~Helmikuun Helmet~

  • Viestiketjun aloittaja Sunflower11
  • Ensimmäinen viesti
Kiitos onnitteluista, toivottavasti saan pian onnitella vuorostani teitä! :whistle: Nyt ei voi kun odottaa ja toivoa, toivoa ja odottaa että kaikki menisi hyvin...

Ansku nyt ei muuta kun vällyjen väliin tekemään jo ekat talletukset! :D

WP josko huomenna olisi jo kunnon viivat testissä. :)

Niin JA! KyyneltenHymylle erityis-tsempit seuraavaan kiertoon, on kyllä ollut inhottavan sekava tilanne tässä kierrossa. : /
 
Viimeksi muokattu:
=)Eewokille hirmu paljon onnea plussan johdosta!! Toivottavasti kesä tuo plussia meille muillekin

Sonskulle pahoittelut km:stä.

Vähän haalealta tuo Anskun ovistesti vielä näytti, mutta en itse ole ko. testillä testannut.
En sitten saanut aikaiseksi tilata Mammaksilta ovistestejä, tää kierto mennään vielä ilman.

Huh hellettä ja hauskaa viikonloppua
 
Onnea Eewokille!:) ja pahoittelut negoja saaneille/tädin kohteeksi joutuneille.

Täällä alkais vasta nyt ovis kolkuttelemaan, testeihin en oo saanu yhtään mitään, mutta luulen et juon ihan liikaa vettä ja taitaa olla pieni/synnytyksestä kärsinyt rakko kun jatkuvasti juoksen veskissä. Ja oon kyl liian aikaisin alkanu tikuttelemaankin.. mutta muutama tikku vielä on niin katsellaan jos jotain ilmaantuisi.
 
Eewokille onnittelut!! :)

Mut voi poistaa listalta... koitin pysyä poissa jotten miettis niin tätä plussaamista, ja näinhän tässä kävi että täti tuli jo eilen kp28 :( Siirryn maaliskuulle...

Plussaonnea kaikille helmivauvasta yhä haaveileville!! :)
 
Heippa! Mä se jaksan teille tilittää mun epämääräsistä oireista :whistle:

Tänään siis kävin lääkärillä ja se ihmetteli mun oireita. Sisätutkimusta tehdessä huomautti runsaasta valkovuodosta joka ois voinu viitata raskauteen ja kohdunkaulaa näki vaan hieman, tunnusteli sormin ja oli takana ja alaspäin viistossa (pitää viel muokata, se just ja just yls kohdunkaulaan, oli siis todella korkealla). Tais muuten olla kiinnikin. Vasemman puolen munasarjat aristi, mutta seuranta linjalla mennään kun tulehusarvot on laskussa. Torstaina meen antaan uuden hcg mittauksen verestä ja tulehusarvot katotaan! Sit soitellaan lisää ja ollaan taas viisaampia.. En usko ite raskauteen enään yhtään! Mutta mun äiti uskoo kovasti et odotan mutta ei vaan näy missään :stick:

Tädin yllättäneille :hug:
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos vielä kerran kaikille onnitteluista, toivotaan että ensi vuonna saadaan monta helmi- ja maalisvauvaa! :heart:

KyyneltenHymy, hyvällä säkällä voi näkyä jos ehtii kiinnittyä ennen sitä, petipuuhiin hopi hopi! :D

Tänään olisi naapurissa viininmaistajais- ja grillibileet, mitähän ihmettä keksin syyksi kun en juo enkä polta?? Vielä tässä vaiheessa ei uskalla puhua kenellekkään mitään, ainoastaan te, mies, ja paras ystäväni tietää, muilta yritetään pimittää asia vielä seuraavat 7 vko:a (jos ikinä sinne asti päästään). :$
 
Onnea WP!:)

Ihan omia juttuja taas...Mutta onpahan vaihteeksi ovis-kivut.. eilen repi ja kirveli oikeata nivusta ( mulla on muuten nämä ovis ja menkkakivut aina oikealla puolella, ikinä mitään tunnu vasemmalla...outoa..kaiken pitäisi olla kunnossa, mutta mielessä käynyt että toimiiko tuo toinen puoli sitten laisinkaan.) Tänää on kumartuminen sattunut ja nyt alkoi taas kirvelemään/polttelemaan. Lähellä särkylääkkeen otto. Toissapäivänä talleteltu ja tänään tuossa myöhemmin vielä niin toivotaan että tuloksia syntyis tästä..
 
