~Helmikuun Helmet~

  • Viestiketjun aloittaja Sunflower11
  • Ensimmäinen viesti
Tiiti Kp12 alotin... Se o jännä ku alkuu tuli haamua ja nyt kp16 ei mitään! Noin tyylipuhdasta negaa en oo ovistikkuun ikinä saanu! Siin on aina näkyny jotain! Mutta, havainnoin tässä tän viimesen parin tunnin aikana (ällövaara->) et taitaa ruveta ovislimat saapuilemaan! Ei oo sitte kyl miesmuistiin...tai naismuistiin siis, tälläi sitä valkkaria tullukkaa! Kuinkoha hurjaks tää viel yltyy! Lienee kiittäminen greippimehua tästä! :D Nonii...jotai piti viel kirjottaa, mut ajatus karkas enkä saanu enää kiinni! :D Paitsi että, kun osaan laskee melkeen taas :D ni jos ovis ois ma tai ti, ni sehä on ihan normi kierto ku siit laskee 14pv eteepäi! Että mie olen tyhmä! :ashamed: :LOL: Mitähä mie oon taas oikee ajatellu! :D
 
Ansku, taitaa olla ovis tuloillaan! Peittoja heiluttelemaan.

Täällä testattu nega, eli tätiä odotan saapuvaksi tänään tai huomenna. Ärsyttää, grrr, ei taaskaan tärppiä. Laitan taas tilaukseen ovis- ja r-testejä Mammaksilta, niin ei testailu tule niin kalliiksi.

Tiiti
 
Huomenta.

Emmuska oli pahoitellut tädin saapumisesta, ei minulla ole täti tullut kyllään, vielä.. Edellisessä kirjoitin että maanantaina odotan aikaisintaan kylään, ei ole ihan vielä ainakaan tullut, nyt kp 29/28-30.

Sen verran omassa olossa että lauantain ja sunnuntain välisenä yönä klo. 2-6 valvoin kun närästi enemmän kuin koskaan ennen niin, että oksensin muutamaan otteeseen :x Menkkakipuja tässä on kyllä, että tätihän sieltä varmasti viim. keskiviikkona..

Plussatuulia :)
 
Moi :wave:

Pahoittelut negoista!

Joopajoo. Tk täti anto mulle toivoa plussasta kun ei osanut tulkita verikokeita, ite pähkäiltyä ja luettua raskauden mahollisuuden nollasin. Meikäläisen arvot siis negaa oli. Tänään soittelin neuvolaan varmistaakseen kuulinko tulokset oikein ja tulkkais mulle ne viel. Neuvolasta se sit alko soittaan muualle ja soitteli takasin, alle raskauden arvon on, mutta mulla ollut oireita ja kuukautiset oudot soitti viel gynelle tarviinko ultraa. Gyne oli sitä mieltä et tulehusarvot ja veri arvot katotaan onko kohdussa tulehusta ja oonko vuotanu kuin paljon verta, sen jälkeen kait mietitään uudestaan raskauden mahollisuutta. En muista onko lähetteessä myös hcg arvot myös. Okei, en ole raskaana mutta toivottavasti ei oo tulehustakaan! Keskiviikkona ollaan taas fiksumpia :headwall: Palaan sillon astialle ja toivon että pääsen maaliskuisiin piinailemaan uutta kuuta :) En jaksa enää tätä kiertoa :mad:
 
KyyneltenHymy: Iso halaus :hug: Kyllä sua nyt koetellaan oikein urakalla. Toivottavasti kaikki selviää hyvin päin ja nopeasti!

Minäkin poistun kohta takavasemmalle, kun täti saapuu paikalle. Vielä roikun täällä kurkkimassa kuka teistä plussaa =)
 
Kp1 täällä :(

Noh, kun laskee että helmikuussa on yritys aloitettu, niin vastahan tässä on 4kk kärvistelty.

Kyyneltenhymylle paljon tsemppiä, toivottavasti ei kyseessä ole mikään tulehdus.

Plussapuhureita muille!
 
