no neuvolassa nyt käyty..viikot siis
35+5 ja tämmösiö tuloksia..
paino: 88,7kg viikossa +420 yhteensä nyt tullu 12,2kg
turvotus: -
RR: 130/68
pissaa en saanu tiristettyä
sf-mitta: 32cm ( oli tullu 2cm 2 viikossa
)
tarjonta: rt
liikkeet/sykkeet: +
terkka sano että pää on jo aika syvällä lantiossa, eli ihan oikein minä oon nämä tuntemukseni luokinnu ku on nyt tuntunu että liikkeitä tuntuu tosi alhaallaki nykyään. nyt odotellaan sitten ylihuomista lääkärineuvolaa, ahdistaa mennä sinne ku se on varmaan maailman kylmin lääkäri, ei pienintäkään hymyä naamalla ikinä ja selittää kaiken tosi tylysti ja lyhyesti.. :/
esikoinen lähti eilen minun siskon luo ottamaan minusta vähä lomaa
nyt se on tuolla 300km päässä, esikoinen on ollu viimeksi yön pois kotoa joskus elo-syyskuun vaihteessa, niin kyllä juna-asemalla oli eilen itkussa pidättelemistä vähä molemmilla. hyväähän tämä vaan tekee ja saan lopultaki hetken vaan olla,ku oon tästä jo monta kuukautta haaveillu..saa nähdä haluaako se enää kotiutua ku se on niin kovasti tuon minun nuoremman isosiskon perään, sanoo välillä sitäki äidiksi.. :snotty:
mun mies teki minulle tänään ekaa kertaa minulle aamupalan, oli tehny illalla/yöllä valmiiksi tonnikala salaatin maustumaan jääkaappiin ja aamulla paahto leipää ja oli tuoremehut ja kaikki, oli hyvää =) eilen muuten peitotki heilu pitkästä aikaa ja nyt alkaa tuntua että tuo oli varmaan vika kerta tämän raskauden aikana,alkaa tuo maha olla sen verran mukana että ei kumpikaan osaa sitä oikein mielestäkään pois sulkea.. :/
piipero86 & piipertäjä 35+5