Viimeksi muokattu:
Whisky Peat Hurjan paljon ONNEA!!!! :heart:

).( Niinhän siinä kävi että se LA mennä vilahti sitte sinne maaliskuulle, eli 4.3. ja dpo siis 2 tänään! =) Kai....ainakaa ovistikku ei näyttäny toissapäivänä enää mitään. Saas nähä ny kui käy, auttoko vehnänalkio tähän kiertoon vai nou! :D JOS luteaali on 14 tässä kierrossa ni kierron pituudeksi tulee 37, kiitos sen greippimehun ilmeisestikkin! :| Normaalin rajoissa kuitenkin! :D Toisaalta taas on kyllä niin sellanen olo ettei tästä mitään tuu tälläkään kiertoa! Senpä näkee sitte juhannuksena! Jos sitä ei vielä masistelis! :D Jussin jälkeen riittääkin sitten touhua, kun meille muuttaa pieni musta-valkoinen koiravauva Roope! :heart:
 
Ansku83, onnea koiravauvasta, on ne niiiiin sulosia! :heart: Tosin tuo oma 15 viikkonen riiviö pitää tehokkaasti huolen ettei pentukuume ihan äkkiä iske uudelleen... :D Toivotaan että juhannuksena saatte isoja uutisia. :)

Emmuska, mulla oli tässä tärppikierrossa puoltoista viikkoa kestävät repivät oviskivut oikealla puolella, toivotaan että enteilis hyvää sinunkin tapauksessa! ;)

KyyneltenHymy, valehtelin kirkkain silmin meneväni aamuksi töihin ja liukeninkin paikalta heti ruokailun jälkeen. :ashamed: Oli kyllä tavan taiteilua saada alkumaljat jne "juotua". Kävin mm. mukin kanssa vessassa ja kippasin juomat pönttöön, vaivihkaa kaadoin omasta lasistani miehen lasiin jne. Ja sitten ne muutaman minkä "join" oli mun omia "siidereitä", kävin kotona (tosiaan ihan naapurissa kun oltiin) tekemässä vissystä ja punaisesta mehusta kuplivan "siiderin", toivottavasti kukaan ei epäillyt mitään! :D

Jotenkin viimeiset pari päivää huoli ja pelko keskenmenosta on ollut ihan liian iso, vielä ei pysty eikä uskalla iloita yhtään... :|
 
Eewokki on ollu ovela juhlissa ;) Eikös tuosta keskenmenosta huoli oo ihan normaalia?! Mua ainakin tuttu pelotteli keskenmenolla kun ootin poikaa. Mulla oli kamalia kuukautiskipuja koko raskaus ja se mulle tivas joka kerta että mua supistelee. Nyt tuol ruokapöydäs istuu yli vuoden ikänen poika :heart:
 
Onko muilla ollut oviksen jälkeen "kohdun" alue kipeänä? Itsellä nyt tuntuu aivan kun olisi ilmaa siellä ja kumartuminen, istuminen ja liike tuntuu erittäin epämukavalta repimiseltä. Pitää oikein varoa kun istahtaa kun tuntuu tärähtävän kipeästi. :| Tästähän mä nyt oon sitten vetänyt johtopäätöksen että on joko endoa tai sitten kohtu kasvaa(vaikkei se vielä sitä tee kun niin vähän aikaa ovulaatiosta) tai sitten joku tulehdus.
 
Heippa, josko sitä tännekin tulisi haaveilemaan helmikuisesta.
Meillä sinänsä hassu tilanne, kun ollaan tosiaan TJOTtailtu ja jotenkin ei ole ehtinyt se vauvakuume niin kovaa vielä ees iskeä päälle.
Uskon että jos nyt ei tärpännyt niin ei me varmaan maaliskuista sitten yritetä.
Toisaalta harmittaa jos joutuu taas lähteä kaksplussan vauvakuumepalstoilta pois, kun maaliskuussa kun laitettiin yrittäminen "jäihin" (kun hain sinne kouluun)niin tuntui että kaikki kaverit jäi tänne. :D (mulla oli sillon tosi kova vauvakuume)
Ehkä sitä ei sen takia oikein uskallakaan kuumeilla vauvasta juuri nyt, kun tietää että jos täs kierros ei tärppää niin homma menee taas jäihin. :D

elikkäs nyt kp 35/32, ja maanantaina sain haamun testiin pari minuuttia tarkistus ajan jälkeen. (eli roskishaamun) Ei ole raskausoireita, ellei lasketa sitä että riitelin kaverin kans niin että välit meni poikki(olen kiukkuinen kuin mikä) naama on täynnä finnejä ja nuku vähän väliä istualleen sohvalle. (väsymys on mulla ollut toki jo koko kesäkuun ajan)

