** Helmikuun Helmet** HELMIKUU

Kiitos Kielo noista piristävistä vinkeistäsi! Ihanaa ajatella, että on sitä "omaa elämääkin" vielä tulevaisuudessa! Minulle sopii enää vain yhdet verkkarit... ja en todellakaan jaksa huolehtia ulkonäöstäni. Sitä muistuttaa lähinnä uitettua koiraa roikkuvine tukkineen ja rääsyineen :LOL: Sain itseni kiinni yhtenä päivänä bussissa istumassa ja ajattelemassa normaaleja farkkuja!! Saattaapa sitä tovi jos toinenkin vierähtää että vanhoihin mahtuu... jos nyt mahtuu ollenkaan... mutta ainahan voi sitten ostaa uudet!

 
Nimpparit saatu kunnialla hoidettuu, EIKÄ MENNY HERMOT!!! :attn:
Äitee vissiin oppinu nyt tässä jotain hyvin tärkeetä...olla höösäämättä :whistle: :p
Äiti ei juurikaan asiasta puhunu, mitä nyt pohdittiin, et kuin lähelle esikkoa menee...anoppi nyt hieman tuskaili, kun ei oo jo tullu, mut sen mie viel kestän, kun niidenkaa ei paljon olla tekemisissä, et sieltä ei oo sellasta hössäämistä tullu :kieh: :kieh:

Mutta joo...mun jalat on halot!!!!! |O |O |O

 
Mä olen kiitellyt "onneani" että on toi pähkinäallergia. Ties kuin paljon olisin vedelly jäätelöä ja leivoksia ja suklaata jo tähän mennessä täällä. :eek: Noita pähkinättömiä kun ei hirveesti löydy niin kaikki melkein täytyy itse tehä joten ei paljon ole syöty. :D
 
kävin tänään siellä neuvolassa ja kaikki oli ok, paineetki oli 70/124 terkka ei edes meinannu uskoa sitä ku oli niin hyvät,vaikka ei ne nyt hirveen korkeella oo missään vaiheessa ollu,pissa puhdas, sf-mitta oli nyt 33cm.

tänään tuli tuo minun verhokangas ja nyt pitää huomiseen malttaa odottaa että se kuivuu ja pitäs vielä hommata jostain silitysrauta lainaan, ku äidin pirulainen haki meiltä sen omansa pois ku oli lainassa ja äidin luo 125km matkaa niin ei kehtaa sieltä asti lähteä hakemaan :whistle: sitte ku ne on saatu pois alta niin pitää (siis aivan pakko tietenki) alottaa taas hermoilu tämän vatsan asukkaan takia..

en oo pysyny enää edes vauvautuneiden perässä, mutta ONNEA KAIKILLE NYYTIN SAANEILLE! :D

piipero86 & pikkujätti 37+0 :D
 
Minä en odota, eikä ole lapsetkaan enää vauvoja... Mielenkiinnossa lueskelin. Tuli vaan mieleen, että älkää turhaan pelätkö vauvan kokoa. Asia on tietysti toinen, jos tietää lantion olevan ahdas tms. En minäkään aikanani käynyt synnytystapa-arviossa, suunnilleen kuulemma neuvolassa lääkäri syynäs ja riskitapaukset olis tutkimuksiin laittanut. Eikä päältä päin voi nähdä onko lantio sisältä millainen. Haluan siis lohduttaa, että minäkin aikanani 56 kg painava reilusti alle 170cm mamma, synnytin pojan, jonka paino oli 4650g ja päänympärys 39 cm. Siis kysykää ihmeessä, jos jännittää, mutta luottakaa itseenne ( ja kätilöihin ). Ja tsemppiä ja pitkää pinnaa. Ihan tulee haikea olo, kun teidän jännittäviähetkia seurailee...
 
Täällä sohvalla pötköttelen miehen kainalossa maha täynnä tacoja. Tuli vedettyä pienet överit. :p Mut olipahan ainakin tulista..ja sauna lämpiää..pitää nyt vielä yrittää masuasukasta häätää yksiöstään. ;)

Onko täällä tänään hiukan hiljaisempaa? Kaikki synnyttää..vai? :eek:
Jos niin..niin, onnea matkaan! :wave:
 
Vilttiketjun varamies kiva saada tollanen tieto ISON VAUVAN synnyttäneeltä. Hui mikä päänympäryskin... :eek:

Nelikilosta lääkäri mullekin uhkaili mutta terkka taas tänään oli sitä mieltä että syntymäpaino varmaan sellanen 3500-3600g. Enkä pistä pahakseni vaikka tuon tai alle olisikin. Eka oli 3400g ja rvt 42+1 niin ei luulis nytkään mikää jätti tulevan...

