***Helmikuun Helmet! //tammikuu vol.2***

Kylläpä alkoi aamu surullisissa merkeissä kun tätä ketjua aloin lukemaan.

Tuttemuin perheelle syvä osanottoni ja voimia suunnattoman surun keskellä :hug:

Ei jaksa nyt muuta kommentoida. Olkaamme kaikki onnellisia vauvoistamme ja toivotaan jokaisen syntymään onnenkipinöitä.

Hedukka & "muhvi" 39+2
 
Tuttemui otan osaa suuren suureen suruunne! :'( :hug: :hug: :hug:

Itkuksihan tämä nyt meni. :'( Tyttö istuu ja laulaa sulosesti sohvalla nallelleen ja äiti itkee koneella...ja samalla yrittää kehua toisen laulua...

Taidan mennä nyt aamupalalle ja palailen myöhemmin astioille....

Ai niin onnitteluita Pessille tätiydestä ja tsemppiä pöhinälle sektioon! eikös se tänään ollu....Menin niin sekasin et....

Jepsu ja Martti 38+0 :heart:
 
pakko palata vielä ennen lähtöä, neuvola kaheltatoista. hirmu huono olo tuli ja piti käydä halailemassa posliinia :x on muuten tosi helppoa tän mahan kanssa |O mulla kanssa noita menkkatuntemuksia ja selkä kipee ja mahaa koskee muutenki. hitto jos on joku mahatauti :x |O toivon että tää olis nyt kuiteski merkki että synnytys kohta alkaa B) toivossa on hyvä elää :whistle:
 
Ensiksi osaanottoni suureen menetykseenne, Tuttemui ja perhe :'(
Ja toiseksi onnittelut Suurperheen äitylille prinsessasta ja oli kiva kuulla myös Civindalin Valentinin voivan jo paremmin, ja Civindalin itsensä. Onnea myös jokaiselle omaan koitokseen, tänään/näinä päivinä on monella sellainen edessä :)

Mulla on nivuset vaan kipeinä. Illalla kyllä supisteli ihan kivasti mutta rauhottuivat sitten. En kyllä ihmettele, kun se lääkäri kuiteski ronklasi..

Harvinainen asia on nähtävästi tapahtumassa meidän taloudessa. Mies tossa töihin lähtiessään (vei koiratkin ennen sitä lenkille) sanoi tulevansa kuudeksi kotiin :eek:. Se on oikeesti tosi ihme, koska ukon työ on sellaista kausiluonteisen oloista; jos on joku projekti niin voi olla töissä pitkiäkin päiviä ja viikonloppuja ja jos on hiljaisempaa, niin voi tehä parin tunnin työpäivän. Mä en ole aiemmin näiden vajaan neljän yhteisen vuoden aikana koskaan kuullu sen ilmoittavan tarkkaa kotiintuloaikaa :attn:
Kyseli vielä lähtiessään supistaako.. Lupasin pitää jalat ristissä tänään :D . Ja kielsi viemästä koiria lenkille. Yritä nyt siinä sanoa että ehkä se vauva ei pullahda kuiteskaan siitä sormen mentävästä aukosta vielä ulos.. Tosin mun serkku aikoinaan koki syöksysynnytyksen kotonaan, mä en siltikään sellaista haluaisi..



 
iloisia vauvauutisiakin näytti ilmestyneen eilen illalla, joten suuret onnittelut Suurperheen äitylille tyttövauvan johdosta ja Pessille tätiydestä! :flower:

mukavaa oli lukea myös civindalin perheen kuulumisia, toivottavasti pääsette jo pian kotiin!

tsemppiä tämänpäiväiseen vauvanhakuun myös Pöhinälle, joka taitaa olla juuri parasta aikaa laitoksella.. ellei jopa vauva sylissä :). kuulumisia odotellaan täälläkin suunnalla.
 
Täällä mietitään tämän päivän hommia... Olen kyllä käynyt ne jo sataan kertaan läpi, mutta pakko jotenkin kerrata ja siten valmistautua huomiseen... Aiotaan tänään siivota miehen kanssa perusteellisesti, joka paikka tiptop -kuntoon. :saint: Eilen käytiin jo kaupassa ostamassa ruokia ja paljon juomia valmiiksi pakkaseen ja jääkaappiin kotiutumista ajatellen. Varattiin myös vierasvaroja (pakastekakut ja jäätelö on käteviä :p ), kun porukkaa alkaa varmaan aika pian käydä kylässä, jos vaan kunnossa ollaan. =) Eilen pestiin myös kaikki pyykit ja vaihdettiin lakanat, joten tänään ei enää tartte kuin laittaa ne kaappiin. Päivällä käyn vielä värjäyttämässä kulmat ja ripset, ja ilta varmaankin kuluu siivouksen lisäksi saunoessa ja kamppeita pakkaillessa. Toivottavasti tää päivä menis nopsaan... :/ Vaikka tietäähän sen, ettei mene... :xmas: Tässä koneella tulee varmaan käytyä hermoilemassa aika usein, joten koittakaahan kestää... :saint:
 
lumianna Juu no ne on mulla katottu 2 kertaa ja molemmilla kerroilla olleet lukemat normaalia alhasemmat. :/ Ja ei mua oteta enää siitä syystä ainakaan niihin kokeisiin vaan sitten jos tämän kutinan lisäksi verenpaine nousee tai pissassa alkaa olemaan jotain.