InkeriIisakki...............kp 35/32..........23v........3.lapsi........yk 4
 
Viimeksi muokattu:
Hei kaikille pitkästä aikaa:wave:
Hiljaiseloa tässä viettänyt, toivo korkealla ja samalla kokoajan epäusko tämänkään kierron tärppiin.
Paljon onnea teille onnistuneille ja pahoittelut epäonnistuneille.
Tänään tein aamulla testin, joo tiedän että ei edes menkat vielä myöhässä, mutta minkäs luonnolleen voi :whistle:, jokatapauksessa siihen jotakin ilmestyi, liekkö haamu vai pelkkä viivanpaikka :confused:. Testi oli apteekin oma ja jostain olin lukevani että herkkyys olisi 25. huomenna testaan uudestaan, ehkä se on vahvistunut jos olisi haamu.
 
Eewokki Kiitos kiitos! Aijaa.com - Roope 4vko 5pv - 8197699.jpg Tuommoinen rääpäle se on! Tuossa kuvassa 4vko 5pv vanhana ja painoa 2,2 kg! :heart: Rotuja löytyy äipästä: Labradorinnoutajaa, Kultaistanoutajaa ja Ajokoiraa sekä isukista Saksanpaimenkoiraa ja Vinttikoiraa! Oikea rotujen koira siis! :D Jännä nähä millanen tuosta kehkeytyy kun kasvaa! =)

nurinkurinen Peukkuja viivan vahvistumiselle!! :heart:

InkeriIisakki Heippa vaan ja toivotaan että nyt tärppi on kuitenkin käynyt ja viivat tikkuun ilmestyy! :D

).( Ei mitään ihmeempää olotilaa havaittavissa! Tosin onhan dpo nyt vasta 5....ehkä! :D
 
Viimeksi muokattu:
Varoitu valitusta :headwall: :kieh: Yhyy, en voi tälle mittään, en niin yhtään mitään.. :( Mulla on kauhea vauvakuume, en osaa nyt ajatella kauheasti muuta, lasken päiviä ja pohdin milloin olis tärppiaika ja...ja...ja.... Hitto mun piti taustailla ja unohtaa nyt hetkeks nää kuumeilut!! Vaikka ollaankin ilman ehkäisyä (keskeytettyä välillä) niin tiedän ettei siitä lapsen "teosta" mitään silleen tule, mut jokin pieni toivon kipinä minussa elää!! Haluaisin antaa nyt olla hetken ja miettiä muita juttuja ja unohtaa tämän, kun ukkokaan ei nyt valmis olisi ihan tähän saumaan lasta haluamaan... MUTTA!!! Tiedän kyllä että jos niin kävisi että tulisinkin raskaaksi niin ei tuolla ukkokullalla satavarmasti mitään sitä vastaan olisi, mutta kun se ei nyt ala "tekemällä tekemään" (sori kuvaus..) meille sitä pientä, ja mää haluun.....

Ansku: aivan ihana koiranpentu

Olen täällä urkkinut josko niitä plussia tulisi vielä :) Ei taida kovin mni kuitenkaan tässä pinossa enää olla..
 
Viimeksi muokattu:
Ansku Voi ei miten suloinen!! :heart: Meidän toi nuorempi (16 vkoa) vintiö on myös seropi, rotuina sakemanni, ajokoira, americanbulldoggi ja bullmastiffi. Painaa tällä hetkellä vaatimattomat 20 kiloa... Ja on nimittäin sellanen riiviö että oksat pois! Hauska seurata tota omaakin kun se on joka vko ihan erinäköinen! :D

Sitten vähän ikävämpiä uutisia... Ruskeaa tuhruttelua ollut nyt jo kaksi päivää, mulla on yksi keskenmeno takana vuosia sitten joka alkoi ihan samanlaisella tuhrulla, kovin positiivisesti en uskalla ajatella tämän raskauden jatkumista... :(
 
Eewokki: mä kans toivon että ei tarkoita tuo tuhru mitään. :(

Täti tuli kylään aamulla. eli kp 1/32-37
En tosiaankaan tiedä että mitä nyt tapahtuu, ei varmaan yritetä ens kuussa. Pitää katsoa sinne 19.7 asti. Jos pääsen kouluun, niin mielelläni toki ne opinnot aloittaisin.(ja hankin sitten kierukan) jos taas en pääse kouluun niin vauva vois tulla seuraavan vuoden aikana. Eli roikun nyt mukana ja toistaiseksi täällä vähän taustalla. odotellaan niitä koulutuloksia.
Mies ei ole varma haluaako vauvan.
 

Yhteistyössä