** Helmikuun Helmet** HELMIKUU

Meni sit hermot ton esikon kanssa :headwall: :headwall: :headwall: Saaketti sentään, mul on hermo jo NIIN pinnassa |O |O
Mut saamari mie ala sille valmiita englanninlauseita sanelee, sehän sitä opiskelee, en minä :headwall: :headwall: Perjantai sentään |O Heitin kirjat ja repun yms huoneen ovesta sisään ja äijän perässä ja sanoin, et pois ei oo asiaa ennenku isänsä on kotona...nyt mie olen !"#¤ ja !"#¤%&/ ja sen tekis mieli "¤%&/#¤%&!! Jep, ihana äitinmussukka :heart:

*muoksmuoks* nyt se itkee iskälle puhelimessa, kun äiti on niin kakka :p
 
Joo, mäkään en juuri luontaistuotteisiin usko... tuota mammateetä mulle joku suositteli ja päätin kokeilla, ja ihmeekseni siitä olikin apua. Mutta taidan kyllä jättää mieluummin väliin, jos siitä jotain vaurioita voi seurata! Aikanani ajattelin, että ei siitä ole haittaakaan, jos ei hyötyäkään, tuolla koostumuksella... :kieh:
 
Mä olen ajatellut tuotakin puolta tässä vauvelia odoteltaessa. Että mitäs sitten kun tulee kouluaika ja läksyt. Mun palaa samantein kiinni kun itse kouluja vieläkin käyn mutta silti ne ala ja yläasteen tehtävät ovat hermoja raastavia. Eli mies saa hoitaa sen puolen. Jos ei muuta niin ainakin auttaa lasta läksyissä se on sillanen neropatti. Joskus leikilläni häntä nörtiksi sanon kun nenä kiinni luento materiaalissa ja musta se on vain pelkkää paperia täynnä jonkun idiootin tekstiä.

Mä olen vuoden koululainen ihan selvästi!
 
Niisku-neiti, meillä kans miehellä paremmat hermot, ku mulla, pakko myöntää :ashamed: Mut minkäs tässä teet, ku mies töissä ja ite kotona just läksyjentekoaikaan :|
Ja kun meillä toi jääkiekko olis olevinaan tärkeemäpää, kun koulu...sitä ei vaan saa tolle jästipäälle päähän menemään ei millään :( :( :(

Kielsin sitä lähtemästä tänä´än luistelemaan, yleisöluistelu alkaisi kohta. Käskin pysyä omassa huoneessa, mut tohon se tuli vetää vaatetta päälle ihan pokkana, et menee sitte omalle pihalle vetelee, jos ei hallille saa mennä...siis WTF...miehän käskin olla omassa huoneessa-->sil on pakkomielle!!! |O |O Nyt se temppuilee mailalla ja pallolla tuol huoneessaan, äänistä päätellen |O |O

Että onnea vaan...kuka ei viel tätä ihanuutta oo kokenu :LOL: :LOL: :LOL:
 
c81
Mie roikun täällä kuitenkin.. tuosta 'maidontuotannosta' sen verran, että meille neuvolassa sanoivat että perhekalja/kotikalja/tms. lisää maidon tuloa. J apari kaveriaki sanonu sen toimivan.. Jos vaan maistuu..

Nyt mie poistun takas taustalle hakemaan suppareita..
 
Jahvetti tuota aikaa odotellessa. :D Koita jaksella. :hug:

Mul on ihan sillanen olo et tää vauva yrittää pois lähtökuopista. Tai sit sil on tosi iso takapuoli.

Katsooko ne sitten vielä synärillä jotenkin tuon vauvan kokoa siis jos se nyt ei plopsahda heti ulos. Mikä tässä vaiheessa on tosi epätodennäköistä. :kieh:

Olis kyl kiva jos tää vauveli tajuis tulla ulkopuolel kasvamaan eikä tuolla sisällä itseänsä lihottais. Mahtaako se pelätä et nääntyy nälkään jos tulee ulos. Eilen kyllä selitin hänel et vaikka hän tulis ulos niin hän saa aina ruokaa.

