Onko sulla LA muuttunut? Päivitänkö listaan? Voi olla, että on mennyt multakin ohi jossain välissä..Voi MerMer! Toivotaan parasta, kaikesta huolimatta <3
Tantsun kanssa meillä on sama LA, mut eiks tänään ole 8+2..? Mä oon koko ajan laskenut että lauantaisin tulee tasaviikot ja 11.2. on myös lauantai jolloin olis 40+0. Ei oo tosin niin päivän päälle
Olot on täällä tasaisen huonot. En oo oksentanut, mutta oon täysin ruokahaluton ja ainoa, mitä oikeastaan saan syötyä, on tolkuton hiilarimättö. Ei edes vihannekset tai hedelmät vaan vaalea leipä, murot, pasta ja muu turvottava. Ekassa neuvolassa painoa olikin tullut jo kaksi kiloa, voin kuvitella miten se hiilaripöhö tästä vaan kasvaa jos ei olot ala helpottua... Esikoisesta kaikki alkuraskauden pahoinvointi ja tappoväsymys loppui oppikirjamaisesti rv12+ ja toivon, että nyt kävisi samoin.
Nt-ultran varasin myös tänään, tasan neljä viikkoa aikaa siihen. Ja dopplerilla löytyi eilen 8+1 sydänäänet! En olisi muuten uskaltanut kokeilla vielä, mutta gyne sanoi varhaisultrassa että kohtu on jo viikkoihin nähden varsin korkealla, joten ajattelin tuolla halpislaitteellakin sitten koettaa onneani. Ihme kyllä löytyi! Esikoisesta kuului sykkeet 9+ ja sekin oli mielestäni jo aika aikaisin.
Voi Summer2 Voimia.Tänään ultrassa sykkikin yllätykseksi pieni sydän, mutta vähän turhan hitaasti. Lääkäri sanoi että pitäisi olla syke yli 100, mutta tällä oli arviolta 60-70. Kasvuakaan ei ollut tapahtunut ihan toivottavan paljon. Kontrolliultra on viikon päästä, ennuste ei ole ihan paras mahdollinen ja vaikka on mahdollista että kasvu lähtee tästä normaalisti kiihtymään, on kuitenkin syytä varautua ettei sydän ensi kerralla lyö
Ihanaa, että kuitenkin löytyi sydän sykkimästä, mutta voi hyvänen aika ku nyt on piinaa piinan jälkeen.. odottamista ja toivomista epätietoisuudessa Toivottavasti lähtis siitä pieni vielä kasvuun ja paljon voimia odotteluun <3Tänään ultrassa sykkikin yllätykseksi pieni sydän, mutta vähän turhan hitaasti. Lääkäri sanoi että pitäisi olla syke yli 100, mutta tällä oli arviolta 60-70. Kasvuakaan ei ollut tapahtunut ihan toivottavan paljon. Kontrolliultra on viikon päästä, ennuste ei ole ihan paras mahdollinen ja vaikka on mahdollista että kasvu lähtee tästä normaalisti kiihtymään, on kuitenkin syytä varautua ettei sydän ensi kerralla lyö