Marlinille :hug: Paljon jaksuja!
Wiitahepo no voe pirulainen... Ei kuitenkaan vielä saa heittää kirvestä kaivoon. :hug:
Tervetuloa uusille!
Jumankeka, kun olin eilen puolikuollut puolikkaan työpäivän jälkeen. En jaksanut edes konetta avata. Oon niin väsynyt ja ihan rikkipuhki pienistäkin asioista, töihin kävely hengästyttää - matkahan on hurjat 1,5km.
Siivous on ylenpalttisen vaikeaa, jaksa edes ajatella... keittiö näyttää hirveältä ja pölypallot kävelevät vastaan olohuoneessa. Huoh. Isäntäkin lähti messuille loppuviikoks eli täällä sitten messuleskeillään. Tylsää.
Sukupuolilotto on käynnissä, en oikein osaa sanoa, kumpi. Puhuttiin ukkokullan kanssa, onko mitään toiveita kummallakaan sukupuolen suhteen ja se oli hyvin voimakas ei väliä, kunhan on terve.
Tosin paras ystäväni on vakuuttunut, että tulee tuplat - tyttö ja poika.
Itse olen vielä skeptinen, tuleeko sitä yhtäkään... Pessimisti ei pety, vaikka pettymys varmasti tuliskin, jos raskaus menisi jotenkin vikaan. Ihmisluonto vaan on semmottis.
Kiinalaisesta kalenteristakaan ei oo liikoja apuja, koska hedelmöittyminen on tapahtunut joko juuri ennen kuin täytin vuosia tai pian sen jälkeen - ja äsken kävin tsekkaamassa, että se ois tietty juuri se merkitsevä tekijä, kun se olisi tyttö, mikäli tapahtui ennen kuin täytin vuosia, ja poika, jos tapahtui juuri syntymäpäiväni jälkeen...
Ehkä sitä odotellaan kiltisti siihen, että ultra näyttää.
Oloista sen verran, että rintoja aristaa edelleen - yöllä herää, jos on kääntynyt jotenkin väärin. Alavatsaa nipistelee (siis todellakin vain nipistelee) hieman ja ruokahalu on jotain ihan käsittämätöntä. Tosin nyt ei enää tule hirveän huono olo, jos ei ole syönyt, mutta nälkä kurnii kyllä kunnolla. Ja sitten tää väsymys... torstaina onneksi neuvola, joten saa selville, johtuuko se mahdollisesti hemoglobiinin alhaisuudesta vai onko muuten vain sitä väsymystä.
Joku mainitsi sen
märkäolon, joka on itsellekin kovin tuttu, varsinkin aamuisin.
Mamiksi monelle täällä kanssa unohdellaan kunnolla asioita! Kesken lauseen unohdan, miten sen piti loppua.
(.) Ei maistu liha vieläkään. Eilen sentään söin pizzaa lämpimänä (tomaatti, tuplajuusto, herkkusieni, tonnikala), mikä oli saavutus sinänsä.
Oon ihan hirveän herkkä; jos harmittaa niin itkettää, jos naurattaa niin itkettää, jos surettaa niin saletisti itkettää. En siis eilen ollut kuin puolikkaan päivän töissä, mutta se vei mehut ihan kokonaan. Väriasiakasta pestessä alkoi selkää juilimaan ihan hirveästi, mutta piti hammasta purra, että selviää loppuun asti hyvällä mielellä. Onneksi selvisin, illalla vaan piti särkylääke ottaa, ettei kipuileva selkä häiritse yöunia.
(hmm... olohuoneen toisen ikkunan takana sataa vettä ja toisen takana ei, tällainen pieni ja turha ilmoitus
)
MrsR&MrR ja pikkuärrä 7+3