Noh huomenna neuvola.

Voisin samalla tässä ilmoittautua seksittömien joukkoon. :D Meillä on vauvan pää niin pahasti edessä että mies ei voi olla tuntematta sitä ja se tekee hänelle pahaa. Kyllä sen itsekkin ymmärrän jos jotain mulkullani päähän tökkisin.

Onnea pessi tätiydestä! :flower:

evaellen
Sul on kyllä työntäyteinen päivä.Muista kuitenkin sitten levätä jossain vaiheessa kun ei se uni varmaan ensi yönä helpolla tule. :hug:

Niisku-neiti & rinsessa 39+0 :heart:
 
tuttemuinperheelle lämmin osanottoni :hug: :'(
vauvan saaneille onnittelut :flower:
(.) itellä meni yö valvoessa,yön aikana supistuksia epäsäännöllisesti ja sit aamuviidelt alkoi tosi kipeet supparit jotka tuli tasan 10min välein.loppuivat tossa seitsemän aikaan aamulla...vähän kyllä harmitti kun loppui :/
aiemmissa synnytyksissä on ensin ollu noita kipeitä säännöllisesti ja sit 5-24h tauko ja sit on rytinä alkanu :D saas nähä onks tää nyt sitä vai jotain ihan muuta...!

hulipumpsis 37+2
 
Pöhinä on sitten varmasti jo nyyttinsä saanut, jos klo 8 jälkeen piti sektion alkaa. Toivottavasti kuullaan sieltä pian hyviä uutisia!

Evaellenille hurjasti tsemppiä huomiseen! Ja samat sanat mitä joku sulle jo sano, koita kuitenkin levätä kaiken sen siivoilun ohella :)
 
Hauskoja juttuja 9v. takaa...

Esikkoa odottaessani olin palstailemassa verkkoklinikan odotusajan -palstalla. Jostain syystä olin omat kirjoitukset viimeisen kuukaudenajalta tulostanut , noin 30 sivua. Sattumalta löysin pinon toissa iltana ja meinasin tikahtua omiin juttuihini :LOL: :LOL: . Se palsta oli vielä silloin niin "hiljainen", että mahduttiin hyvin juttelemaan samaan pinoon viikoilla 4-42 odottavat. Aika hassu muisto, kun ajattelee mitä se on nykypäivänä tämä palsta aktiivisuus...verkkoklinikan sivuillakin taitaa olla ollut jo pitkään jaoteltuna odotusvaiheitten mukaan palstat. No tämä oli silloin melkein kymmenen vuotta sitten.

Lumianna :D
 
Täällä ollaan, ei mitään ihmeitä. Pientä pintasiivousta teen aikanikuluks, kun ulkona näyttää olevan sellanen pääkallokeli, ettei juuri viiti ainakaan vielä lähteä :/

Ei tässä mitään...valittaakaan en nyt viitsi :'(

Jahvetti 39+5, ylihuomenna LA :heart:
 
Heippa!

Saako taustailija liittyä vielä joukkoon?

Mulla on menossa vasta 36+1 ja la on 24.2
Toinen lapsi tuloillaan, esikoinen (tyttö) syntyi 2006 helmikuussa..

Mulla ei meinaa tulla mitään ihmeellistä sanottavaa nyt kun tuo Tuttemuin tapaus järkytti mut tälle aamulle. Voimia teidän perheelle kovasti.

Jos vaan saan jatkaa teidän seurassa kerron itsestäni lisää myöhemmin

Mumetsu

 
no neuvolassa nyt käyty..viikot siis 35+5 ja tämmösiö tuloksia..

paino: 88,7kg viikossa +420 yhteensä nyt tullu 12,2kg
turvotus: -
RR: 130/68
pissaa en saanu tiristettyä :whistle:
sf-mitta: 32cm ( oli tullu 2cm 2 viikossa :eek: )
tarjonta: rt
liikkeet/sykkeet: +

terkka sano että pää on jo aika syvällä lantiossa, eli ihan oikein minä oon nämä tuntemukseni luokinnu ku on nyt tuntunu että liikkeitä tuntuu tosi alhaallaki nykyään. nyt odotellaan sitten ylihuomista lääkärineuvolaa, ahdistaa mennä sinne ku se on varmaan maailman kylmin lääkäri, ei pienintäkään hymyä naamalla ikinä ja selittää kaiken tosi tylysti ja lyhyesti.. :/