Mulla on nyt pulma! meijän isukki täyttää huomenna 26v ja mä en oo keksiny sille mitään... :ashamed: se on yön töissä ja sit heräilee puolilta päivin niin ideoita pliis...vaikka se aina sanoo et ei mitää tarvii mennä osteleen niin kivahan se on jotain...mut siis kääk... :eek:

maha on kovalla taas kerran ja pukamia kutittaa ja särkee...en ala..mitäköhän vielä... :|

Vanamo mullakin on tuo gestaatiodiabetes ja pitäs olla hiukan tarkempi noitten syömisin kanssa. Tää loppuaika on ollu pahaa aikaa...syön mitä sattuu...onneks paino suht kurissa pysyny.

tissejä kutittaa ja ne on hellät ja niistä valuttaa nestettä..esimaitoo ilmeisesti...mut tää kutina...aiih, eikä viittis raapia...

Jepsu ja Martti 39+2 :heart:
 
saunassa olin ainakin minä ja lapsosia ja tavaroita järjestelemässä huomisen varalle. Jos saankin jäädä sille tielleni huomen. Tuskin.

Kiva saada Vilttiketjun varamieheltä tuollaiset tsemppaavat tervehdykset. Kyllä mäkin pystyn jos muutkin. Lantiossa kuulemma pitäis olla tilaa. Ja eihän sitä muutenkaan koskaan tiedä mitä elämä tuo tullessaan. On vaan tätä miettimisaikaa vähän turhan paljon kun noi aijemmat mukulat jo niin isoja et äippä voi surffailla täällä netissä.
Tääl on niin hyvä JENGI!!!!!!!!!!!1
 
joku ehkä vetää tästä kommentista herneet nenään, mutta sanonpa silti...koska,tämä kokoasia on jännä homma. nyt kun on täällä lukenut ja kirjoitellut, niin porukka tosi hienosti tsemppaa ja lohduttelee toisiaan milloin missäkin mieltä painavassa jutussa..mutta mutta...mitä kokooon tulee, niin siinä harvemmin saa lohdutuksen sanoja..enemmän vaan ne joille povattu ei niin suurta vauvelia niin puhuvat siitä, että onneksi ei ole iso tulossa jne. Se välillä harmittaa! :/ Ja tottakai jokainen iloitsee omasta tilanteestaan ja omista lähtökohdistaan, mutta pieni tsemppi tuntuu tosi kivalle myös tässä asiassa. =)
 
Jepsu yksi lahjaidea tuli mieleen,toimii ainakin meidän isännällä, on semmonen kirja kuin Juoppohullunpäiväkirja:Vaippaihottumaa. Ei ihan tavallista vaaleanpunaista mössöä, vaan jotain aivan muuta! ;) Vaatii tosin tietynlaista huumorintajua, ja myönnän ettei sovi kaikille, mutta meillä on kyllä naurettu niille jutuille ihan mahat kippurassa!(ei tosin enää tällä mahalla!) :LOL:

äippäHki täällä ollaan edelleen vaikka kovas tekis mieli jo synyttämään...

piiu ja masuasukki 39+5
 
jahvetti mä itseasiassa mietin tuota asiaa just noin, että sen takana on varmaan just se pelko itsekullakin. koska toi on oikeestaan ainoa asia, mihin olen tässä kiinnittänyt huomioo enemmän. niinpä..hankala tsemppaa, jos itseäkin pelottaa se mahdollisuus.
 
Käydäänpä tännekkin ilmottautumassa. Elikkäs tämä tammikuinen poistui nyt ainakin tietä tukkimasta. =) Meille syntyi tyttövauva 5.2.2008 klo 21.25. "Pikkuisen" strategiset mitat olivat 3955g, 52cm ja pipo 36cm. Molemmat voidaan hyvin ja tänään kotiuduttiin sairaalasta. Esikoinen on vauvasta aivan innoissaan; pussailee, halailee ja hoitaa.

S + tyttö 2vrk
 
Mulla on ihan hirvee paine alamahalla...tyyppi yrittää vissiin tosta mahanahasta tulla läpi |O Vois pikkasen siirtyy sinne alemmas, kun siellä olis valmis reikä mistä tulla :LOL: :LOL:

Tosin mein kuopus vajaa 5vee tokas tänään hienosti, et kyllä nyt äitin pitäs jo mennä 2 yöksi sairaalaan, että ne lääkärit leikkaisi äitin mahan ja ottais vauvan pois ja sitte ne laittais uuden mahan tilalle...okei, joo :D :kieh: Saakohan esittää toivomuksia, et ottasin hieman entistä kiinteemmän vatsan tilalle :whistle: B) :LOL: Mut mistähän tuo poika on tollasia saanu pääänsä :kieh:
 

Yhteistyössä