Helmikuun vauvoista haaveilevat


MAANANTAI 6.6

Nimimerkki....................kp..............ikä........toiveissa...........yk

Emmuska10...........19/38-42..........28.............2................3
Ansku83................18/30-32..........27.............1.................6
Nurinkurinen..........16/28-30..........32.............4................10



Piinailijat

Eewokki.................34/32-33..........26............1...............2
Barbamama35.......28/24-30..........35............3/4..............9
Josefia..................29/28-30..........30............3(4).............
macy gray.............28/30-35..........31.............2.............18
Paulette.................25/26-30..........24.............3..............3
Sedna....................23/32-35..........30.............1..............1
plug-in-baby..........21/28...............................3..............3



Haamuilijat




Plussanneet


Nuppu86 :heart:
sonsku :heart:

Maaliskuun vauvaa haaveilemaan lähteneet:

Sinderella
Sunflower11
Amalia Armas
KyyneltenHymy
Kamomilla-81
Tiiti35
 
Helmikuun vauvoista haaveilevat


TIISTAI 7.6

Nimimerkki....................kp..............ikä........toiveissa...........yk

Emmuska10...........20/38-42..........28.............2................3
Ansku83................19/30-32..........27.............1.................6
Nurinkurinen..........17/28-30..........32.............4................10



Piinailijat

Eewokki.................35/32-33..........26............1...............2
Barbamama35.......29/24-30..........35............3/4..............9
Josefia..................30/28-30..........30............3(4).............
macy gray.............29/30-35..........31.............2.............18
Paulette.................26/26-30..........24.............3..............3
Sedna....................25/32-35..........30.............1..............1
plug-in-baby..........22/28...............................3..............3



Haamuilijat




Plussanneet


Nuppu86 :heart:
sonsku :heart:

Maaliskuun vauvaa haaveilemaan lähteneet:

Sinderella
Sunflower11
Amalia Armas
KyyneltenHymy
Kamomilla-81
Tiiti35
 
Päivitin listaa ja lisäsin itselleni yhden kp:n lisää.

Pahoittelut negoja saaneille ja tädin hyökkäyksen kokeneille :hug:

).( Tänään käyn yksityisellä vielä oman mielenterveyteni vuoksi kontrolloimassa tuota PCO:ta. Samalla ajattelin varmistaa, onko minun järkevää syödä teroluteja juuri kp:t 15-24 sillä kierron tasaamisen tarvetta ei ole (myös ovuloimattomat kierrot ovat pysyneet alle 35:n) vaan sitä tarvitaan pikemminkin luteaalivaiheen tueksi. Kierto on kuitenkin normaalia pidempi ja ovis yleensä tulee kp 18-22 aikoihin jos on tullakseen. Omasta mielestäni järkevintä olisi osuttaa tuo kuuri lähemmäs ooman kropan sykliä, kun se on kerran suhteellisen tasainen... Jospa siellä ultrassa samalla näkisi, onko ovis todella tapahtunut. Lämpöjen perusteella oli tosiaan viikko sitten. Muuten ei ole kyllä oireita suuntaan eikä toiseen, paitsi äkäisyys (mies parka) :kieh: Ja eilen tuntui jomotusta alavatsalla vähän aikaa, mutta olisiko sekin ollut vain liiasta kahvin juomisesta :headwall:
 
Pahoittelut tädin hyökkäyksistä! :hug: Ja tsemppiä uuteen kiertoon!!! d:heart:b

KyyneltenHymy Phuh...jo on mystistä! Toivottavasti nyt huomenna sitten selviää varmasti!! d:heart:b

).( Ei ovista ei....mutta testiviiva alkanut tummumaan liuskassa! Saa nähä millon se on plussan arvoinen! Ja tätä menoa LA menee sitte maaliskuun puolelle! Edellyttäen että tärppää! :D Ja nyt pitenee kyllä kiertoki taas...! :kieh:
 
Heps!

