Nyt on juhlien toinen osa juhlittu =) Pojan kummitäti tosin ei päässyt tänäänkään käymään, kun heillä oksutautia :x Parempi pitääkin välimatkaa riittävän kauan, ettei saataisi tartuntaa.
Hienoa
kevytmelankolia, ettei mitään syytä varvistamiseen löytynyt. Laiskuus on ihan hyvä juttu toisinaan

Jospa poika osaisi aikuisenakin vaikka helpommin ottaa iisisti tässä kiirettä pukkaavassa yhteiskunnassa
Mulla meni tänään hermo heti kotiin tullessani, kun appiukko oli remonttihommissa (ja kaikki tietty hujan hajan :kieh: ), vaikka nimenomaan kielsin eilen, että tänään ei kukaan sitten tee mitään remppaa, koska vieraitakin on tulossa ja muutenkin voisivat joskus olla meillä vaan kylässä eikä aina tekemässä hommia. No nyt on uudessa "käytävässä" laminaatti lattiassa ja kynnykset sekä listat paikoillaan...
Mulla oli viime viikolla
tutinvieroitusprojekti meneillään hellävaraisesti eli laitoin pojan nukkumaan ilman tuttia illalla (muuten ei tuttia ole käyttänytkään) ja kävin silittelemässä hiukan, jos pyöriminen jatkui tai poika huuteli. Hyvin meni muutaman illan, öisin puolitainnuksissa olevalle pojalle kuitenkin tuttia tuuppailin unien jatkamiseksi. Eilen olin illalla niin poikki ja ajatuksissani, että tuuppasin tutin pojalle ja toivotin hyvät yöt. Lähes samalla sekunnilla poika nukahti ja tänään kävi samoin

Helppohan tuo on ollut nukkumaan mennessä lähes aina, mutta tää on ollut niin luksusta, kun samantien tulee hiljaisuus, kun pojalla pää laskeutuu sängynpohjalle :heart: Saa siis mun puolesta vielä hetken imutella tuttia nukahtamistarkoituksessa, kun se kuitenkin putoaa parin minuutin kuluessa =)