***Helmikuun Helmet 2008*** Toukokuu

Pöppelis pöö :xmas:

Meillä lapsonen pitää mielellään helmiä kaulassa. Äitienpäivänä oli koko päivän korut kaulassa, eikä temponut yhtään. Ihasteli vain välillä. Mä itse käytän aika paljon koruja; kotiin tullessa tosin yleensä otan ne pois, mutta aina kun tulen kotiin ja sylitellään lapsen kanssa tai jos mulla muuten vaan on korut, niin neitonen käy kaikki mun korut läpi ja sanoo jokaisesta erikseen "kouu". :D Huulilävistys mulla tietenkin on aina ja sitä pitää ihailla ja "kouutella" päivittäin. :heart:

Mies oli käynyt tänään autokaupoilla lapsen kanssa, ja meillä oli sitten auto vaihtunut kun tulin kotiin. :D Nyt on pihassa pienempi ja uudempi bilikka. Ihan kivalta vaikuttaa tuokin, vaikka entiseenkin olin kovin ihastunut edelleen.

Viisuja pukkaa juu. Mitkäs ne oli, mitkä eilen tuli, kun mä luulin näitä jo eilen katsovani? :whistle:
 
:wave: Monlla tuntuu olevan tuo 1v3 kk neuvola, meillä on vasta 1v6kk seuraava, ja vissiin se rokotuskin tulee sillon! Muori meillä tytystä on myös toodella mukava kaataa maitoa tai vettä pöydälle ja kädellä levitellä sitä. Eilen laitoin huomaamattani maito mukin liian lähelle reunaa niin tyttö kävi ottaan sen ja kaato koko prkleen mukin lattialla ja sitten onnessaan sitä levitteli. No oma mokahan se oli, tytöllä oli selvästi jano. Tästä sitten pääsemme taas juoma kysymykseen. Eli juoko teillä lapsoset enään muuten kuin ruoilla, unilta herättyään, ulkoilun jälkeen jne jne? Onko määrät millaisia?? Musta välillä tuntuu ettei tuo tyttö juo juuri mitään, mutta kyllä se ite näyttää kun on jano ja pissa vaippojakin tulee et menee varmaan tarpeeksi :ashamed: :whistle: Meillä tyttö oli koti mittauksella kans n.75 cm pätkä :LOL: Täältä löytyy kans prinsessa, ollaan pidetty pienestä asti pinnejä ja pompuloita hiuksissa kun menee silmille, harjailee myös hiuksiaan monia kertoja päivässä ja kietoo huiveja yms. rekvisiittaa kaulaansa kulkiessaan :D Kenkien laitto jalkaan on myös erityisen kivaa. Meillä tyttö sai allergisen reaktion antibiootista, ei onneksi tullut kuin näppylää, mutta olis saattanut tulla pahempiakin oireita :whistle: :/ Nyt on antibiootit vaihdettu eli ihottumakin varmaan lähtee pois parissa päivässä. Nyt paikat järjestykseen ja odottamaan siskoa käymään sen pienen pienen elämän alun kanssa :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja mammana:
:wave: Monlla tuntuu olevan tuo 1v3 kk neuvola, meillä on vasta 1v6kk seuraava, ja vissiin se rokotuskin tulee sillon! Muori meillä tytystä on myös toodella mukava kaataa maitoa tai vettä pöydälle ja kädellä levitellä sitä. Eilen laitoin huomaamattani maito mukin liian lähelle reunaa niin tyttö kävi ottaan sen ja kaato koko prkleen mukin lattialla ja sitten onnessaan sitä levitteli. No oma mokahan se oli, tytöllä oli selvästi jano. Tästä sitten pääsemme taas juoma kysymykseen. Eli juoko teillä lapsoset enään muuten kuin ruoilla, unilta herättyään, ulkoilun jälkeen jne jne? Onko määrät millaisia?? Musta välillä tuntuu ettei tuo tyttö juo juuri mitään, mutta kyllä se ite näyttää kun on jano ja pissa vaippojakin tulee et menee varmaan tarpeeksi :ashamed: :whistle: Meillä tyttö oli koti mittauksella kans n.75 cm pätkä :LOL: Täältä löytyy kans prinsessa, ollaan pidetty pienestä asti pinnejä ja pompuloita hiuksissa kun menee silmille, harjailee myös hiuksiaan monia kertoja päivässä ja kietoo huiveja yms. rekvisiittaa kaulaansa kulkiessaan :D Kenkien laitto jalkaan on myös erityisen kivaa. Meillä tyttö sai allergisen reaktion antibiootista, ei onneksi tullut kuin näppylää, mutta olis saattanut tulla pahempiakin oireita :whistle: :/ Nyt on antibiootit vaihdettu eli ihottumakin varmaan lähtee pois parissa päivässä. Nyt paikat järjestykseen ja odottamaan siskoa käymään sen pienen pienen elämän alun kanssa :heart:
Meillä tyty juo kyllä muutenkin kuin ruokailujen yhteydessä, välillä ottaa pikkukulauksen ja välillä saattaa vetästä koko mukillisen. =) Juo oikeastaan joka kerta kun tarjotaan ja osaa myös itse tulla pyytämään jos janottaa, tulee keittiön tasolle lavuaarin kohdalle roikkumaan, osoittaa hanaa ja sanoo öhöh. :D

