** Helmikuun Helmet** HELMIKUU

Jes mä sain jopa vaatteet päälle.

Seuraavaks ajattelin lähteä kävellen miestä vastaan. Ja sitten voisin taas vaihteeks muuttaa tähän koneelle asumaan.

Ainoo mitä tänään on tapahtunut niin vatsa toimii. Ei mitenkään löysästi että ei mitenkään viittaisi tyhjentymiseen. Ja eihän se edes ehdi tyhjentyä kun lahtaan jatkuvasti ruokaa suuhuni. :LOL: :LOL: :LOL:

Mutta silti luksusta ummetuksen rinnalla. :D

Mä olen kotona vauvan kanssa vaan tämän vuoden ja tarkoitus olisi jatkaa opintoja heti 2009 tammikuussa mutta mutta tällä hetkellä ei kylläkään kiinnostais mut voipi olla että vauuva tuo lisä energiaa/motivaatiota opiskeluun. Saas nähä miten käy.

Tietenkin jos vauvalla jokin sairaus tai jokin este aikaisemmalle päivähoidolle jään tietenkin kotiin!

Opettajat jo ehdottivat koulussa että tulet sitten heti syksyllä jo takas. Hei haloo... Vauva olisi puolivuotta. :/
 
Niin, ei sitä puol vuotiasta ihan hoitoon laiteta. Yhdeksän kuukautinenkin on aikasta pieni. Päiväkodissa olin työharjoittelussa joskus ja oli kyllä hurjaa kun yks tyttö oppi siellä ekan sanan ja otti ekat askeleet.
 
vanamotoi olis niin surkeeta kuulla joltain tarhan tätiltä, et pikkuinen on sanonut ekan sanan jne. :( vois tulla itku

ai niisku-neiti aikoi lähteä liikkeelle..minäkin sitä täällä edelleen mietin..olen miettinyt jo klo 11 lähtien


:LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja VanamoBr:
äippäHki
eläimiä rakastan niin kovin, että kyllä jäisi minun hoivissa sonni eloon. :saint:
Mun hoivissa ei taatusti jäis... :LOL:
:LOL: :LOL: :LOL: Mä nauran tääl veet silmissä...tosiaan ollaan ihan "eri maailmoista" :D Kaivaakseni verta nenästä :D oli kuulemma ollu naapurin perheen lapset kattomassa..menneet vain siks aikaa kauemmas ku oli teurastaja ampunu..(tää tila niitten kans yheteinen).. et tääl lapset näkkee myös tätä elämän "raadollisuutta". En kyl ite olis päästäny kattoon, mut.. on sitä ollu itekki lapsena kattomassa! Sori nää mun jutut jos alkaa äklöttään..
Tosiaan meillä on lypsy ja lihakarja tila..et harvakseltaan käy teurastaja "kotona" ja pannaan sit lihat omaan pakkaseen.. ja isäntä on hirviporukoissa, ni sielt tullee syksyllä lihhaa :D et jauhelihaa ei meillä tarvi juurikaan kaupasta kannella :D no joskus ku haluaa laittaa vähän rasvasempaa sekkaan! Niin ja me asustellaan n.90km Oulun alapuolella..
 
äippäHki Mä ajatelin ihan samaa silloin ja se kävelykin, tuntui jotenkin niin väärältä paikalta pienelle. :/

Mä en edes mieti enää, en lähde kuitenkaan ja tuo esikoinen kun ei suostu mihinkään lähtemään kuitenkaan.

Nyt pitäis ruokaa mennä tekemään, ettei mene ateria liian myöhäiseksi.

:wave: :wave:
 
Niin tuota juurikin pähkäilin opettajille että miltä heistä mahtaisi tuntua siis jos ne ikäloput vielä saisivat lapsia niin että ei kuule lapsensa ekaa sanaa tai näe kuinka hän nousee seisomaan. Ja varsinkin kun kyse on ekasta lapsestamme. Tuskin mieskään malttaa kauheesti olla poissa sitten kun vauva syntyy. Tosin joutuu hoitamaan oman koulunsa ja meidän rahallisen puolen käymällä sitten vielä töissä. Mutta tuskimpa viikonloppuna malttaa edes vaavia mulle antaa.

Juu mä taiteilen ekaks puol päivää ajtuksella pukisinko tänään. Ja sitten ajattelen ryhtyväni siihen mutta sitten tietokone voittaa. Sitten kun alkaa tulemaan jo hoppu yritän vaivalloisesti saada vaatteita päälle.

Ja voi jessus nyt se mies on jo matkalla kotio pakko mennä tai me treffataan jo rapussa. :LOL: :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja VanamoBr:
Siis tollasten asioiden keskellä... ei veren kans ja vanhojen marjojen. :LOL:
ja sanoppa muuta :D
Täältä se maito ponnistaa teidän jää kaappiin :saint:
Meil tosiaan tuossa pihassa muutama viinimarjapensas, tyrnipensas, mustikkapensas (kokeiksi) ja karviaismarjapensas..mettää ympärillä ni olen sieltä hiukkasen puolukoita/mustikoita/hilloja/karpaloita poiminu ja vattuja tuosta pellon laidasta..mansikat ostin kaupasta :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja äippäHki:
tiedätkös zuku mä varmaan tässä hormonipölyssä itkisin kaksi viikkoa sen sonnin perään. :( oon aina ollut tosi herkkä tuolaisille, mut nyt vielä erityisesti. olis siellä ihmisillä ihmettelemistä mun kanssa
:LOL:
Mä ymmärrän sua! En mäkään voi olla kattomassa kun itse ampuminen tapahtuu..ja sen jäleen sitä jotanki vain tekee.
Mun on ollu jotenki pakko "oppia", meil oli kotona jo lapsena elukoita (lampaita, kanoja, kalkkunoita, kissoja, koiria) ja vaik eläimiin kiintyy, niin niistä on ollu pakko jossain vaiheessa luopua. Oman kissan perään itkin kaikkein eniten lapsena, kun jäi auton alle.. nyt nuo eläimet on jotenki "vain" tuotanto eläimiä, vaik niitä hellyydellä hoitaakin..ehkä tää oma ammattikin on auttanut hyväksymään, kun on nähnyt ja kokenu sitä kautta niin monenmoista!
 
