Hurjasti tullut taas uutta juttua
Ilmeisesti kaikilla menee pienten kanssa hyvin. Ihana kuulla.
Täällä oli eilen 5kk neuvola ja pojan mitat oli 69cm ja 8060g. Hyvin ja tasaisesti kasvaa. Kehittynyt hienosti ja kaikki muutenkin loistavasti
Soseita täällä maistellaan jo hyvin ja ensviikolla olisi tarkoitus ottaa lihat mukaan. Oon tehnyt pääsääntöisesti soseet itse, mutta hedelmäsoseet ostan kaupasta (paitsi banaanin murskaan itse). Muksu merkkiä suosin, koska hedelmäpitoisuus niissä mielestäni paras. Bonan luumusose poikkeus. Muksun puurot menee myös. Kaurapuurolla aloitettu, mutta menee ainoastaan alas runsaan sosemäärän kanssa. Huomenna kokeiluun mannapuuro
Täällä ollaan 5 ateriarytmin tahdissa, mutta poikkeuksia tietenkin tulee.
Vaatteista meillä käytössä reiluhkot 68cm bodyt ja housut, mutta 74cm enemmän. Hurjaa miten kasvavat niin vauhdilla
Iso poika kohta. Nyyh <3
käytiin myös pienellä kesälomareissulla eteläsuomessa ja matka meni loistavasti. Ajettiin max. Reilu 200km per päivä ja yövyttiin miehen äidin luona ja hotellissa. Hyvin meni matka ja helppo oli reissata pienen kanssa
Uusiksi sitten taas vaikka talvella. Mies aloitti taas työt joten päivät menee pojan kanssa kaksin. Kyllä tähän taas tottuu. Pakkohan de on
Meillä käytössö vielä kova makuukoppa vaunuissa kun vaunutellaan päikkäreiden aikaan, mutta kaupoissa mukana nuo cragon matkarattaat, joihin saa kaukalon kiinni. Tosi kätevät. Talveksi pakko siirtyä ratasosaan, koska koppa alkaa käydä turhan ahtaaksi. Ei kyllä raskis, mutta pakko.
Täällä käännytään ja kova halu ois ryömimään mutta ei ole kiirettä ainakaan minulla. Pojall tuntuis olevan
Meillä herätään edelleen "yöllä" syömään yhdesti josku 5-6 aikaan, mutta jatkaa unia vielä 8-9 asti. Illalla juodaan vellit meidän isossa sängyssä vierekkäin ja rauhoitutaan unillr. Se on meidän kahden oma hetki <3 nostan pojan siitä omaan sänkyyn ja nukahtaa sinne itsekseen tosi hyvin. Luksusta, koska viikko taaksepäin se nukkuminen oli yks show
No jospa jatkuisi yhtä hyvin.
On muute paljon flunssaa liikkeellä. Toivottavasti kaikki pysytään terveenä