Ehkä mä sekoan. :LOL: :LOL:
 
Tuli muuten sillanenkin mieleen että TYKSISSÄ on syntynyt melkein 7kilonen jätti vauva en kyl sit tiedä miten mut kiva kasa.

Et en taida tuottaa heille järkytystä mun nelikilosella. :D

Mä olen tainnut taas nukkua ihan liikaa. :LOL: Mies tulee koulusta tossa 20min päästä niin sitten toiv. lähdemme kauppaan on taas niin kova nälkä ja jääkaapissa vaan valo. :LOL:
 
SEE
Onnea TARPALLE ja MIRTSULLE nyyteistä :flower: :flower:


NEUVOLAKUULUMISIA

Rv 38+6
Pissa puhdas
paino -238gr/vko yht. 10.5kg tullut
RR eka mittaus 149/97 toinen mittaus 134/91 ( ei ole ikinä olleet noin korkeat, mutta meidän neuvolatädin mukaan ei aiheuta toimenpiteitä kun ei muita oireita ole).
Turvotus -
Sf 30 sama siis kuin viimeviikolla ,korkeimmillaan ollut 33.5cm
RT ja pää ei enää liiku
sykkeet 120-130
Liikkeet ++++++++ (aktiivinen on kyllä meidän vaavi)

eli ei mitään ihmeellistä muutakuin noi paineet. Normaalisti mulla sellaista 120/70 luokkaa...
Ai niin täällä joku mietti siitä istukan kalkkeutumisesta. Mullahan yksityisellä ultrassa rv 35+4 lääkäri sanoi että istukka takaseinämästä hiemn kalkkeutunut, kyselin tänään neuvolatädiltä että pitäisikö sitä nyt sitten vielä tarkastella näin loppuvaiheessa niin sanoi ettei tarvi...? Enpä oikein tiedä kun musta vaan tuntuu että toi neukkatäti ei oikein ota mitään vakavasti... vai olenko vaan sitten ylihuolestunut kaikesta, ehkäpä?


Eli odotellaan vaavia maailmaan, yritän ottaa rauhallisesti mutta kyllä sitä toivoisi jo että jotain alkaisi tapahtumaan. Omat kolotukset ja kivut kestän mutta pelkään että vauvalle käy näin loppumetreillä jotain...

T:SEE RV 38+6 :heart:
 
On se vaan kiva, siis kiva ja kiva, huomata et muillakin on samanlaista temppuilua kotona noiden vanhempien lasten kans. Mulla on kyl pidemmät hermot kun miehellä, mut sehän siin just on kun mies niin harvoin joutuu sanomaan ja kun sanoo niin kerta riittää. Itse saa jauhaa joku kymmenen kertaa ennenkuin vihdoin ja viimeks korottaa ääntää, (lue raivoaa ja huutaa) sitte mennää iskälle itkee kun äiti AINA huutaa.

Meillä noi pojat on lätkässä tehneet itse säännöt, johon kuuluu et läksyt ensin sitten jääkiekko. Eli tämä tarkoittaa sitä et vanhemmat sitte vahtaa et harkkoihin EI SAA tulla jos koulu jää hoitamatta. Tosin täällä se on niin paljon helpompaa kun sinne ei pääse jos kukaan ei vie.
 
Vitsi tätä lonkkavikaa |O, ilman kipua mulla ois suorastaan loistava olo.. Klonkkasin kauemmas kauppaan ja toivon että vauva alkais punkea vieläkin alemmas..