esikoinen lähti eilen minun siskon luo ottamaan minusta vähä lomaa ;) nyt se on tuolla 300km päässä, esikoinen on ollu viimeksi yön pois kotoa joskus elo-syyskuun vaihteessa, niin kyllä juna-asemalla oli eilen itkussa pidättelemistä vähä molemmilla. hyväähän tämä vaan tekee ja saan lopultaki hetken vaan olla,ku oon tästä jo monta kuukautta haaveillu..saa nähdä haluaako se enää kotiutua ku se on niin kovasti tuon minun nuoremman isosiskon perään, sanoo välillä sitäki äidiksi.. :snotty:

mun mies teki minulle tänään ekaa kertaa minulle aamupalan, oli tehny illalla/yöllä valmiiksi tonnikala salaatin maustumaan jääkaappiin ja aamulla paahto leipää ja oli tuoremehut ja kaikki, oli hyvää =) eilen muuten peitotki heilu pitkästä aikaa ja nyt alkaa tuntua että tuo oli varmaan vika kerta tämän raskauden aikana,alkaa tuo maha olla sen verran mukana että ei kumpikaan osaa sitä oikein mielestäkään pois sulkea.. :/

piipero86 & piipertäjä 35+5
 
SEE
TUTTEMUIlle ja miehelle syvä osanottoni

Nyt olen vapaa ja mukana tuulen
saan kulkea rajalle ajattomuuden.
Olen kimallus tähden, olen pilven lento
olen kasteisen aamun pisara hento.
En ole poissa, vaan luoksenne saavun
mukana jokaisen nousevan aamun
ja jokaisen tummuvan illan myötä
toivotan teille hyvää yötä.

 
SEE
SUURPERHEEN äitylille onnittelut potrasta tytöstä.

CIVINDALIN kuulumisia oli kiva kuulla.

Onnea kaikille käynnistykseen meneville ...

Omaa napaa en nyt viitsi kirjoitella, tuntuu niin turhalle Rudyn poismenon vuoksi....

T:SEE rv 37+4
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Täällä ollaan, ei mitään ihmeitä. Pientä pintasiivousta teen aikanikuluks, kun ulkona näyttää olevan sellanen pääkallokeli, ettei juuri viiti ainakaan vielä lähteä :/

Ei tässä mitään...valittaakaan en nyt viitsi :'(

Jahvetti 39+5, ylihuomenna LA :heart:

mä ajattelinki että mitä sulle kuuluu, täällä vähän nyt tuntemuksia :whistle:
 
:wave: huomenta,

melankolinen :( fiilis jatkuu tääläkin, ja asiaahan ei auttanut neuvola käynti jossa painoa oli tullut kilo viikossa ja verenpaine oli koholla-->torstaina taas mittaukseen...

Äh, jos lähtis aamupalalle, hyvä ruoka-->parempi mieli :/

-n-

ps. Evaellen, jotenkin nuo sun puuhastelut kuullostaa niin ihanilta :heart: , vaikka varmasti tää päivä ja ens yö ovat pitkiä kun mitkä . Pitäs varmaan ittekkin ruveta kattoon että ois paikat kunnossa kun eihän sitä tiiä millon lähtö tulee :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja merbau:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Täällä ollaan, ei mitään ihmeitä. Pientä pintasiivousta teen aikanikuluks, kun ulkona näyttää olevan sellanen pääkallokeli, ettei juuri viiti ainakaan vielä lähteä :/

Ei tässä mitään...valittaakaan en nyt viitsi :'(

Jahvetti 39+5, ylihuomenna LA :heart:

mä ajattelinki että mitä sulle kuuluu, täällä vähän nyt tuntemuksia :whistle:
Juu..ala mennä vaan :LOL: Jättäkää kaikki minut tänne :kieh:
Minä tein eilen 2 kävelylenkkiä, muutenki aika paljon pystyssä koko päivän, illalla saunoin yksin hulluna...tuloksena yksi supistuksen tapanen :saint: :LOL: :LOL: Mie oon toivoni menettäny...eräänlainen takaportti on sitte 10. tai 11.2 :/ Huoh |O

Jahve 39+5
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Juu..ala mennä vaan :LOL: Jättäkää kaikki minut tänne :kieh:
Minä tein eilen 2 kävelylenkkiä, muutenki aika paljon pystyssä koko päivän, illalla saunoin yksin hulluna...tuloksena yksi supistuksen tapanen :saint: :LOL: :LOL: Mie oon toivoni menettäny...eräänlainen takaportti on sitte 10. tai 11.2 :/ Huoh |O

Jahve 39+5
mä oon sua vähä eellä eli 40+1 on nyt. jospa säki pääset sit loppuviikosta. tosin en mä oo ihan vielä menossa.. pitäs saada nyt vähän touhuttua noita asioita pois eestä ettei oo laitokselta tullessa kaikki vastassa..

mutku mahaa vähän nipistelee ettei oikee pysty ku istuskella/makoilla :kieh:

tosin näitä oloja on odoteltukki että ei sais valittaa..

se eilinen sauna tais tän tehä.. niitten ulkotouhujen lisäks :saint: ei muutaku saunaan vaa sinäki joka päivä :D

toivottavasti nää tuntemukset ei nyt lopu ku niistä "ääneen" kerron :snotty:

 

Yhteistyössä