Hortensia. kyläpä teille tulee hampaita, miten imetyksen kanssa? Tai siis eikö se satu? Vai osaako olla purematta?
Meillä purraan nänniä pelkillä ikenillä ja se sattuu iha hirveästi! Yleensä Leo sillon tissille vihainen/kiukkuinen.
Pojan rytmissä mullistava muutos, elettiinhän hiuka yli 4kk samalla rytmillä ni oli ekä aikakin. Herää 6-7.30 välillä (olen ihan varma että ne tähdet määrää heräämisaija) ekat päikkärit 10-12 ja tokat 15-18!! sit nukkumaan klo 20-21. Hurjaa
Sopivasti olen ilmottanu meijät 10.30 alkavaan vauvauintiin, Jei minä. Yöllä herillyt 3-4 välillä syömään, yhdellä syötöllä pääsäntösesti mennään. Viime yönä taisin kerran 5 aikaa tutittaa.
Ihan kamala flunssa tuli taas, edellinen loppu 3 vk sitten. Varmaan ois huomenna lekurireissu, keuhkot ei ole iha kunnossa. Ed kerran oli keuhkokuume ku "itsehoidin itseäni" tarpeeksi pitkään. Ei tarvis siihen mennä, ei sovi iha vauvan kanssa kuvioon.
Olen hamstrannut kokoa 80, 86 ja muutaman 92 aleista. Osa 80 kokoista alkaa olemaan passeleita. Niisk, mun vauva... Mut onhan poikakin pitkä, 69cm.
Odotan kuumeisteti että poika oppisi kääntymään mahalta taksin selälteen...