Me ostetaan varmaan vain turvakaukalo ja telakka uutena, muut käytettynä. Vaunut ja hoitopöytä on jo ostettu ja pinnasänky saadaan kaverilta myös halvalla. Sisko antaa vielä sitterin meille maksutta. Periaatteessa olisi varaa ostaa uutena, mutta mihin tästä pihiydestä pääsee. Mä oon niin tarkka rahan kanssa, et jos vaan halvemmalla saa nii tottakai käytän sen mahdollisuuden ensin, eli käytettyä.
Mulla on alkanu maha muuttaa muotoaan. Ei oo vielä mitään selvää vauvamasua, lähinnä sellanen turvotusmaha, mutta kuitenkin. Omat farkut menee vielä mainiosti päälle. Varmaan sitten yhtäkkiä pitää siirtyä mammahousuihi.
En muista, oonko täällä puhunu (ainakin fb:n puoella), että tunnen selvästi, kun dopplerilla painaa kohtua, että vauva liikahtaa. Samalla kuuluu sellane kova viuh ja ne äänet siirtyy toiseen paikkaan.
rv 16+2 (16+4)
Mulla on alkanu maha muuttaa muotoaan. Ei oo vielä mitään selvää vauvamasua, lähinnä sellanen turvotusmaha, mutta kuitenkin. Omat farkut menee vielä mainiosti päälle. Varmaan sitten yhtäkkiä pitää siirtyä mammahousuihi.
En muista, oonko täällä puhunu (ainakin fb:n puoella), että tunnen selvästi, kun dopplerilla painaa kohtua, että vauva liikahtaa. Samalla kuuluu sellane kova viuh ja ne äänet siirtyy toiseen paikkaan.
rv 16+2 (16+4)