anna86lta välitän terveisiä:
heille syntyi tänään 11 aikaan kaunis pieni tyttö (3580g, 49cm). kyseessä oli siis suunniteltu sektio perätilan vuoksi ja kaikki oli mennyt hienosti. koko porukka voi hyvin ja tuoreet vanhemmat ovat aivan onnesta mykkyrällä prinsessan kanssa! :heart:
 
zukutottahan se on, että tuo on yksi elinkeino muiden joukossa ja siten siihen siellä tietty suhtautuu. itselle vaan niin vierasta. ;) työskenteletkö sinä itse myös teidän tilalla? vai käytkö muualla töissä? niin, ajatteles..ehkä me juodaan teidän lehmien maitoa! =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja äippäHki:
zukutottahan se on, että tuo on yksi elinkeino muiden joukossa ja siten siihen siellä tietty suhtautuu. itselle vaan niin vierasta. ;) työskenteletkö sinä itse myös teidän tilalla? vai käytkö muualla töissä? niin, ajatteles..ehkä me juodaan teidän lehmien maitoa! =)
Käyn muualla, mut auttelen aina tarvittaessa..esim. käyn kaverina harjaamassa elukoita, auttelen poijituksissa/siemennyksissä tai lomitan jos naapurin isäntä vapaalla..tekevät sit meille vastavuorosesti, et silleen ei olla ihan niin kiinni tässä mitä, jos tehtäs ihan "omalla" porukalla. Lypsää en ole vielä opetellu, et pysyn lähinnä muonituspuolelle :D ja vasikat on söpöjä :D

Annan perheelle isot onnittelut!! Nyytti onnellisesti kainalossa, mahtavaa!!
 
Paljon onnea annalle ja miehelle nyytistä :heart: :flower: :hug:

Minä palasin juuri kävelyltä. Mies kauhisteli mun lenkin pituutta. Hei haloo 2 korttelia ei enempää pysty enkä haluaisikaan menee maku koko touhusta. Meinas kyl mennä tossa heti pihalla kun tihkutti päin näköä. :LOL: :LOL:

Mut silti teki hyvää.

Mies uhkaili aamulla et jos vauva ei ole perjantaihin mennessä ulostautunut niin hän harrastaa seksiä kanssani joka ikinen päivä ja joka ilta hän vie minut saunaan ja poistua saan sitten kun hänkin. No toi sauna juttu on ihan helppo mä istun muutenkin kauemmin saunassa kun hän. :LOL: :LOL:

Mut toi toinen :LOL: :LOL: :LOL:
 
Onnea super paljon Annalle! :flower: :flower: :hug:

Itseä v***ttaa vaan niin suunnattomasti tän päivän neuvolakäynnin jäljiltä, että painun tästä jo varmaan pehkuihin venaamaan huomista lääkäriaikaa sitten... eli neuvola ja rv:t 38+1:
Kaikki vallan mallikkaasti muut seikat, paineet pikkuisen koholla (aiempaan verrattuna, mut eivät liian koholla silti)... mutta PERÄTILA! Joka vittu soikoon huomattiin vasta TÄNÄÄN!!!! Ottaa päähän niin että raikuu. ja huomenna sitten lääkärille ja varmaan sitten ens viikolle sektio... perseen tyypit kun EIVÄT OSAA KATTOA MITEN PÄIN NE VAUVAT SIELLÄ ON!!!
...helvettti... nyt poistun, huomiseen.
 
Moiks!

onnitteluita vauvaantuneille! eihän täällä pysy perässä enää....

Meillä menny melki koko päivä tontilla siivoiluun ja lettukesteihin välillä. namps. :p

Omassa olotilassa ei mitään muutoksia... mies sano päivällä et on se ihme jos Mara ei ensyönä synny kun meijän tonttikeiju (ei onneks tonnikeiju :LOL: ) on riehunu ku hullu koko päivän. On kyllä aika väsy olo. Tehtiin vaikka ja mitä ja raskaita lautakasoja kantelin paikasta a paikkaan b. On se touhua. Sitten kun oltiin just lähössä niin nykäsin muovin kulmaa ja sanoin et mitäs täällä kasassa on niin peräkärryllinen kasattiin siitä lumen alta roskia. Luultiin et on vaan lumikinos. Kyllä akkaa kiiteltiin...pitkä päivä tehtiin hommia ja kun ois päästy lähtemään niin toinen tonkii lisää roskaa... :kieh: No hyvä et sekin homma on nyt aika lailla pulkassa. Huomenna kai jotain silauksia vielä.

Hyvä fiilis tuli kun niin kauan oltiin ulkona ja nyt väsyttää. Selkää jumittaa vähän mutta eipä sen kummempia. Kohta lähetään anoppilaan saunaan kun meillä ei oo sitä omaa. Kyllä nyt huomaa miten luksusta se on kun on oma sauna. Inhottaa aina lähteä toisten nurkkiin kylpeen...
nooh, ei onneks mee enää kauaa...

Nyt neiti hermostuu...täytyy mennä.

Jepsu ja Mara 39+0 :heart:
 

Yhteistyössä