Onnea kovasti kaikille, jotka ovat vauvansa pyorayttaneet tassa viime viikkojen aikana! Teita onkin jo niin monta, ettei kaksin kasin voi edes laskea!
Ja kovasti jaksamista viimesille viikoille/paiville teille jotka viela odotatte!On ollut tarkoitus kirjoitella tanne, lukemassa olen kaynyt useammankin kerran, varsinkin yosyottojen aikaan, mutta kun tuolla iPadilla tai puhelimella kirjoittaminen on NIIN arsyttavaa ja koneelle meno/paasy on ollut nyt viela harvemmassa pojan synnyttya. Mutta jokatapauksessa taalla eletaan viela kiinnostuneina odottavien mukana ja kuulemisia luetaan!
Taidanpa kayda myos nyt akkia kurkkaamassa sen uuden ketjun, jonne kaikki sitten toivon mukaan siirtyvat!
Meilla on viimeset kolme viikkoa mennyt eteenpain ihan kauheaa vauhtia. Isoveli on edelleen innoissaan pikkuveljesta, eika onneksi pahempaa mustasukkaisuutta olla huomattu. Vauva nukkuu tosi huonosti oisin, mutta osa syyna on varmasti nuhatauti, jonka sai veljeltaan reilu viikko sitten. Valilla tuntuu, etta olisi paranemassa, mutta kylla ne kumpikin viela rohisee ja rahisee.. Kunhan paranevat, niin pitaa alkaa keskittymaan, jos saisi vauvaa innostettua nukkumaan enemman oisin ja vahemman paivin, kun itse alkaa muistuttamaan jo kavelevaa zombia (vaikka kylla nyt ei unenpuute tunnu samallalailla pahalta kuin esikoisen kohdalla).
Nyt pikkuhiljaa vauva alkaa muistuttamaan vauvaa, eika vanhaa miesta, joten kiva on hanta katsella, mutta viela on vaikea sanoa, etta kenen piirteita hanella on (mina en tunnista muuta kuin isoveljensa nakoa). Tutut kylla sanoo, etta talla pikkukakkosella on enemman minun piirteita, kun taas esikoisella on isansa.
Keta teidan vauvelit muistuttavat ja onko eroa sisarusten kanssa? Mietin tata, kun itse olen esikoinen ja ihan kokonaan isani nakoinen, kun taas nuoremmat sisareni aitini. Sama toimii myos mieheni ja monien muiden tuttujen perheessa.
Mutta, sitten.. Taalla oli kauan aikaa sitten puhetta
kestovaipoista ja joku mainitsi, etta oli opettanut lapsensa kuiviksi jo ennen vuoden ikaa. Olisin kauhean kiinnostunut kuulemaan miten se toimii ja muutenkin lisatietoa, mutta en enaa loyda sita tasta ketjusta (vai oliko viime kuussa?), enka muista kuka siita puhuikaan.
Jos joku tietaa tasta enemman ja jaksaa/kerkeaa/haluaa jakaa oppejaan, olisin tosi halukkaana kuulemaan lisaa..
Toiseksi, onko kenellakaan tietoa miten hoitaa
vauva-aknea? Pojulle tuli nappyja posket tayteen noin viikko sitten ja on jotenkin "ilkean" nakoista. Laakari sanoi, etta ajan kanssa menee pois ja etta ei se vauvaa haittaa, mutta jos jotain voisi itse yrittaa, niin kokeilisin..
Taidan kopsata osan tasta viestista suoraan sinne toiseenkin ketjuun, joten antaaka anteeksi toisto, jotka kumpaakin ketjua luette!
BrooklynMami + Kai-vauva melkein 3vkoa
P.S. Anteeksi kun tuli tammoinen eepos!