Tissikeskusteluun Tuolla Viivin linkissä myydään sellaisia liivejä, jotka minä vain vedän pilailumielessä päähäni. *aikuinen*
Olin vielä kaksvitosena sievä A, mutta nyt olen lihonnut B:n yli ihan parin viime vuoden aikana jopa C:hen. Olen aina tykännyt pienistä, joten mukava, että juuri mulle annettiin sellaiset. No, saa nähdä, mitä näille nyt tapahtuu. Pullistuu ja sitten jossain vaiheessa litistyy ketunneniksi.
Äiti maa Nyt oon yrittänyt edes vuosittain käydä vanhemmillani, tosin tavataan toki useammin mummon tai siskon luona tai jossain kinkereissä. Varmaan lapsen kanssa kävisi useammin (tai he alkaisivat käydä meillä), mutta sen kummempaa apua en osaisi odottaa, varmaan sormilla on laskettavissa kerrat, kun ovat hoitaneet siskon mukuloita. Muuten täällä lähellä asuu kyllä sukua (siskoa, lankoa, setää), jotka varmaan olisivat hengessä mukana, mutta heillä on kaikilla niin suuria ongelmia itsellään, että konreettista apua tuskin löytyy. Mutta onhan sekin tärkeää, että on sukua, jonka luokse voi mennä. Ystävät mulla asuu kaikki muualla. Täällä on pari koulukaveria, mutta he ovat 10 vuotta nuorempia ja ihan eri maailmasta.
Maizylle ja muillekin tarvitsijoille laitan kärsivällisyyttä. Mä en tajua, miten mä oon ollut alusta pitäen näin lungisti. Keskenmenoja on kuitenkin takana se kolme. Ihan vaan muutaman kerran hermoillut ja kipittänyt nopeesti vessan tarkistamaan et vuotaako tms, kun esimerkiksi viimeksi pari vuotta oli heti mielessä, että täähän voi mennä kesken enkä antanut itteni innostua ja nauttia. Nyt oon ollu heti 3+jotain viikolta tyyni. Sana "tyyni" ei normaalisti liity minuun mitenkään. Aika omituista, mutta mukavaa.
MeaMinnis kyseli öistä. Kuuma on ollut mullakin. Hyvin outoa. Normaalisti minusta ei ole Suomessa ikinä liian kuuma kuin saunassa eikä tosin kylmäkään (ellen nyt ole ilman kunnon vaatteita joutunut lähtemään). Olen aika (no mies sanoisi tosi) herkkä valittamaan kivuista ja epämukavuudesta, mutta lämpötilasta en ikinä. Olen ajatellut, että ehkä mun lämmönsäätelyjärjestelmä toimii hyvin. Nyt se on rikki. Olen herännyt öisin siihen, että on kuuma. Viime yönäkin. Jouduin kääntelemään peittoa, että saan kylmän puolen ihoa vasten.
Mies mittailee toisinaan iltaisin mun sykkeitä (ihan vaan noin arvon sormituntumalla) ja ihan ok on ollut siellä 60 kieppeillä, niin kuin normaalistikin. Mutta portaiden nousu hengästyttää välillä ihan mahdottomasti.
Jauhelihat olisin voinut minäkin paistaa, mutta minua on kuvottanut vaalea leipä ja maito! Jälkimmäinen on ruokavalioni kulmakivi ja ensimmäiselle olen hyvin perso. Tee on jäänyt myös juomatta. En tiedä oliko silloin maanantaina mahatauti vai auttaako B6-vitamiini näin hyvin, mutta en ole oksentanut kertaakaan maanantain jälkeen, pari kertaa pikkusen kakonut. Etova olo on, mutta se on ihan jees. Ihmettelen vaan, että mitenköhän pysyy raskaus töissä salassa, kun tyyppi syö tunnin välein. Normaalisti syön lounaan ja iltapäivällä välipalan, mutta tänään söin varmaan oikeasti tunnin välein hapankorppua, puolikkaan banaanin yms.
Ja uusille taas onnea ja tervetuloa!
P-L (6+3)
Wiitahepon lupaus on mielessä. Kuittia tulee, jos pytyn äärestä vingutaan!