Meillä onnistunut rytminsiirto, eilen meni nukkumaan 19 aikaan ja herättiin 6.30, imetin kerran kahden aikaan, voi olla et ois menny tutittamisella mut yks tissi meinas räjähtää
Eikä minusta ole paha et 12h unet ja 1 imetys.
Oon nyt syöttäny viljakasveista kauraa, vehnää ja eilen uutena ohraa. Seuraavaksi ajattelin ottaa riisin, testaan puurona ja jos sopii ni sit teen kana-riisisosetta. Ja ruis ois kans viel testaamatta. Onkohan muita lajikkeita vielä? Pitää mennä kaupan hiutalehyllyä tutkimaan. Mannapuuro ois kans kiva, mistäköhän viljasta se on tehty?..
Poika on hauskan näköinen, ryömii lyhyitä matkoja eteenpäin kun on jotain mielenkiintosta tutkittavaa edessä. Mut jos innostuu näkemästään ni sit luulee pääsevänsä nopeasti sinne nostamalla kaikki raajat ilmaan ja huitoo kun ku viimestä päivää
Ja jos ei oikein ole kiinnostavaa edessä ni ryömii lähinnä taaksepäin.
Onko teidän vauvoilla jo lempilelua/ja? Meillä ykkösleluina on muumien pehmokirja joka rapisee ja toinen on legon vanha naamahelistin. Parasta on jos nää on muovisessa laatikossa ja laatikon antaa pojalle tutkittavaksi ja sieltä löytyy ihanuudet
Tänään ois toinen uimakerta, josko joku vauvoista rupeaisi sukeltamaan? Ehkä ne vanhemmat konkarit, ois kiva nähdä
Vai että vauvufanatikkoja, ymmärrän kyllä. Mä olin heti plussattuani ekana katsomassa vaunuja. Tulin o tositutuksi läheisessä vauvukaupassa jossa kävin varmaan vähintään 30 kertaa katsomassa ja tutkimassa et mikä ois mun lemppari. Sairaaksihan sai itsensä maksaa mut on kyllä ollut jokaisen pennin arvoinen!
Mua oikein hamittaa etten ostanu manducaa heti alkuun, tykkään siitä ihan hirveästi ja poika lähes aina siinä hyvin tyytyväinen, pitiki alussa pihistellä -.-