Kaksosista vielä sen verran, että ei kai kukaan nyt ihan tosissaan sano, ettei "haluaisi" kaksosia. Rehellisesti, jos saat tuplauutiset, niin meetkö itkien kotiin miettiin, että haluut peruu koko homman
Kyllähän sitä kai olisi ihan onnesta ja ilosta soikeana kuitenkin, no mä ainakin olisin, vaikka alussa varmaan moni asia pelottaisikin. *Muoks* pakko vielä pyöristellä, kun mä onnistun aina kuulostamaan niin provolta. Ihan pilke silmäkulmassa tämä siis. Ite aattelen jotenkin, että yksi lapsi kerrallaan on elämänmuutos, mutta kaksoset on enemmänkin jo elämän tehtävä, niin totaalista on vauva-arki sitten. Ja toisaalta, vaikka suurin osa ehkä valitsisi helppouden vuoksi "vain" elämänmuutoksen, niin onhan tuossa elämäntehtävässä suuresti aihetta ylpeyteen omasta hedelmällisyydestä ja myöhemmin omista kyvyistä. Ei tuu kukaan nokitteleen lapsenhoitotaidoistaan, jos handlaa vaan yhtä kerrallaan
Mimmaulle onnittelut hyvistä ultrauutisista. Kyllä varmaan niiiin paljon helpottaa kun se on ohi ja kaikki on hyvin :heart: Ja sitten voi jo kertoakin kaikille.
Ootteko muuten vielä pitäneet salassa tähän asti? Meillä mun vanhemmat tietää, mutta kukaan muu vielä ei. Mutta kyllä joutuu jo pitämään löysempää vaatetta päällä, iltapäivisin turpoaa masu tosi isoksi jo. Aamulla se vielä jotenkin pysyy normaalina.
Jotenkin ristiriitaiset fiilikset menossa, kun on niin älyttömän innoissan jo, ja haluisi alkaa tekemään hankintoja ja kertoa ihan kaikille, mutta joutuu pitämään itsensä vielä aisoissa
Himoistakin oli.. mä en ennen raskautta syönyt hiilihydraatteja juurikaan, paitsi tietty karkkia :snotty: Mutta nyt vetäisi vaan leipää, karjalanpiirakoita, makaroniruokia, hampurilaisia jne. vaikka koko ajan. Ja taas joutuu pitämään itseään aisoissa
Oon koittanut vastineeksi pitää liikunnat normaalina, väh. 2-3 krt / vko, ettei ihan tähän alkuun heti ottaisi kauheasti painoa.
Ainiin, ja mä tuun sitten facebookiin myös nt:n jälkeen.