Maha turvotukset on ollu jotain ihan järkyttävää tähän mennessä ja nyt vissiin alkaa pikkuhiljaa helpottaa, vielä röllöttää pikkaisen, vauvamahaa ei ole koska vatsan saa vedettyä sisään totaalisesti.
Sitä oikeaa vauvamahaa odotellessa..
Sukupuoli täällä on yksi ihan totaalinen odottaja joka haluaa tietää. Siis todella haluan. En käsitä ihmisiä jotka malttaa odottaa synnytykseen
Tyttöolo on edelleen molemmilla, mulla on vissiin rakenneultra vasta lokakuussa eli pitkä on odotus.
IIK. Huomenna ois np-ultra, ja nään edelleen painajaisia. Hermostuttaa ihan vietävästi. Lisäksi oon lukenu keskusteluja missä onki kaikki menny pieleen. Jännittää ihan hirveästi. Lisäksi se on vasta kahdelta niin ei pääse aamustakaan. Joutuu odottamaan. Onneksi meen töihin ja siellä on turkasesti hommia niin ajatkset saa muualle.
Rinnat räjähtää. Siis ne on niin isot ja kasvaa vaan. Ei mulla näin posahtanu käsiin poikaa odottaessa. Ihan hirvittää mitkä megalomaaniset bosat ne on sitte ku maito nousee.
Hankinnat ite oon hysterisoitunu sen verta paljon että jätän suosiolla nämä sitten kun ollaan käyty rakenneultrassa. Edelleen pelkään ettei kaikki mene hyvin..
Eka raskaus meni tosiaan aikanaan kesken lapsivesien menolla 18+6 ja poika syntyi viikko sen jälkeen. Olen traumatisoitunut tuohon päivään, viimeksi kävi vielä niin että toisessa raskaudessa oli tismalleen sama LA kuin ekassa joten elin päivä kerrallaan tuota samaa tilannetta vaikka eri raskaus olikin. Tuosta päivästä jos selviän niin sitten olen voitonpuolella. Luojan kiitos en ole kolmatta kertaa maaliskuussa raskaana.
Tällä hetkellä kaikki vanhat muistot palailee mieleen ja kaikki pelottaa ja ahdistaa. Voi kun kaikki menisi hyvin.