Pahoittelut kaikille joilla ei tässä kierrossa tärpännyt. :(

Täällä siis tosiaan kp 35/32-33, ei näy tätiä, mutta vielä ei ole aihetta tuuletella, ovis kun todennäköisesti oli viikon myöhässä... Tänään testattu apteekin omalla haamujen haamu tai viivanpaikka, perjantaina testaan uudestaan jos menkat ei ala ennen sitä. Jotain siinä testissä kuitenkin näkyi, niin monta tyylipuhdasta negaa olen testannut että olen varma että jotain siinä oli. Voi kunpa kyseessä ei olisi pelkkä viivanpaikka... :headwall:
 
Toivotaan et se viiva sielt vahvistuu Eewokki :)

Taas ollaan astetta tyhmempiä! :stick:
Lääkäri oli kattonu mun verikokeet ja kuulemma oli kyselly gyneltäkin mitä tehä, tulehusarvot siis koholla! Huomenna lisää verta luovuttaan ja pissiin purkkiin, sitten perjantaiks pitäs varata lääkärin aika et kahtoo tulokset ja mitäs sitten. Kohtu tulehusta kai epäillään... huoh... Uusis testeis oli kamydiaa, tulehusarvoa, raskaus ja mitähän kaikkea muuta! Palaan perjantaina kertoo lisää jahka viisaampi oon, toivottavasti!
 
Minut voi poistaa plussanneista! Ei pysynyt matkalainen kyydissä tälläkään kertaa. Perjantaina alkoi jo tuhru ja lauantaina olikin sitten jo hanat auki. Tänään varmuuden vuoksi testiin pissin ja ihan puhdas nega jo oli!

Uudelle kierrokselle siis jälleen!
 
sonsku olen pahoillani, tosi ikävää. :(

KyynelteHymy johan tuo sun tilanteesi osaa olla inhottava, toivottavasti perjantaina vihdoinkin kaikki selviää!!

Omaa napaa; Eilisen testin "jotain" oli kuin olikin pelkkä viivanpaikka. :headwall: Tänään vilkaisin kuivunutta testiä ja yhä edelleen siinä näkyi se viiva vaan ei himppuakaan punertavaa väriä. Joku oli myös linkittänyt täsmälleen samanlaisen viivanpaikan (sama merkki). Apteekin omaa olen aina pitänyt tosi luotettavana testinä vaan nyt meni usko siihenkin.

Tätiä odotellessa.
 
Sonskulle :hug:

Eewokki mulle sanottiin apteekis ettei apteekin testit ikinä näytä viivan paikkaa, eikä mikään muukaan testi. Omista testeistä en kyl enään tiä mitä olivat, punersivat kyllä ja paikka haaleni ajan myötä! Mutta :hug: sinullekin!
 

TORSTAI 9.6

Nimimerkki....................kp..............ikä........toiveissa...........yk

Emmuska10...........22/38-42..........28.............2................3
Ansku83................21/30-32..........27.............1.................6




Piinailijat

Eewokki.................37/32-33..........26............1...............2
macy gray.............31/30-35..........31.............2.............18
Paulette.................28/26-30..........24.............3..............3
Sedna....................27/32-35..........30.............1..............1
plug-in-baby..........24/28...............................3..............3
Nurinkurinen..........19/28-30..........32.............4................10



Haamuilijat




Plussanneet


Nuppu86 :heart:

Maaliskuun vauvaa haaveilemaan lähteneet:

Sinderella
Sunflower11
Amalia Armas
KyyneltenHymy
Kamomilla-81
Tiiti35
sonsku
 
sonsku :hug: toivottavasti ensi kierrossa kyytiläinen tarraisi kunnolla mukaan!

KyyneltenHymy :hug: toivottavasti huomisen jälkeen sinun ei tarvitse enää elellä epätietoisuudessa.

).( taitaapi loppua tämä kierto taas lyhyeen. DPO 9 ja täti tuntuu kolkuttelevan jo ovella... :headwall: Ensi kierrossa sitten terolutien aloitus myöhempään, koska kierto on kuitenkin suhteellisen tasainen ja ovis aina melko myöhään.
 
Meidän perheessä on tänään Suuri Päivä. Tulipunainen, selvä plussa, tänään, kp 37/32-33. :heart:

Minusta tuli myös yöllä täti, sisko sai ihanan pienen prinsessan aamuyön tunteina. :heart:

Mitä vaan voi vielä tapahtua ja tilanne voi hetkessä ollakkin ihan toinen, mut just nyt tällä hetkellä meidän talossa asuu kaksi maailman onnellisinta ihmistä.

Hirmusesti tsemppiä ja onnea kaikille!!
 

Yhteistyössä