Ei meilläkään ole täällä 1v3kk neuvolaa, vaan seuraava sit 1½v. neuvola.

On niitä prinsessoja näemmä muillakin =) täältä löytyy myös yksi. Tyty on jatkuvasti laittamassa hattuja päähän ja hanskoja käteen, kengät on myös pop-isoveikan kengät on suosikit ja ne jalassa sitten lontsottelee ympäriinsä. :D Laukku myös olla pitää kaulassa roikkumassa ja tukkaa tykkää harjata. Pinnejä ollaan silloin tällöin neidillä pidetty, mut vaikka tukkaa onkin, on se sen verran hienoa, ettei ne kauhean hyvin vielä pysy, pompuloiden kanssa sama juttu-himpun kun vielä tukka kasvaisi niin sitten sen saisi nätisti kiinni. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja mammana:
Alkuperäinen kirjoittaja Ciba:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Aivan hirveää!! Oikein sydän alkoi tykyttämään.... :eek:
Hui kamala :O Saa nykyään kyllä olla niin tarkkana kun lasten kans liikkuu kaupoilla tai muualla, tiijä mitä lasten ryöstäjiä tai jammuja on liikenteessä :(
Hirveä tilanne :eek: onneksi ei käynyt huonosti!
 
Niiskulle voimia viimeisiin päiviin :hug:

Mitäs muut kamut?
Mulla mies lähti terassille ja mä tietty jäin kotiin. Huomenna pitäs käydä luennoimassa tunnin verran ja mennä vielä niiden kans syömään :/
 
Suositelkaa mulle matkarattaita tai mitä vaan rattaita, mitkä menis pieneen tilaan, mut olis kuitenkin käytännölliset ja hyvät :wave: Meillä on vain noi Brion yhdistelmävaunut ja matkarattaat tms. olis varmaan ainakin näin kesällä kätevämmät ottaa mukaan autoon, ei veis niin paljon tilaa. Eli nyt mainostakaa omianne tai toisten! ;) :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja verkkis:
Suositelkaa mulle matkarattaita tai mitä vaan rattaita, mitkä menis pieneen tilaan, mut olis kuitenkin käytännölliset ja hyvät :wave: Meillä on vain noi Brion yhdistelmävaunut ja matkarattaat tms. olis varmaan ainakin näin kesällä kätevämmät ottaa mukaan autoon, ei veis niin paljon tilaa. Eli nyt mainostakaa omianne tai toisten! ;) :D
No meillä on noi Gracon Miraget, ihan ookoot perusmatkikset =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja verkkis:
Suositelkaa mulle matkarattaita tai mitä vaan rattaita, mitkä menis pieneen tilaan, mut olis kuitenkin käytännölliset ja hyvät :wave: Meillä on vain noi Brion yhdistelmävaunut ja matkarattaat tms. olis varmaan ainakin näin kesällä kätevämmät ottaa mukaan autoon, ei veis niin paljon tilaa. Eli nyt mainostakaa omianne tai toisten! ;) :D
No meillä on noi Gracon Miraget, ihan ookoot perusmatkikset =)
Niitä mä oon kans kattonu, mut oon miettiny, et pitäiskö olla isommat pyörät?
 
Alkuperäinen kirjoittaja verkkis:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja verkkis:
Suositelkaa mulle matkarattaita tai mitä vaan rattaita, mitkä menis pieneen tilaan, mut olis kuitenkin käytännölliset ja hyvät :wave: Meillä on vain noi Brion yhdistelmävaunut ja matkarattaat tms. olis varmaan ainakin näin kesällä kätevämmät ottaa mukaan autoon, ei veis niin paljon tilaa. Eli nyt mainostakaa omianne tai toisten! ;) :D
No meillä on noi Gracon Miraget, ihan ookoot perusmatkikset =)
Niitä mä oon kans kattonu, mut oon miettiny, et pitäiskö olla isommat pyörät?
No me ollaan kyl pärjätty noilla ihan jopa metsäpolulla :D Et jos ihan ns kaupunkirattaiksi, niin on minusta ihan sopivat.
 

Yhteistyössä