomiseks sainkin sitten neuvolan sekä lääkärin. Saa nähä tuleeko saikkua. En kyllä usko, että mitään pehmentymisiä ois tapahtunut, mutta hyvä käydä tarkastamassa
Eikös tuo syntymäpainon arvailu oo aika hakuammuntaa. Siis välillä kuulee niin suuria vaihteluita, että voi ihan kilollakin heittää. Itellä tosin heitot on ollu ihan muutamassa kymmenessä grammassa.
Mulla vauvan liikkeet tuntuu alhaalla, ylhäällä ja yleensä vas. Sivulla. Eli varmasti aika paljon vetää vielä rundia masussa. Eikös ne tosiaan pääse kääntymään vielä aikalailla viime metreille asti. Tosin esikko oli rauhallinen ja alusta loppuun oli raivotarjonnassa.
Jännä nähdä huomenna hb neuvolassa. Oon nyt syöny joka toinen päivä yhtä ja joka toinen päivä kahta tablettia obsidania, nii kiva nähdä onko ollu vaikutusta.
Stalkkauksesta, me ei olla kerrottu sukupuolta kellekkään ja nyt kaverit fb:ssa kyttää, että myynkö tyttöjen vastteita pois ja kuin paljo
pari ulkovaatetta oli pakko myydä kun samaa kokoa talvivaatetta löytyi 5 kaapista, kaikkia ei tarvita vaikka kaksoset olis tulossa