Mä oon yrittäny heilutella jalkaa ympäri josko lonkan osat menis omille paikoilleen mutta ei vaan onnistu. Mies nauratti illalla, että päinvastoin kuin naistentautien ja synnytysten lääketiede on proteesien kehitys edistyksellistä. Epäili että josko mä alan lahoa jo nyt.. Me useesti nauretaan että meillähän on upea tulevaisuus ku mä oon käppyrä mummeli ja se on kuivakka vanha ukko :D

Sit kun lapsi on kouluikäinen, saa meillä mies hoitaa sen kanssa läksyjen lukemisen. Mä esitän tyhmää. Ja mun tuurilla lapsesta tulee matemaattisesti lahjakas eli menee meikäläisen (blondi, humanisti) hilseen yli.

[/i]Mitä haluaisin tehdä synnytyksen jälkeen, mä oon jo vähän luvannu mennä talviriehaan maaliskuun alussa. Että silloin pitäis olla vauva ulkona, yhteiselämä lähteny käyntiin ja ulkoilulupa saatu. Tosin voin perua reissun.
Mulla on tulossa huhtikuussa pippalot joihin oon ilmoittanu meneväni. Mies hoitaa vauvan. Toukokuussa kuntosalisopimus jatkuu normaalina. Silloin on jo ihan pakko päästä jumppaan. Osaan jumpista otan kyllä vauvan mukaani.
MÄ HALUAN LAIHTUA JA TULLA KUNTOON!
Muuten musta tuntuu että mä aion vaan hengailla vauvan kanssa kaikkea. Mut tää tämmöinen elämä onkin mulle ihan uutta..


Nyt pullaa syömään..

Supistuksia kaikille :attn:

 
Alkuperäinen kirjoittaja mirkkuli:
Meillä noi pojat on lätkässä tehneet itse säännöt, johon kuuluu et läksyt ensin sitten jääkiekko. Eli tämä tarkoittaa sitä et vanhemmat sitte vahtaa et harkkoihin EI SAA tulla jos koulu jää hoitamatta. Tosin täällä se on niin paljon helpompaa kun sinne ei pääse jos kukaan ei vie.

Juujuu...onhan noikin tehny :LOL: Mut ne ei taida tohon päteä ;) Ja tosiaan, meillä on jäähallille n. kilsa |O
Se menee kävellen, jos ei kukaan vie...oisko siel teilläpäin tontteja vapaana :LOL: :LOL:
 
Äitiki soitti tossa...Nooo mites...vieläkö oot kotona yms oli ihan niiku ei tietäs...tokasin vaa, et etkös aamulla jo nähny, et kotona ollaa :kieh: :kieh: :kieh:
Et missä kunnossa oot, et jos hyö illasta tulis käymää...ois tehny mieli sanoo, et s**tana jos tuutte ni saatte kaivaa mun pään seinänvälistä :headwall: :headwall:
 
Semmonen tuli mieleen, et onkohan tost limatulpan valumisesta "hyötyä", jossei siinä oo mitään veriviiruja tms :whistle:
Kun äsken taas huomasin, et sitä tulee lisää...sellasta vaaleenkeltasta tahmeeta räkää, muttei siinä mitään veriviiruja tms ollu, mitä yleensä sanotaan olevan. Juujuu suurennuslasilla katsoin :kieh: :kieh: Mutta hyvä, et edes jotain tulee, eikä vaan mene :saint: :LOL: :LOL: Huono vitsi, ei naurata :kieh:
 
SEE
Voihan se JAHVETTI olla että sama täti on kun meillä matkaa tohon jäähallille on about 200metriä... olen myös miettinyt että onko tolla neukkatädillä joku lyhennetty mittanauha kun sen mittaukset on aina niin pieniä ton sf:n suhteen, muut saavat aina paljon isompia tuloksia ja tää mun vatsa ei oikeesti ole mikään pieni.... :LOL:
 
Kiva lukea kun muillakin on pinna pikkasen kireenä, eikä vaan mulla!!! :whistle:
Puhelin soi koko ajan että joko???? Puolitututkin soittaa....prkl. :kieh:
Laitan kohta vastaajaan viestin, että: EI VIELÄKÄÄN....ja jos oli muuta asiaa...paina ykköstä....jne!

Tigger ja "topi" 41+3
 

Yhteistyössä