Piinistelijä Tervetuloa joukkoon ja :hug: kun olet noin kovia kokenut! Pelko on varmasti kova, toivottavasti pystyt kuitenkin myös nauttimaan raskaudesta.
Nimistä Jos tulee tyttö, niin Kaisa. Jos tulee poika, niin Akseli. Nämä on väännetty ja päätetty jo ajat sitten. Toisia nimiä ei tule, kun ei meistä kumpikaan tajua, mitä niillä tehdään.
Eikä niitä nimiä pihistellä muutenkaan, minä haluan, että "kaikki" kutsuvat vauvaa heti alusta lähtien nimellä eikä "vauvaksi".
Sukupuolesta Ei ole edes mietitty yhdessä (enkä yksinkään), että halutaanko tietää. Meillä on ajatuksena tehdä vain yksi lapsi (paitsi jos kerralla tulee useampi, niin kaikki ovat tervetulleita.
) ja minä toivon tyttöä. Lämmöllä muistelen erästä naista (nyt jo edesmennyt), joka kertoi, että alkoi itkeä synnytyssalissa, kun ensimmäinen lapsi ei ollutkaan tyttö. Rakashan siitä pojasta tietenkin tuli, mutta oli niin asennoitunut saamaan tytön. =)
omppuf Varhaisultraan mennään ensi viikon perjantaina viikoilla 6+5. Lapsi on saanut alkunsa julkisella inssistä ja siihen kuuluu tuo ultrakin. Pääsääntöisesti tekevät nuo ultrat vasta kun 7 viikkoa on täynnä (jotta sydänäänet varmasti kuuluu), mutta meillä jää poli perjantaina kesätauolle, joten ottavat pari päivää etuajassa. Eikös sen sydämen pitäisi jo näinä päivinä alkaa pamppailla, että toivotaan, että ensi viikolla kuuluu (näkyy?).
Painonnoususta Ei ole paino noussut, vaan laskenut pari kiloa ajoittaisesta turvotuksesta huolimatta. Syötävä on nopeasti sillä hetkellä kun ei kuvota. Mitään ei oikein tee mieli, mutta valtava lista on asioita, joita ei todellakaan tee mieli. Eilen oli tosi inhottava etova olo, aamusta iltaan, ajoittain vähän helpotti. Tänään on ollut vain vähän.
Äiti maa Minä voisin ottaa tuollaisen oireen, että tukka ei rasvoittuisi. Ei ainakaan vielä näy. Nimimerkillä pessyt tukkani kutakuinkin jokaikinen aamu viimeiset 20 vuotta. Illalla pesty tukka on puoleen päivään mennessä liipissä. Onneksi pääsin käymään Helsingissä ja sain Lushista ostettua shampoota. Olen käyttänyt samaa shampoota varmaan kuusi vuotta ja nyt oli melkein katastrofi, kun oli loppunut. :O
Wiitahepo Minä olen askartelija muutenkin, joten eiköhän jonkinlainen albumi raskausajastakin synny. En ole vain vielä uskaltanut aloittaa.
Yrityksestä Me ehdittiin yrittää miehen kanssa reilut kolme vuotta. Vuoden yrityksen jälkeen saatiin tärppi, joka meni kesken vajaa viikko plussan jälkeen, en ehtinyt edes neuvolaa varata. Tämä sai alkunsa ensimmäisestä inssistä. Mulla on hyvä ja säännöllinen kierto ollut aina, mutta apuna silti clomit. Selittämätön lapsettomuus siis kyseessä.
Minulla on takana myös kaksi aiempaa kkm:a, ensimmäinen nuorena tyttönä heti alkuraskaudesta. Toinen yhdeksän vuoden takaa ensimmäisessä liitossani, jolloin tulin raskaaksi muutaman yk:n jälkeen, kävin parissakin ultrassa ja kaikki ok ja meni sitten kesken 13:lla viikolla.
P-L rv 5+5 (kyllä ne viikot tästä lisääntyy pikkuhiljaa...)