Meillä mentiin eilen nukkumaan "vasta" 20.20 ja sen ansiosta nukku 4.30 asti! Meille uusi ennätys! Poju kuitenkin muutaman päivän päälle 6vk ja täysimetyksellä mennään.
Imettävät, ootteko ajatelleet miten pitkään jatkaa imettämistä? Mä en henk.koht ymmärrä/pidän vähän inhottavana taapero/lapsi imetystä. Olin ajatellut ensin että jos 3kk ois tavoite mut nyt alkanut pyörimään mieles et jos jatkais 6kk asti, mikäli kaikki siis menee hyvin?
Masuvaivoja on edelleen, kylläkin lyhyitä hetkiä. Poikaa vaivaa jos kakka ei tule joka päivä, meillä ollut max 3vrk ummetus. Tavallisesti jokatoinen pvä saa äherrettyä.
Seksiä meillä aloitettu jo muutamaan kertaan, tyssää jossain vaiheessta kun kumpikaan ei tykkää kondomin käytöstä.. Odotan minipillereitä, jännään vaan et miten kun mulla migreeni taustalla... Kyllähän se paikoissa tuntu, repemää täälläkin ihan kiitettävästi
Seksikästä olo ei kyllä ole laisinkaan, tuntuu ettei ehi laisinkaan laittautumaan, on ihme jos hampaat ehtii/ saa aikaiseksi pestä aamulla. Lisäkis haisee maidolta ja tissiliivejä ei voi ottaa pois ilman et heti rupee roiskumaan. Se vasta inhottavalta tuntuu, iha ku ois joku lypsylehmä.
Täällä maidontulo hiukan rauhoittunut, enään ei siihen huku, tulee kyllä yli tarpeiden.
Jos
vauva jää hoitoon lasken 100ml/ joka toinen tunti + varasatsi. Meillä 1 pakkaslokero kans täynnä maitoa...
Onko joku menossa lapsimessuille nyt vkl? Mä meen huomenna äidin kaa, jospa sieltä löytyisi jotain ihanaa
Saan ensi viikolta yhdeltä tuttavalta kantoliinan käyttöön opetusta (siihen erikoistunut kätilö). Pelkään et poika huonossa asennossa. Olen liinaa muutaman kerran jo koekäyttänyt ja tykkään siitä tuntumasta.
Äp en meille ottanut.