***Helmikuun Helmet 2008*** Toukokuu

Alkuperäinen kirjoittaja metu77:
Jos joku käyttää Floran margariinia eikä ole aikeissa osallistua Muumimuki-keräykseen, niin voin ottaa niitä koodeja (löytyvät siitä välikannesta). Yleensä en jaksa mitään keräilyjä, mutta Muumit ovat jonkin sortin "pahe" minulla. Ja tähän keräykseen tullee hyvin apua miehen vanhemmilta, itse emme ikinä saisi kulutettua 12 purkkia margariinia syyskuun loppuun mennessä :eek:
Siis mitä margariinia? Siiskö kaikki Florat?? :whistle:
En oo ees mitään huomannu ja pääasiassa sitä käytetään....vajaa 2 pientä laatikkoa/vko.... :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja metu77:
Koskee niitä 400g:n purkkeja. Jahvetin perheen kulutuksella ehtii saada aika monta mukia :whistle: Jos ei mene koodit tasan, niin voin ottaa ylimääräiset sitten syyskuussa ;)
Eli 400g on niitä isompia, eikös.. =)
No just viikon häthätään vois kestää..montas viikkoa tässä on :whistle: :D
Kerranki olis niinku hyötyä siitä, et menee paljon ruokaa ;) :LOL:
Täytyypi katsastaa kaupassa...
 
3½h sain nukuttua viime yönä. Neiti on niin kipeä...nyt viel nukkuu :snotty:
Heräs tossa ennen 12, just kun ite sammutin valot, et olisin käyny nukkuu :kieh: :kieh: Vasta 3 jälkeen simahti takasin.... :snotty: ja Ennen 7 taas kello pirisi....
 
Huomenet.

Täällä myös sairastetaan, toissapäivänä nousi kuume ja edelleen jatkuu. Pepusta mitattuna korkeimmillaan oli eilen illalla 40.3. Epäilen vauvarokkoa kun muutakaan oiretta ei oo, muutaku hampaat mutku ne ei oo ennenkää vähäistäkää kuumetta nostaneet, mutta kerta se olis ensimmäinenki..

Tää päivä meneekin sisällä taas, kehtaa uloskaan nukkuun laittaa jos kovin lämmin päivä tulossa..

Nyt puurolle
 
Huomenia mammat! Onnea verkkikselle pojun askelista, siitä se lähtee :hug: :flower: Jaah vai muumi keräys, pitää muistaa ottaa talteen ne, meilläkin menee flooraa aikas paljon viikon aikana :whistle: Montaks niitä pitikään kerätä? Jahvelle :flower: ihana varmasti se koru, voisin itsellekkin sitten 30-v synttäreille sellaista toivoa :p :D Meillä on tytölle puhennut 9 ja 10 ylä poskihampaat, alhaalla kauheet paukut ikenissä tulee ihan näinä päivinä läpi, voivat olla hivenen kipeet :whistle:
 
Ai niin noista pesulämpötiloista, mä pesen taas mielummin kaikkki 60 asteessa :ashamed: tietenkin sellaset vaatteet mitkä tiedän, ettei ne kestä pesua kuin haaleemmassa vedessä niin pesen ne 40 asteessa. Vielä tarkennukseksi, että lasten vaatteet siis pesen melkein kaikkia 60 asteessa(myös lakanat, pyyhkeetyms.) , ei kerkee mennä huonoksi kun on niin lyhyt käyttöikä muutenkin :whistle: :D
 
Noista pesumerkinnöistä, mie oon luullu että jos vaate on 100% puuvillaa nii vois pestä 60 asteessa mut ainaki nameitin vaatteet mitä meillä on nii kaikki 40 :D Noh, siitä lähin oon pessy ku huomasin kattoa missä pestään :D Muuten meillä pestään ihan niin miten merkissä lukee, tummaa 60 tahtoo olla vaan niin vähän, eli pesen pojan kahet housut ja yhen paidan ja yhden bodyn vaan :saint: Ei ihan ole täyskoneellinen, eikä puolikaskaan :D

Lapsi nukahti kärryihin sisälle, ite jos nakkais jotai vaatetta päälle ja siivoilis :)
 
Hello!

Mökiltä palattu. Viimeisimmän sivun lukaisin. Pitääkin alkaa Floran koodeja keräillä, jos vaikka syyskuuks sais ton 12 kasaan. Mä kyllä pesen kaikki 100 % puuvillaiset vaatteet 60 asteessa, vaikka lapuissa lukis mitä. Name itin vaatteissa taitaa olla aika usein printtikuivioita, jotka saattaa kärsiä lämpötilasta, mutta meillä ei oo niin tarkkaa. :whistle: :whistle: :D
 
Meillä oli tänään 1v3kk neuvola, mitat oli 84,4 cm ja 12,6 kg. Molemmat mitat oli kyllä terkkarinkin mukaan vähän alakanttiin kun poika rimpuili kuin henkensä hädässä mitatessa. :kieh: 85 cm ja 13 kg on varmaan aika lähellä totuutta. Rokotuskin saatiin, pneumokokkirokote käydään hakemaan erikseen kun ne eivät olleet vielä tulleet.

Pyykit mä lajittelen ehkä vähän turhankin tarkkaan... 40 astessa tummat ja vaaleat erikseen, samoin 60 asteessa, ja 30:ssä muuttama vaate joita en uskalla riskeerata. Pyyhkeet ja lakanat 60:ssä. Rummussa kuivaan melkein kaikki paitsi lakanat, kunnes mies ehtii virittämään pihalle jonkun isomman pyykkitelineen. Meni kaatamaan ne pihakoivut missä mun pyykkinarut oli kiinni. |O :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:
Meni kaatamaan ne pihakoivut missä mun pyykkinarut oli kiinni. |O :LOL:
No jopas oli kiva mies :whistle: |O :kieh: :kieh:

:LOL:
Joo ja ne oli meidän pihan viimeiset puut mihin narut enää sai kiinni. :LOL: Tarkoitus on ostaa sellainen mattoteline/pyykinkuivausteline-yhdistelmä tuohon pihaan kun nyt saisi aikaiseksi. :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja metu77:
Koskee niitä 400g:n purkkeja. Jahvetin perheen kulutuksella ehtii saada aika monta mukia :whistle: Jos ei mene koodit tasan, niin voin ottaa ylimääräiset sitten syyskuussa ;)
Eli 400g on niitä isompia, eikös.. =)
No just viikon häthätään vois kestää..montas viikkoa tässä on :whistle: :D
Kerranki olis niinku hyötyä siitä, et menee paljon ruokaa ;) :LOL:
Täytyypi katsastaa kaupassa...
400g on minun mielestäni "tavallinen", koska on olemassa niitä 600g:n purkkeja. Ne ovat minusta isoja.
 

Yhteistyössä